Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mezelf voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Mezelf voorstellen

20230117_115805.jpg
    20230120_150903.jpg

Ik ben Jimmy vanuit Budingen. 31 januari start mijn eerste motor rijles, kijk er natuurlijk enorm naar uit. Motor heb ik zelf al ongeveer een jaartje die ik inorde gezet heb en hier en daar wat aanpassingen gedaan aan heb.. Het betreft een honda cbr 600f2. Aangekocht voor een 600€ € heb er motorisch gezien de nokkenas kettingspanner vervangen van automatisch naar een manuele. En een onderhouden gedaan. Uiterlijk is duidelijk te zien wat ik er aan gedaan heb. Moet enkel nog een paar onderdelen spuiten, maar staat al zo goed als klaar om er in februari eindelijk mee op de baan te gaan
    Eerste foto is hoe ik hem pas gekocht had.
    Last edited by SuperDuke08; za. 21 jan. '23, 16:00. Reden: Dubbele foto's verwijderd

Welkom bij de bende Jimmy en veel succes met de rijlessen. Volgens mij liep er wat fout bij het plaatsen van de foto's. ;-)
    Once you ride a Wing, you never want another thing.

Comment

Hoi Jimmy, welkom bij 2fast4u!
      Road: KTM Superduke 1290 R '19
      StuntBike: Honda CBR 600F4s (slightly Modified by RunnerX and G-Man Gerald)

Comment

Welkom Jimmy & heel veel succes met jou rijlessen die gepland staan eind deze maand!

Comment

Welkom op 2fast! En ook van mij veel succes met de rijlessen!
          Straat: BMW S1000R 2017 - en in blijde verwachting van iets nieuws
          Circuit: Honda CBR600rr 2008

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cooper Bekijk Berichten
            Welkom bij de bende Jimmy en veel succes met de rijlessen. Volgens mij liep er wat fout bij het plaatsen van de foto's. ;-)
            Mercikes. En ja had er inderdaad dubbel maar vond niet hoe ik ze weg kreeg 🙈 mercikes om de dubbele te verwijderen 😅

Comment

Is dat een Honda Civic op de achtergrond?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ECHELON Bekijk Berichten
                Is dat een Honda Civic op de achtergrond?
                Ja dat is een civic 😁 wel nen 2.2 diesel met ondertussen 230dz op de teller. Zeer tevreden van 😁

Comment

Welkom en veel succes met de lessen

Comment

welkom jimmy

Comment

Vandaag de eerste les.. Op zich ging alles goed buiten die onozel acht lus 🙄 wil maar niet lukken zoals het hoort. Openbare weg ging goed, alleen motor deed soms moeilijk tijdens het schakelen, of het lag mss aan mij. Ben vooral gefocust op die acht, ik wil dat ze lukt gewoon 😜

Comment

Ik zag je bericht van de 8'tjes al op facebook; van hier uit ook nog heel erg welkom op het forum! En heel veel oefen- en rijplezier!!
                        Better to regret something you've done, than something you didn't do

VFR800 | Kawa ER6F | Cb1000r

Comment

Harder over je schouder kijken als je die achtjes doet. Vergeet die lijnen en kegels. Focus op je kijktechniek. Als je nekspieren achteraf geen pijn doen heb je niet hard genoeg over je schouder gekeken. (=advies van ex-rijschoolinstructeur)

Comment

Een fout die velen maken bij de 8'jes is dat ze niet ver genoeg doordraaien.
                            Meestal loopt het mis in de tweede helft van de tweede of derde lus.
                            Dat is dan omdat ze de eerste of tweede te vroeg hebben afgesneden waardoor je voor de volgende lus te ver aan de buitenkant komt in het tweede deel ervan.
                            Je moet blijven doordraaien tot de lengteas van je motor loodrecht staat op de lijn tussen de twee centrale kegels.
                            Als je te schuin over die lijn gaat hou je op de achterkant van de volgende lus te weinig ruimte over.

Comment

Ik keek inderdaad niet hard genoeg over mijn schouders,en ik sneed ook te vroeg af. Was achterop bij de lesgever gekropen en zo mee de 8jes gereden en goed geluisterd en gekeken wat hij precies deed. Na 2x te proberen zijn de 8jes er gekomen 😁

Comment

Working...
                              X