Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

niet zo nieuw

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• niet zo nieuw

hallokes,

ben dus niet nieuw, maar een tijdje weg geweest hier, ben Max76 (alias ghostrider), de meeste kennen me wel,
    verder ben ik momenteel motorloos omwille rug operatie's en dergelijke, maar verder is het terug leuk om hier wat bekenden te zien, en wat te lezen! de grtjes en tot....

Oorspronkelijk geplaatst door Max76 Bekijk Berichten
    hallokes,

ben dus niet nieuw, maar een tijdje weg geweest hier, ben Max76 (alias ghostrider), de meeste kennen me wel,
    verder ben ik momenteel motorloos omwille rug operatie's en dergelijke, maar verder is het terug leuk om hier wat bekenden te zien, en wat te lezen! de grtjes en tot....
    Jawadde, da's lang geleden.
    Welkom terug makker.
    !!! No Fear, Snoekie is here !!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door snoekie Bekijk Berichten
      Jawadde, da's lang geleden.
      Welkom terug makker.
      ik ben zo te lezen niet de enige die met de "microbe" blijft zitten
      ヤマハは永遠に
      ik supporter voor www.teamgreen.be

Comment

Welcome Back !!
        Motorcycle history : '91 Suzuki GS 500E ,crashed and sold '98 HD Sportster, sold '01 Buell X1, sold Aprillia RS 125 sold '09 Buell 1125R Carbon Special Sold ! triumph tiger Sport !!
        Circuit Stukgatie 748 ... and yes it did ...
        als ik ooit 1/4 vd snelheid van Bo haal zal ik ooooh zo gelukkig zijn.

Comment

Welkom terug Jo.
          Ge cunt het wel!!
          carpe diem!
          insanus sanus est..

SUZUKI GSX-R 1000 K4 (circuitbeest)
          VIRUS (straatripper)

Comment

Hoi Max 76 ,
            persoonlijk ken ik u nie , en ben ook al geruime tijd op forum met ups en down's , wens je veel beterschap en zeker veel leeeeeeees plezier , en de rest dat volgt wel

Comment

Welkom terug.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Max76 Bekijk Berichten
                hallokes,

Hey Max alles goed met je ? Welcome home he Dacht je zo'n goeie 3 jaar geleden nog gezien te hebben bij F&J met een testbankmoment. Klopt dat ?
                Licensed to chill.
                Non Semper Arcum Tendit Apollo.
                2fast4u @ Facebook : https://www.facebook.com/2fast4u.be?ref_type=bookmark

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Imno Bekijk Berichten
                  Hey Max alles goed met je ? Welcome home he Dacht je zo'n goeie 3 jaar geleden nog gezien te hebben bij F&J met een testbankmoment. Klopt dat ?
                  Huh, 3 jaar??, ik zou het begot niet weten hoelang dat geleden is, maar ik was idd eens bij F&J voor een testbankrun , voor de rest is/ gaat allles Heb de gixxer verkocht in Mei 2009 als ik me niet vergis, dus denk dat het nu 4 jaar geleden is!

Comment

4 jaar al??

Man man, we worden oud!
                    carpe diem!
                    insanus sanus est..

SUZUKI GSX-R 1000 K4 (circuitbeest)
                    VIRUS (straatripper)

Comment

Dat is verdekke al lang geleden.
                      Was een paar dagen geleden door mijn foto's aan't gaan om ene van vroeger terug te vinden en kwam die van U aan de pannekoekenboot tegen. Ne foto die we niet vlug gaan vergeten.
                      Mag ik'm posten?

[edit] Deze was van dezelfde dag. Leut op de kermis.
                      Bijgevoegde bestanden
                      Last edited by Maxxi; zo. 24 jun. '12, 19:49.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxxi Bekijk Berichten
                        Dat is verdekke al lang geleden.
                        Was een paar dagen geleden door mijn foto's aan't gaan om ene van vroeger terug te vinden en kwam die van U aan de pannekoekenboot tegen. Ne foto die we niet vlug gaan vergeten.
                        Mag ik'm posten?

[edit] Deze was van dezelfde dag. Leut op de kermis.
                        Als het die foto is met dat debiel gebaar, hahaha , ja jong, het was toen een leuke tijd ...
                        greetz from SPB

Comment

man man

Spijtig dat Livevideo niet meer bestaat anders had ik da filmke ook nog eens gepost van de reparatie van die platte band in de Ardennen. PSSSSHHHHTTTTT "Da moet in die band joegeuh"
                          Bijgevoegde bestanden
                          Last edited by Maxxi; ma. 25 jun. '12, 21:59.

Comment

Hier se, komt ge ook nog es zien. Zijt ge van plan dan nog es ne moto te kopen?
                            I'll keep my guns, freedom & money ... You can keep the "change"!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxxi Bekijk Berichten

man man

Spijtig dat Livevideo niet meer bestaat anders had ik da filmke ook nog eens gepost van de reparatie van die platte band in de Ardennen. PSSSSHHHHTTTTT "Da moet in die band joegeuh"

Dat waren toch nog leuke tijden hé
                              I'll keep my guns, freedom & money ... You can keep the "change"!

Comment

Working...
                              X