Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Formal introduction

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Formal introduction

Hi iedereen,

Ik ben het nieuwste lid van dit forum en wil mezelf even kort voorstellen. Mijn naam is Kristof Backx en ik ben 30 jaar en afkomstig van Antwerpen. Ik rijd al sinds mijn 18de motor en ben nu de trotse eigenaar van een suzuki tl 1000s. A ronking stonking 2 cylinder croch rocket!!!:tongue: Ben vorige week voor de eerste keer op circuit gaan rijden (zolder) en ik moet zeggen, het smaakt naar meer....Ik kan het voor iedereen aanraden, ook beginnende motorrijders komen aan hun trekken tijdens een stage 1. Hier kan je op een verstandige en veilige manier je motor leren kennen en trapsgewijs je grenzen verleggen. Echt een aanrader. Alleen wel spijtig dat er een decibelrestrictie is..........heb mijn grommende bos uitlaten er kunnen afhalen en terug de originele moeten opdraaien. Alle, ik ging het kort houden dus ik zal het voorlopig hierbij houden.

Greetz to all fellow bikers out there!!

Kristof

Welkom hier op 2fast4u.be

Altijd leuk te horen dat men hier terecht komt via onze flyers (in andere post gelezen )
    We gaan zeker ook eens iets op het circuit gaan organiseren, denk dat er veel interesse is.

Nog veel lees/post-plezier hier op het forum

Comment

Working...
    X