Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hello everyone

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Hello everyone

Hey iedereen,
    ik ben dé Mastho, geboren en getogen in het Antwerpse en trotse eigenaar van nen bike die me meer last bezorgd als AL m'n ex vriendinnekes tesamen.... -->ne Laverda 668, zalig moto'ke,nog zaligere sound da eruit komt maar...nen italiaan hé...troubles...desalnietemin blijf ik er in geloven en ik heb 'em vanmorgen binnengedaan in de 'Wheelies' die nieuwe zaak in Melsele,want ergens anders wilden ze die gewoon ni binnenpakken (echt wel 10 winkels gebeld ofzo...)

Ik ben op dees forum gebotst op aanraden van Kriscoolio en Maxan, die zich hier onlangs ook geregistreerd hebben, 2 supergoei homies van in't echt en goei bikers natuurlijk (vééééél beter als ikke ;-))

voor de rest...nét vrijgezel na 3 jaar samenwonen en al m'n huisdieren hebben de geest gegegeven so...niks speciaal

tot op't forum
    greets
    Mas
    Life your life and not someone else's

:biggrin: Hehe welkom homes, ge zult het hier zeker naar uw zin hebben!!:biggrin:

Comment

Is dat al nie Kruibeke? De Wheelies?
      Das toch die nieuwe keet naast de Hell's Angels, eh?
      Wie is daar den baas/uitbater?

Ik denk dat Herman Verboven in Oostmalle en de Selbach in Lier ook Laverda doen...

Comment

yup, die nieuwe 'keet' idd ;-)
        ik weet ni hoe den uitbater noemt, maar de hoofdtechnieker is die van idéal motors, die is naar daar gaan werken, Koen noemt die
        Life your life and not someone else's

Comment

welkom mastho, nog veel forum-genot, "it's one to keep!"
          Time you enjoy wasting, Isn't wasted time...

Comment

Working...
          X