Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eindelijk....

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Eindelijk....

ga ik me ff kort voorstellen , zit nu toch al een tijdje op dit forum .

Ben nen (voor de moment) 26 jarige motorfreak, woonachtig te Boezinge, deelgemeente van Ieper, ge weet wel, de Kattestad....
    Woon momenteel samen met mijn vriendin op een boerderijtje, samen met 2 katten, 5 kippen, 2 hanen en een paar honderd vissen :biggrin: .

Hieronder effe 'kort' mijn motorcarriere schetsen:

Begonnen op mijn 18e (ging nog naar school) op een Yamaha XS400, na anderhalve maand professioneel opgeplooid tijdens een uitwijkmaneuvre , dan maar een Suzuki GSX750Es gekocht. Na iets meer dan anderhalf jaar (33.000km) verkocht en mijn eerste nieuwe motor gekocht, nen overjaarse Yamaha TRX850. Na aanvaring met wagen (in mijn recht ) omgebouwd tot streetfighter, dan nog eens gevallen (grind), terug hersteld en tenslotte de laatste valpartij met de TRX, aan 90km/h onderuit op mazout en teveel kosten om te herstellen , dus na 56.000km in 3 jaar was de pret over.

Ondertss stond er een Bandit 600 in de garage (van mijn toenmalige vriendin), daar dan een goei 13.000km mee gereden. In dat eerste jaar 3 maal panne gehad. Aangezien dit mijn woon-werk motor was kreeg hij zijn C4 en kocht ik me een nieuwe TDM900 .
    Deze heeft het 71.500km uitgehouden met mij (iets minder dan 3 jaar) en is verleden maand ingeruild voor een andere TDM900 (ondertss iets meer dan 3.000km op de teller).
    Naast mijn TDM heb ik ook nog nen TRX850 waarmee ik enkel nog de circuits onveilig maak :biggrin: .
    Check out : http://www.trackdays.be

Nice 2 have U here....
    http://imageshack.us/http://imageshack.us/
    [font=Impact]http://groups.msn.com/_Secure/0SgAaH...58622981636627[/font]
    [font=Impact]Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal......[/font]

Comment

Hey wees welgekomen, have fun
      Comming soon, new trips
      De hele dag leuke bochten, de hele dag hetzelfde tempo, das hallucinerend, das psychedelisch
      ------>>> DOMINO <<<------

Comment

Welkom op het forum en mss tot op een van de meetings

diagonally parked in a parallel universe
        - IsaMotion-

Comment

Code:
          [color=#000000]___       __    ___________                        ___________________  __
          __ |     / /_______  /__  /______________ ___      ___  __/__  __ \_  |/ /
          __ | /| / /_  _ \_  /__  //_/  __ \_  __ `__ \     __  /  __  /_/ /_    / 
          __ |/ |/ / /  __/  / _  ,<  / /_/ /  / / / / /     _  /   _  _, _/_    |  
          ____/|__/  \___//_/  /_/|_| \____//_/ /_/ /_/      /_/    /_/ |_| /_/|_|  [/color]
          “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”

Comment

Welkom, hoe meer zielen hoe meer vreugd.
            Suzuki rules
            “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

Comment

Welkom en ride on..
              CB(R) Lover

Comment

Welkom @ 2fast4u

2004: GSXR 600 K4--2005: GSXR 1000 K5--2006: DR-Z SM--2007: ????

Comment

welkom en veel fun..................amaai das al een heel motoverleden:biggrin:

Comment

Welkom

Comment

welkom op het forum en tot een van de meetings
                      KAWASAKI Z750 2010

honda vtx 1300 2008 sold
                      Yamaha R6 2005 sold
                      Yamaha R6 2005 crash & sold
                      Yamaha R6 2004 crash & sold

Comment

Welcome dude!
                        Oooops ... I did it again :biggrin:
                        Damn I'm good...

Comment

Ook van mij ne welkom op het forum zenne.

...Greetz,...

Comment

van ons ook welkom!
                            R.I.P. CHL en dimi fly safe in biker's heaven...
                            maar hou het daar wel proper he mannen.
                            Root hou ze wa in de gaten he..Hellraiser666 we miss you man....R I P

make choises and don't look back

Comment

Hey TRX u had ik al eens tegegekomen op dat andere forum dat wee niet werkt
                              Zeg welkom hier bij deze toffe bende ... tis de moeite.

Verder wilde ik eens kurieus zijn... wat heeft diene TDM nog opgebracht in de verkoop of overname ... kwestie wat ik nog verwachten als ik mijne Fazer 1000 ga overlaten...

Thx

Stef

Comment

Working...
                              X