Mededeling

Collapse
No announcement yet.

joined the club

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• joined the club

Hoi allemaal,

Effi mezelf introduceren in de groep. Ben jongeman van 29, stevig gebouwd (zware 'botten' noemen ze dat ), en rij ongeveer al 6 jaar denk ik met de moto. Voornamelijk gebruik ik 'm enkel voor woon-werk verkeer, maar daar probeer ik wat verandering in te brengen.
    Helaas heb'k tegenwoordig wat minder tijd (ben aan't verbouwen), en mijn zondagnamiddagen worden ingepalmd door de squashcompetitie.. dus blijft er bitter weinig tijd meer over om voor 't plezierke een ritje te maken.
    Mijn moto-history: Ben begonnen met een transalp 600, die'k voor een prikje had kunnen kopen van een kennis, heb er een 4-tal maanden (met een gigantische L achteraan) op leren rijden, maar was dat beestje eigenlijk vlug beu. 2 maanden na het behalen van mijn rijbewijs heb'k me laten verleiden door een Cagiva Gran Canyon (motorblok ducati monster 900) waar'k tonnen plezier aan heb beleefd (een schitterend koppel onderin, waardoor je zowat elk argeloos baanmachien het bekijken kunt geven aan de lichten of op korte bochtige wegen; en HET GELUID.. ZAAAALIG), maar het beestje was helaas minder aangenaam om te onderhouden. Heb er deftig wat kosten aan gehad. Na een anderhalf jaar heb'k hem dan maar ingeruild voor mijn huidige moto: de yamaha fazer 1000.
    'T is iets volledig anders dan de cagiva (yep, ik mis het geluid en het koppel onderin), maar de power van dat beestje maakt immens veel goed, en ook qua onderhoud een veel zuiniger optie. Dankzij het FZ1OA forum ben'k sindsdien ook enorm veel aan't bijleren qua techniek en onderhoud van een motorfiets, en ben'k zelf ook beginnen sleutelen. Zo heb'k zelf de Ivans Jet kit gestoken, carburators synchroniseren, remmen ontluchten, noem maar op..., 't is bijna een soort hobby aan't worden..
    .. en 't is ook op die manier dat ik StefFZ1 heb leren kennen (die andere met zijn Fazer 1000). Top van een kerel, moet alleen nog leren zijn voorste wiel op de baan te houden :tongue:
    Ik hoop jullie dus binnenkort wel eens te kunnen vergezellen tijdens een ritje, maar 't zal niet voor binnen de eerste 2 maanden zijn ..

groetjes,
    Stef

Welkom, hoe meer zielen hoe meer vreugd.
    Suzuki rules
    “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

Comment

Welkom Stefke...

:biggrin: weer iemand da kortbij woont se... kzal u dan wel ne keer tegenkomen want ik zit keiveel in Holsbeek zodus...

Have fun hier opt forum é...
      http://www.2fast4u.be/forums/image.p...ine=1139009529

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fiber
        Welkom Stefke...

:biggrin: weer iemand da kortbij woont se... kzal u dan wel ne keer tegenkomen want ik zit keiveel in Holsbeek zodus...

Have fun hier opt forum é...
        ahha, vanwaar ben je dan precies (je 'location' staat niet ingevuld)...
        mensen die kortbij wonen zouden wel eens die extra push kunnen geven om wat vaker met de moto voor't plezier een toerke te doen :biggrin:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stefke16V
          ahha, vanwaar ben je dan precies (je 'location' staat niet ingevuld)...
          mensen die kortbij wonen zouden wel eens die extra push kunnen geven om wat vaker met de moto voor't plezier een toerke te doen :biggrin:
          Ik ben van Nieuwrode... maar al mijn vrienden wonen in Holsbeek... en ging vroeger altijd naar het jeugdhuis in Holsbeek... Tveldeke é :biggrin:

Ik rij nu veel met mijne maat rond... hij is van Holsbeek en heeft een blauwe CB600 en ik rij daar dan altijd bekke achter met mijn geel SV'ken :biggrin:
          http://www.2fast4u.be/forums/image.p...ine=1139009529

Comment

welkom !

en wint ge veel in de squash competitie?

Comment

Welcome and Ride On!
              "Alice lets play house, you be the door and i wil shut you"

Comment

Welkom

Comment

welkom bij de bende

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kay
                    en wint ge veel in de squash competitie?
                    wel, we zitten met ons ploegske in de 2e divisie te spelen, maar we bengelen helaas ergens onderaan. Ik heb in de ploeg het 2e plekje ingevuld (B3), en win een 60% van mijn matchen (dus ik doe het zo slecht nog niet), maar onze nummers 3 en 4 (beide D1) krijgen voor hun klassement iets te grof geschut te verwerken, en onze nummer 1 (B1), wel die krijgt teveel A-spelers te slikken.

Maar we beleven er wel plezier aan (nekeer zwaar op uw doos krijgen van nen dikke A-speler doet soms ook eens deugd) :biggrin:

Comment

Stefke, welkom welkom.

Bill
                      Kawabill - The integral of all the nice moments, makes a wonderful life. I'll find as many of these moments as possible. / Ubuntu=I am what I am because of who we all are / Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten

Comment

Code:
                                   db   d8b   db d88888b db      db   dD  .d88b.  .88b  d88. 
                                   88   I8I   88 88'     88      88 ,8P' .8P  Y8. 88'YbdP`88 
                                   88   I8I   88 88ooooo 88      88,8P   88    88 88  88  88 
                                   Y8   I8I   88 88~~~~~ 88      88`8b   88    88 88  88  88 
                                   `8b d8'8b d8' 88.     88booo. 88 `88. `8b  d8' 88  88  88 
                                    `8b8' `8d8'  Y88888P Y88888P YP   YD  `Y88P'  YP  YP  YP
                        “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”

Comment

Welkom.
                          Werken is leuk, werken is heerlijk en fijn. Laat genoeg over voor al je leuke collega's.

Comment

Welkom bij 2fast4u.be.

Comment

Welkom

diagonally parked in a parallel universe
                              - IsaMotion-

Comment

Working...
                              X