Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ook ik ben nieuw

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• ook ik ben nieuw

Me effen voorstellen.
    ik heb Ariane, een vrouw van 32 uit Houthalen.
    Ik hen onlangs terug met de moto beginnen rijden.
    Ik rijd nu met een CB600F. Tof dingske.
    Mijn man rijdt met een R1.
    Ma hij rijdt veel beter dan ik, dus ik zal nog wel wat kilometertjes mogen slikken.
    Maar, geen probleem hoor!
    Een reis van duizend kilometer begint bij een enkele stap
    -Loa-Tzu-

Welkom.
    Werken is leuk, werken is heerlijk en fijn. Laat genoeg over voor al je leuke collega's.

Comment

Welkom Ariane....;uwe naam klinkt als een raket, dus da rijden zal wel komen!!!
      http://imageshack.us/http://imageshack.us/
      [font=Impact]http://groups.msn.com/_Secure/0SgAaH...58622981636627[/font]
      [font=Impact]Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal......[/font]

Comment

Welcome and Ride On!!
        "Alice lets play house, you be the door and i wil shut you"

Comment

[quote="Trientje"]Welkom Ariane....]

Just, en als alle dagen van deze zomer zo'n weer brengen gelijk vandaag dan gaat ge het motorrijden snel leren.

Welkom!
          Kawabill - The integral of all the nice moments, makes a wonderful life. I'll find as many of these moments as possible. / Ubuntu=I am what I am because of who we all are / Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten

Comment

Welkom op de forum ariane,wens je er veel plezier op

Comment

Welkom

Comment

Welkom Ariane Just te laat om de rit va vandaag nog mee te doen :tongue:

Comment

Welkom, gelukkig heeft leren rijden met de motor het voordeel dat je dan om een brood kan en 2uur kan weg blijven - om te oefenen

diagonally parked in a parallel universe
                  - IsaMotion-

Comment

Welcome here!

Comment

welkom bij 2fast4u.be

Comment

Code:
                                           __      __       .__   __                  
                                          /  \    /  \ ____ |  | |  | ______   _____  
                                          \   \/\/   // __ \|  | |  |/ /  _ \ /     \ 
                                           \        /\  ___/|  |_|    <  <_> )  Y Y  \
                                            \__/\  /  \___  >____/__|_ \____/|__|_|  /
                                                 \/       \/          \/           \/ 
                                              _____        .__                      
                                             /  _  \_______|__|____    ____   ____  
                                            /  /_\  \_  __ \  \__  \  /    \_/ __ \ 
                                           /    |    \  | \/  |/ __ \|   |  \  ___/ 
                                           \____|__  /__|  |__(____  /___|  /\___  >
                                                   \/              \/     \/     \/
                        “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”

Comment

Welkom, hoe meer zielen hoe meer vreugd.
                          Suzuki rules
                          “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

Comment

welkom

Comment

Welkom @ 2fast4u

2004: GSXR 600 K4--2005: GSXR 1000 K5--2006: DR-Z SM--2007: ????

Comment

Working...
                              X