Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ook effe voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• ook effe voorstellen

Lukkep

Ben hier al tijdje vanalles aan het lezen (toffe plezante en interessante dingen ).
    Ben beetje laatbloeier ,pas op mijn 28 beginnen bollen(geen enduro of cross of circuitervaring ),Honda leek me goe merk, ben begonnen met XL600R paar jaar mee gereden(nooit buitenland), dan effe Yamaha superteneré problemen mee gehad en vrij snel weggedaan , vervolgens Honda Africa twin , gepikt in portugal (wel buitenland ondetussen ) terug nieuwe gekocht had diefstalpolis , deze later ingeruild voor Honda Varadero 99, en nu sinds Juli 2003 Nieuwe Varadero.
    Voor zover ik kan lezen word er deftig doorgereden op ritjes, in grote groepen rijden vind ik minder fijn, maar af en toe bvb opening salon kan da wel eens .Rijdt winter door met handvatverwarming maar Hiberniatreffen hebben we toch maar geschrapt van de agenda.

ALs ge meer moet weten dan mailt ge maar zit ook op MSN [email protected] maar dat groen meneertje hier rechts helpt u wel verder moest ge me wilen toevoegen

Groeten
    LP
    V4 for ever and 4 days
    met rust......na 513000 TROUWE kilometers
    Staande twin met verdraaide (270 graden ) krukas in de plaats

Weest welgekomen... in ieder geval niet plezant als ge bestolen wordt heb ik tot nu toe al 3 maal meegemaakt waarvan ze 2 maal de moto teruggevonden hebben. Wel 2 maal uitbetaald geweest door de verzekering. Sindsdien zweer ik nog steeds trouw aan de diefstal verzekering.

mvg

Stef

Comment

Welkom bij de bende.
      [FONT=Comic Sans MS]Al zwaait die ander niet, het gaat er om dat JIJ geniet.[/FONT]
      *** Yamaha MT-09 Tracer GT ***

Comment

welkom en veel fun opt forum

Greetz
        I belong to the groep of 10cc ->1cc more than the average:biggrin:
        Itruder Alert (als hij klaar graakt deze winter)

Comment

Welkom,op de 2fast4u ritten (meetings) word er niet zo snel gereden,iedereen kan daar makkelijk volgen,alleen bij ritten onderling afgesproken door de leden word er al eens doorgereden :biggrin:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guido
            Welkom,op de 2fast4u ritten (meetings) word er niet zo snel gereden,iedereen kan daar makkelijk volgen,alleen bij ritten onderling afgesproken door de leden word er al eens doorgereden :biggrin:
            Hij rijd met ne pan,zegt al genoeg zekers
            Grapke

Welkom

Grtzz
            The only thing that can beat you, is you're own fear

Comment

Welgekomen !Ben jij ook lid van mtl? Dan reed ik eens heeeeel bibberend achter je aan, een tijdje terug

Oorspronkelijk geplaatst door lukkep
              Lukkep

Ben hier al tijdje vanalles aan het lezen (toffe plezante en interessante dingen ).
              Ben beetje laatbloeier ,pas op mijn 28 beginnen bollen(geen enduro of cross of circuitervaring ),Honda leek me goe merk, ben begonnen met XL600R paar jaar mee gereden(nooit buitenland), dan effe Yamaha superteneré problemen mee gehad en vrij snel weggedaan , vervolgens Honda Africa twin , gepikt in portugal (wel buitenland ondetussen ) terug nieuwe gekocht had diefstalpolis en 54000km na iets meer dan een jaar winst gemaakt kreeg bijna nieuwprijs en had nieuwe moto met terug 0 km , deze later ingeruild voor Honda Varadero 99, en nu sinds Juli 2003 Nieuwe Varadero.
              Voor zover ik kan lezen word er deftig doorgereden op ritjes, in grote groepen rijden vind ik minder fijn, maar af en toe bvb opening salon kan da wel eens .Rijd winter door met handvatverwarming maar Hiberniatreffen hebben we toch maar geschrapt van de agenda.

ALs ge meer moet weten dan mailt ge maar zit ook op MSN [email protected] maar dat meneertje hier rechts helpt u wel verder moest ge me wilen toevoegen

Groeten
              LP
              2004: Honda Transalp - 2006 BMW F800ST - 2008 BMW R1200GS - 2015 Triumph Tiger XCA

Comment

Ken mensen met Pan die vleugeltjes aan de grond rijden .ni te onderschatten denk ik zeker de 1300 niet
                V4 for ever and 4 days

Comment

Welkom lukkep.

Comment

Welkom, hoe meer zielen hoe meer vreugd.
                    Suzuki rules
                    “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

Comment

Ja ben ook lid van MTL , gingen normaal vandaag naar hoesselt.beetje te veel ijsplekken in schaduwzones.
                      V4 for ever and 4 days

Comment

wij kennen hier ook zo iemand, is het niet guido?

Ken mensen met Pan die vleugeltjes aan de grond rijden .ni te onderschatten denk ik zeker de 1300 niet
                        2004: Honda Transalp - 2006 BMW F800ST - 2008 BMW R1200GS - 2015 Triumph Tiger XCA

Comment

Dan wil ik je nog eens bedanken om mij bij mijn eerste groepsrit op sleeptouw te nemen, heb daar de smaak te pakken gekregen, en ... gemerkt dat ik nog veel moest leren

Ja ben ook lid van MTL , gingen normaal vandaag naar hoesselt.beetje te veel ijsplekken in schaduwzones.

Comment

graag gedaan
                            V4 for ever and 4 days

Comment

Hey Lukkep, welkom, ma je bent er al efkes en je weet dat je hier wel plezier kan beleven hè. Hopelijk toch snel tot op één van de ritten.
                              http://imageshack.us/http://imageshack.us/
                              [font=Impact]http://groups.msn.com/_Secure/0SgAaH...58622981636627[/font]
                              [font=Impact]Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal......[/font]

Comment

Working...
                              X