Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hallo allemaal

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Hallo allemaal

Hallo allemaal

Ik ben Kevin, 22 jaar en woon in Asse (Vlaams-brabant)
    Ik rij al sinds 1 jaar en 4 maand met een cbr125r (2011) maar kzou graag naar ne zwaardere overstappen.
    Dus vorige week mijn theorie gaan doen, nu moet ik enkel nog lessen volgen (wss straks naar de rijschool voor afspraak te maken )

Ben nu dus ook al opzoek naar een zwaardere moto kheb al is gaan zien voor een suzuki gsr600 of een yamaha FZ-6 (naked)
    en tussen deze 2 ben ik nog aan het twijfelen. Graag had ik ook jullie mening gehoord over deze 2 of andere voorstellen zijn
    natuurlijk ook welkom.
    Alvast bedankt!

Grtz Kevin

Welkom @2fast4U ...

Beide modellen die je opnoemt zijn prima motorfietsen en perfecte opstappers ...

Hou in je budget rekening met de aankoop van je kledij (tenzij je al full battledress rondreed op de 125!)

En als je er een koopt best bij een motorzaak voor de garantie (tenzij jezelf bekwaam genoeg bent om de staat van de motor in te schatten, of neem iemand mee met kennis van zaken)

Modellen en keuze's genoeg koop wat je aanspreekt en leuk vind anders loop je het risico binnen enkele maanden weer een andere te willen !!
    Motorcycle history : '91 Suzuki GS 500E ,crashed and sold '98 HD Sportster, sold '01 Buell X1, sold Aprillia RS 125 sold '09 Buell 1125R Carbon Special Sold ! triumph tiger Sport !!
    Circuit Stukgatie 748 ... and yes it did ...
    als ik ooit 1/4 vd snelheid van Bo haal zal ik ooooh zo gelukkig zijn.

Comment

Dank je

Kledij heb ik alles al van op men 125
      en ben van plan om mijn moto toch in een motozaak te kopen krijg ik toch nog een jaar garantie.
      Ik heb er zelf nog niet zoveel verstand van.

Zijn er punten waar ik toch best wat moet op letten als ik een 2dehands moto koopt?
      Mijn voorkeur gaat voor het moment uit naar de gsr600

Comment

Goh punten waar je moet op letten ... tja eigenlijk de hele moto .. Als je iemand kent die wat meer verstand van moto's heeft is het aangeraden die eens mee te nemen... Sowieso een proefrit doen (als je nog geen rijbewijs hebt gaat dat niet lukken!) of iemand anders er is mee laten rijden dan ...

GSR is leuke moto wel een redelijk rechte zithouding !

Bij een handelaar heb je inderdaad garantie maar zoek een betrouwbare handelaar
        Motorcycle history : '91 Suzuki GS 500E ,crashed and sold '98 HD Sportster, sold '01 Buell X1, sold Aprillia RS 125 sold '09 Buell 1125R Carbon Special Sold ! triumph tiger Sport !!
        Circuit Stukgatie 748 ... and yes it did ...
        als ik ooit 1/4 vd snelheid van Bo haal zal ik ooooh zo gelukkig zijn.

Comment

zou zeggen, neem iemand mee, en er mogen krasjes op zijn hoor, te blinkend kan op herstelling wijzen
          Je moet niet wachten tot de storm gepasseerd is,leer dansen in de regen

1290 Super Adventure S 2021

Comment

Welkom @ 2fast4u.

Beide motors zijn zeker niet slecht en is een zeer goede en slimme keuze van de overstap van een 125cc.
            Gewoon je eigen keuze volgen is meestal de beste.

Comment

welkom hier

Comment

Welkom @ 2F4U
                In de garage: TRIUMPH Bonneville T-120 Black

Lifetime member of the "National SARCASM Society"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cowboy Bekijk Berichten
                  Welkom @ 2F4U
                  Riding my KTM 990 SUPERDUKE 2012
                  RIP:
                  BMW R1200 GS (2004)
                  '10 KTM SMT990 (best bike ever)
                  VFR800,Yamaha R6, Kawa ZZR1100, Yamaha Thunderace, BMW R1150, Suzuki GSXR750, Suzuki GS500

Comment

Welkom hier op't forum!

Nog vele veilige & plezante kilometers
                    Kawasaki ER6-f 2008 - For sale
                    MV Agusta Brutale 800 2013

Comment

Welkom welkom :-)

Comment

Dit is al een foto van mijn Honda CBR125R waar ik nu nog mee rijd tot ik mijn voorlopig rijbewijs en een nieuwe moto heb

Mijn CBR125R staat dus ook te koop

20120809_182912.jpg

20120809_182844 (1).jpg

Comment

welkom en persoonlijk (ikke dus ) zou voor de fz-6 gaan met zo'n klein kuipke
                          veel plezier binnen kort met de nieuwe aanwinst

Comment

Welkom,
                            It's Not the Size of the Dog in the Fight; It's the Size of the Fight in the Dog.
                            sigpic

Comment

Welkom!

Dingen die ik vooral naar kijk bij een eventuele aankoop is de staat van de banden, remblokjes, ketting en algemene carosserie.
                              Testritje vooral hoe de motor start, draait, reageert (acceleratie en afkomen in toeren) en dan natuurlijk nog de sturing, hoe die aanvoelt.
                              Suzuki GS 450 '81 -> Suzuki Bandit 600 N '02 -> Kawasaki Z 750 '09

Zotste Motorforum ooit !!!

Comment

Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎