Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hellow

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Hellow

Ik ben Dimi, ik heb mij juist een Yamaha R1 gekocht van 2003. Mijn eerste motor dus nog even wennen.
    Langs deze weg hoop ik mensen te leren kennen om ritjes te gaan maken.

Ik ben van Strombeek-Bever dus mensen van mijn buurt mogen mij altijd bereiken om is een toerke te gaan doen.

Greetzzz
    Dimi
    R1 2003

Welkom op 2fast4u
    Honda cbr 600f 2006
    circuit:yamaha r6 2004

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dimeuh Bekijk Berichten
      Ik ben Dimi, ik heb mij juist een Yamaha R1 gekocht van 2003. Mijn eerste motor dus nog even wennen.
      Langs deze weg hoop ik mensen te leren kennen om ritjes te gaan maken.

Ik ben van Strombeek-Bever dus mensen van mijn buurt mogen mij altijd bereiken om is een toerke te gaan doen.

Greetzzz
      R1........?? Als eerste moto. Oftewel bedoel je eerste racemoto ??

Je doet wat je wil natuurlijk , het is jouw geld en jouw leven , maar om te beginnen op een R1 vind ik niet bepaald verstandig.... Omring je aub. door ervaren mannen.

Iedereen maakt fouten in het rijden , maar een beginner die een fout maakt op een zware moto als een R1 , da gaat slecht aflopen.

Enfin ik ken jou niet , mss heb je al jaren motorervaring en weet je hoe het allemaal in mekaar zit.. Ga hier niet de moraalridder uithangen (ben daar niet voor geschikt........) maar kerel let aub. op. Ik / wij willen niet weer op het nieuws lezen dat er een dode gevallen is.
      Faith divides us Death unites us.

Comment

welkom @ 2fast4U ... (ps R1 is niet de simpelste moto om mee te starten dus hou je pols onder controle !! )
        Motorcycle history : '91 Suzuki GS 500E ,crashed and sold '98 HD Sportster, sold '01 Buell X1, sold Aprillia RS 125 sold '09 Buell 1125R Carbon Special Sold ! triumph tiger Sport !!
        Circuit Stukgatie 748 ... and yes it did ...
        als ik ooit 1/4 vd snelheid van Bo haal zal ik ooooh zo gelukkig zijn.

Comment

welkom

Comment

Hmmm, Strombeek-Bever. Dan zal ik u wel eens tegenkomen op het speeltuintje
            !!! No Fear, Snoekie is here !!!

Comment

welkom

en nice bike!
              Pink is not just a color.... it's a lifestyle
              A racer NEVER looks back...
              R6 2004 it's Barbie bitch!

Comment

Welkom,
                It's Not the Size of the Dog in the Fight; It's the Size of the Fight in the Dog.
                sigpic

Comment

Welkom @ 2fast4u.

Comment

Welkom hier op't 2fast forum !
                    Kawasaki ER6-f 2008 - For sale
                    MV Agusta Brutale 800 2013

Comment

Welkom
                      In de garage: TRIUMPH Bonneville T-120 Black

Lifetime member of the "National SARCASM Society"

Comment

welkom

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door snoekie Bekijk Berichten
                          Hmmm, Strombeek-Bever. Dan zal ik u wel eens tegenkomen op het speeltuintje
                          Zo lang da ge nie int blauw zijt op da moment, zal da geen probleem geven zekers..

Comment

Welkom trouwens!! Maar hou het onder controle aub, want heb in mijn vorig beroep al genoeg jonge gasten letterlijk van de baan moeten schrapen en in meerdere stukken moeten meenemen. Sorry voor de groffe (realistische) taal maar ik hoop da je ogen open gaan of dat je hier nog dikwijls aan denkt als je op je R1 zit!!

Comment

Welkom!

+ gewoon ook ff de rest backuppen. Remember to keep it safe...

Suzuki GS 450 '81 -> Suzuki Bandit 600 N '02 -> Kawasaki Z 750 '09

Zotste Motorforum ooit !!!

Comment

Working...
                              X