Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ardennen ritten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• ardennen ritten

Hoi ben 50 jarige Pan rijder doch jong van hart en rij zeer sportief.Elke zondag rijden ik en mijn vrouw(duozit) naar de ardennen en dit al 10 jaar,ken dus elk stuurbaantje.Geinterresseerden kunnen altijd eens meerijden,mogen ook sportfietsen zijn.Ben wonende te RILLAAR(Aarschot).Rij gewoonlijk ongeveer 300 km en vertrek tussen 12 en13 uur.

Oorspronkelijk geplaatst door guido
    Hoi ben 50 jarige Pan rijder doch jong van hart en rij zeer sportief.Elke zondag rijden ik en mijn vrouw(duozit) naar de ardennen en dit al 10 jaar,ken dus elk stuurbaantje.Geinterresseerden kunnen altijd eens meerijden,mogen ook sportfietsen zijn.Ben wonende te RILLAAR(Aarschot).Rij gewoonlijk ongeveer 300 km en vertrek tussen 12 en13 uur.
    Welkom, welkom,
    altijd wel fijn, ik denk dat er volk genoeg is dat meewil.
    ikzelf ook be "meestal" elke zondag vrij
    Oprichter 2fast4u 2004
    #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
    hoe gekker hoe liever

Comment

ik wil ook wel een keertje meerijden. Ik ben de komende zondagen wel bezet maar ik laat je wel tijdig iets weten.

greets
      [font=Arial Black]Gixxer-Rules [/font]

Comment

ik zou ook wel eens meewillen, maar spijtig genoeg zie ik 300 km op mijn F-je niet echt zitten. ik zou snel geradbraakt zijn,:tongue: het meeste dat ik ooit gedaan heb is 140 km op een dag.(mietje he?):biggrin:
        Time you enjoy wasting, Isn't wasted time...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door player one
          ik zou ook wel eens meewillen, maar spijtig genoeg zie ik 300 km op mijn F-je niet echt zitten. ik zou snel geradbraakt zijn,:tongue: het meeste dat ik ooit gedaan heb is 140 km op een dag.(mietje he?):biggrin:
          dat kan beter hé.
          2-300 zou toch 'n miminum moeten zijn hé
          bij mij 3-400km's
          Oprichter 2fast4u 2004
          #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

hoe gekker hoe liever

Comment

voila, ik heb er gisteren (ja in dat druilweer) 210km gemaakt!
            I AM THA MAN!
            Ik moest van mechelen naar stevoort voor mijn bankkaart(+-70km)
            dan van stevoort terug naar mechelen(+-70km)
            en dan nog eens naar mijn garagist voor de bestelbon van mijn NIEUWE wagen te gaan halen... heen en terug (+-35km telkens)

Mijn pak heeft goed dienst gedaan, was langs buiten doornat, maar vanbinnen kurkdragg en lekker knus!
            Time you enjoy wasting, Isn't wasted time...

Comment

I AM THA MAN!
              en dan nog eens naar mijn garagist voor de bestelbon van mijn NIEUWE wagen te gaan halen... heen en terug (+-35km telkens)

Mijn pak heeft goed dienst gedaan, was langs buiten doornat, maar vanbinnen kurkdragg en lekker knus!
              eum
              nieuwe
              waarom geen nieuwe moto
              Oprichter 2fast4u 2004

hoe gekker hoe liever

Comment

I AM THA MAN!

ik wil niks zeggen, maar er zijn hier mensen die dag in dag uit rijden met de moto (weer of geen weer)
                nieuwe wagen??? (ik heb niet eens een oude )
                veel plezier ermee
                sigpic

Comment

[quote="Jantje"]ik wil niks zeggen, maar er zijn hier mensen die dag in dag uit rijden met de moto (weer of geen weer)
                  nieuwe wagen??? (ik heb niet eens een oude ]
                  ik doe dat, maar voorlopig kan ik het nog niet.
                  en volgende week is m'n auto weg, dus dan kan ik ook weer niet anders
                  Oprichter 2fast4u 2004

hoe gekker hoe liever

Comment

[quote="Jantje"]ik wil niks zeggen, maar er zijn hier mensen die dag in dag uit rijden met de moto (weer of geen weer)
                    nieuwe wagen??? (ik heb niet eens een oude ]

ja deeeuuuuuuuuuuuuuuuu

duc4ever

Comment

pfff mietjes
                      ben ooit in 1 dag teruggekeerd van oostenrijk (1321 km) met vrouw en passagier achterop.
                      was trouwens met buell. max afstand met sportster was 871 km (munchen/roeselare)
                      soory; heb stuk in mijn kl$ten. heb juist moederdag geviers met schoonouders.
                      tis altijd ombouwtijd ....

Comment

[quote="beulke"]pfff mietjes
                        ben ooit in 1 dag teruggekeerd van oostenrijk (1321 km) met vrouw en passagier achterop.
                        was trouwens met buell. max afstand met sportster was 871 km (munchen/roeselare)
                        soory]
                        Da moet nogal ne moto zijn als ge daar met drie man kunt opzitten!!:biggrin:

Comment

Hahaha, goe Bantu! Was net hetzelfde aan 't denken...

Ben vorig jaar ook met ne kameraad op één dag naar Brno gereden, twee dagen daar rondgereden an naar de MotoGP gaan zien en dan weer op één dag terug. Ook meer dan 1300 km, op mijnen TLR...

Comment

Zeg Schuss,

Zijt ge nu geslaagd voor uw examen gisteren?

Wanneer zijn de tonnen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bantu
                              Da moet nogal ne moto zijn als ge daar met drie man kunt opzitten!!:biggrin:
                              Ik zei toch da ik zat was. ben al veel nuchterder nu.
                              Vrouw en passagier zijn 1 en dezelfde persoon. (trouwens, bij ons is een vrouw nog altijd geen man, denk da je daar een probleempje hebt )
                              tis altijd ombouwtijd ....

Comment

Working...
                              X