Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hi Ya'll Do's here

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Hi Ya'll Do's here

Houwdie ya'll,

Ik ben Do. woonachtig in het pitoreske Utrecht in het hardje van het koude kikkerlandje Nederland. Ik rij een YZF 600 r T-cat en ben hier zeer tevreden mee. Verder ben ik de trotse slaaf van een dogo argentino, een kruising stephordshire met een boxer, een witte kat (merk onbekend) en 6 fretten. Oja ook heb ik nog een vrouwspersoon hier rondlopen :tongue: . Ik hoop hier een beetje plezier te gaan beleven.
    [font=Trebuchet MS]I'm not a complete full, some parts are missing.

Greets Do.[/font]

Oorspronkelijk geplaatst door Do.
    Houwdie ya'll,

Ik ben Do. woonachtig in het pitoreske Utrecht in het hardje van het koude kikkerlandje Nederland. Ik rij een YZF 600 r T-cat en ben hier zeer tevreden mee. Verder ben ik de trotse slaaf van een dogo argentino, een kruising stephordshire met een boxer, een witte kat (merk onbekend) en 6 fretten. Oja ook heb ik nog een vrouwspersoon hier rondlopen :tongue: . Ik hoop hier een beetje plezier te gaan beleven.
    [font=Courier New]Alvast Welkom[/font]
    verder wens ik je veel plezier toe op het forum, je hebt in elk geval al leven in de zaak gebracht, waarvoor zeer hard dank, nu moet de rest enkel volgen
    Oprichter 2fast4u 2004
    #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
    hoe gekker hoe liever

Comment

Welkom op 2fast4u Ik ben er zeker van dat dit forum snel DE plaats is voor alle belgische motofreaks.

Comment

Proficiat Mr. Do. Modje
        Oprichter 2fast4u 2004
        #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

hoe gekker hoe liever

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RunnerX
          Proficiat Mr. Do. Modje
          dank u dank u
          [font=Trebuchet MS]I'm not a complete full, some parts are missing.

Greets Do.[/font]

Comment

Working...
          X