Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hallo allemaal

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Hallo allemaal

Hallo allemaal

Ik ben Kevin, 22 jaar en woon in Asse (Vlaams-brabant)
    Ik rij al sinds 1 jaar en 4 maand met een cbr125r (2011) maar kzou graag naar ne zwaardere overstappen.
    Dus vorige week mijn theorie gaan doen, nu moet ik enkel nog lessen volgen (wss straks naar de rijschool voor afspraak te maken )

Ben nu dus ook al opzoek naar een zwaardere moto kheb al is gaan zien voor een suzuki gsr600 of een yamaha FZ-6 (naked)
    en tussen deze 2 ben ik nog aan het twijfelen. Graag had ik ook jullie mening gehoord over deze 2 of andere voorstellen zijn
    natuurlijk ook welkom.
    Alvast bedankt!

Grtz Kevin

Welkom @2fast4U ...

Beide modellen die je opnoemt zijn prima motorfietsen en perfecte opstappers ...

Hou in je budget rekening met de aankoop van je kledij (tenzij je al full battledress rondreed op de 125!)

En als je er een koopt best bij een motorzaak voor de garantie (tenzij jezelf bekwaam genoeg bent om de staat van de motor in te schatten, of neem iemand mee met kennis van zaken)

Modellen en keuze's genoeg koop wat je aanspreekt en leuk vind anders loop je het risico binnen enkele maanden weer een andere te willen !!
    Motorcycle history : '91 Suzuki GS 500E ,crashed and sold '98 HD Sportster, sold '01 Buell X1, sold Aprillia RS 125 sold '09 Buell 1125R Carbon Special Sold ! triumph tiger Sport !!
    Circuit Stukgatie 748 ... and yes it did ...
    als ik ooit 1/4 vd snelheid van Bo haal zal ik ooooh zo gelukkig zijn.

Comment

Dank je

Kledij heb ik alles al van op men 125
      en ben van plan om mijn moto toch in een motozaak te kopen krijg ik toch nog een jaar garantie.
      Ik heb er zelf nog niet zoveel verstand van.

Zijn er punten waar ik toch best wat moet op letten als ik een 2dehands moto koopt?
      Mijn voorkeur gaat voor het moment uit naar de gsr600

Comment