Mededeling

Collapse
No announcement yet.

joehoe??????

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• joehoe??????

hoi daar.....
    ik ben lucifer 27mensenjaren hihi en verslaafd aan speed (zoals in snelheid niet waanbeeldverstrekkende genotsmiddelen :tongue: )
    en mede daardoor ben ik mijn rijbewijs nu 5 maand kwijt
    en een superboete nog voor ze uitgevonden waren !!! (2138e kuch kuch)
    but life goes on en we zullen er wel komen zeker...
    mijn motorjaar is wel om zeep nu...
    kan nog juist es gaan vrij rijden op circuit dus pas op as ik binnendoor kom :tongue:
    o ja
    mijn tufke is een honda vfr uit 1986 (kras oudje hehe) die ik wat 'gemodificeerd ' heb :
    een complete voorkant van een fireblade uit '93 (vork wiel remmen clip-ons)
    achtervelg fireblade 99 (5.5x17 en 180 sloefje ipv 3.5x18 en 130band)
    VOLGENDE is de a-brug van zo'n blade JAMMIE :biggrin:
    kont moto-guzzi daytona 95
    uitlaat R1 (lekker hoog mmm)
    aangezien ik dit seizoen toch ni veel meer zal bollen ga ik m heel uit elkaar draaien en frame en brug polieren en de velgen laten poederlakken in oranje en op moto een matzwart laagje en een oranje stripinkje
    ik zou zeggen have fun !!!!!
    yzf 1000 RR 'red devil'

Welkom op 2fast4u.be

Jammer van de boete en uw rijbewijs but life goes on indeed
    Wie weet kunt ge de tweede meeting wel eens meetoeren

Nog veel plezier hier op het forum

-- 2fast4u.be crew

Comment

joooooow

as we ne zomer gelijk verleden jaar krijgen zal het in september nog wel goed zijn e
      en tegen dan is mijne caféstreetratbike mss helemaal klaar hehe
      wanneer komt mijn fotoke erbij te staan??
      as mijne pc gemaakt is kan ik er nog wa nieuw ingeven want m is nu matzwart gespoten (wel met spuitbus hihi) maar who cares anyway??
      ik zit in nederland en engelandop een vfr forum ingeschreven en ben blij da er nu toch ook iet fatsoenlijk in belgië besta ook
      ik zou zeggen keep up the good work!!!
      greetz lucifer :biggrin:
      yzf 1000 RR 'red devil'

Comment

hellup????

ik heb ook een fotoke ingegeven maar hij staat er ook nergens op.....
        kun je da es nakijken?
        greetz
        yzf 1000 RR 'red devil'

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door the devil's own racer
          ik heb ook een fotoke ingegeven maar hij staat er ook nergens op.....
          kun je da es nakijken?
          greetz
          Hier staat kort uitgelegd hoe je een foto kan posten ]http://www.2fast4u.be/forums/showpost.php?p=253&postcount=5[/url]

Comment

moet je voor het circuit rijden ook geen geldig rijbewijs voorleggen??? samen met eigendomspapieren?
            zonder rijbewijs maar met licentie gaaat ook denk ik, maar zonder 1 van die 2???
            tis altijd ombouwtijd ....

Comment

amai jou motos is ook wel speciaal
              een beetje van alle soorten motos samen
              www.hayabusaclubbelgie.be

Comment

caféstreetratbike

ja da kan je wel zeggen e :biggrin:
                maar is nog laaaang ni klaar zulle
                ik ga er nog een a-brug van een fireblade opfrommelen en die en het frame polieren
                en de rest moet ook nog allema fatsoenlijk gelakt worden
                het belangrijkste is dat het financieel draaglijk blijft voor mij
                ik heb mijne tuf gekocht voor 200e !!!!!!
                ben er al 2 seizoenen mee aant rijden en nog gene euro kosten aan gehad!!!!!
                de verbouwingen buiten beschouwing gelaten natuurlijk e!!
                ik heb nu nog 2 vfr's in onderdelen bijgekocht omda we in ons clubje met 3 vfr's zitten en das altij meegenomen e wat reserve onderdelen
                as ie volledig klaar is zal ie me ongeveer 1500e gekost hemme en dan hem ik nen tuf hem die niemand anders heet
                en het feit dat mij weinig kost as ik ne keer ne glijer ùaak kan ik me volleidg laten gaan e
                gister (paaszondag) beetje gaan toeren : opendeur geweest felix en jos en ook es gaan kijken bij gsm en bij het afkomen op de ring van hasselt ineens een yamaha yzf750 genesis exup en weet ik nog wat allema in mij kont aan de rode lichten (een fiets die meer dan 10j jonger is as de mijne volledig gekuipt 20pk's sterker dan de mijne voor ongeveer zelfde drooggewicht)
                was me da een leuke race zeg!!!!!
                elke keer aan zijn [email protected] hahaaha
                we hemme gekoerst tot bijna in sint-truiden en jongens what a feeling!!!!!!
                260 op km-teller zonder kuip die lange bocht door op expressweg na sint-truiden ellebogen tegen de tank mijn kin op de tank moet een schoon zicht geweest zijn hahaha
                aant rood licht vraagt ie mij wat voor e ding da wel was?
                as die kerel dees leest ???
                met jou wil ik nog wel es op circuit of de ardennen in of es iet gaan drinken zou ook al leuk zijn!!!!
                ge hebt mij de kick van mij leven gegeven zulle
                ik hoop da er nergens ne flitser stond want dan zijn we ons leven lang rijbewiis kwijt peis ik
                ale ik zou zeggen wie pakt mij es ?
                tis vandaag mijne laatsten dag en ziet er zonnig uit dus as ge zin hebt in e toerke hier is mij gsm nr 0498/472580
                greetz!!!!
                yzf 1000 RR 'red devil'

Comment

Working...
                X