Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ff voorstellen ;-)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• ff voorstellen ;-)

Hoi Hoi,

Ik ben Anne, ben 27jaar en heb sinds vorige week mn eerste motor gekocht (Kawakasi ZX6R) en ben super blij met mn groen beeske Ben vandaag mn eerste kilometerkes ( 95km vind ik toch netjes voor een eerste ritje ) gaan rijden in de Voeren.Mss da ik eens mee kan rijden met wat mensen uit de omgeving ofzo en mn vriendenkring wa uit te breiden

Re: ff voorstellen ;-)

Hey spook,goeie nickname trouwens ,welcome on board en veel plezier hier en op't asfalt
    [FONT=arial black]WWW.INTER-TRACK.BE WWW.INTER-TRACK.BE[/FONT]

Comment

thx ;-) heb deze nick al van in mn 'schooltijd' :-) da plezier zal wel geen probleem zijn als het mooi weer is dan doe ik mn pak aan en haal mn beeske uit stal ;-)

Comment

Welkom!! Maar als men wil weten uit welke omgeving je komt, kan je da best effe ingeven in je profiel..

Comment

Welkom @ 2F4U!
          Veel veilige km's gewenst.
          Altijd wel volk hier dat graag eens mee gaat rijden .
          Eventueel dit topic eens (gedeeltelijk want het is ERG lang ) lezen wat "snelheden" betreft: de-warp-factor-t8034.html?hilit=warp factor
          In de garage: TRIUMPH Bonneville T-120 Black

Lifetime member of the "National SARCASM Society"

Comment

Welkom @ 2fast4u.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BartElias
              Welkom!! Maar als men wil weten uit welke omgeving je komt, kan je da best effe ingeven in je profiel..
              uhm had thans Lanaken ingevuld hoor...weet ook nie waarom da het er nie staat nu... ben nie zo een 'technische' dus zij die het willen weten moeten het maar vragen he

Comment

@ Cowboy : ik zal da zeker eens gaan lezen dan

Comment

Met zo'n nickname ben je hier 2 uur te vroeg
                  Maar toch welkom ze

Comment

dit spookje gaat haar bedje in want de wekker loopt jammer genoeg weer veel te vroeg af maar daarna krijgt mn beeske een nieuw schoentje vanachter en pinkers wa je overdag wel ziet knipperen (vind ik toch belangrijk ) zodat ze te goei zien als ik af ga draaien

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spook
                      uhm had thans Lanaken ingevuld hoor...weet ook nie waarom da het er nie staat nu... ben nie zo een 'technische' dus zij die het willen weten moeten het maar vragen he
                      Geeft niks.
                      Toen ik me aangemeld heb had ik ook Kapellen ingevuld (staat er in mijn profiel trouwens nog steeds in) en de moderatoren hebben toen op mijn vraag zelfs nagekeken waarom het niet zichtbaar is maar konden het euvel ook niet vinden.
                      Binnenkort (ooit) gaan ze hier naar een nieuw forum overgaan (dat eigenlijk het oude forum is ) en wie weet werkt het dan weer wel.
                      Mooie omgeving, Lanaken! En dicht bij de Voerstreek en later als je in het bezit bent van je roze papiertje (of een bankkaartmodel die dat vervangen zal) ben je ook lekker dicht bij de Eifel waar het ook mooi toeven is op een tweewieler
                      In de garage: TRIUMPH Bonneville T-120 Black

Lifetime member of the "National SARCASM Society"

Comment

Welkom @2fast4U
                        Motorcycle history : '91 Suzuki GS 500E ,crashed and sold '98 HD Sportster, sold '01 Buell X1, sold Aprillia RS 125 sold '09 Buell 1125R Carbon Special Sold ! triumph tiger Sport !!
                        Circuit Stukgatie 748 ... and yes it did ...
                        als ik ooit 1/4 vd snelheid van Bo haal zal ik ooooh zo gelukkig zijn.

Comment

Welkom,
                          It's Not the Size of the Dog in the Fight; It's the Size of the Fight in the Dog.
                          sigpic

Comment

Welkom hier.watch out,be safe maar vooral have fun.grtz
                            At 200km/h you got no friends

Comment

merci allemaal
                              ik doe ng voorzichtig aan he,moet mn moto ng te goei leren kennen voor ik mn grenzen kan verleggen en zorgen da mn (domme) L van mn plaat afkan

Comment

Working...
                              X