Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Goede avond

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Goede avond

Hey,

Ik ben moechy en ben woonachtig in zwijndrecht (tegen antwerpen).
    Ik ben in het bezit van 2 honda cb250rs'en waarvan ik 1 ga gebruiken om mee rond te tuffen en de andere word een eindwerk in men richting op school. Die richting is Mecanicien voor onderhoud en herstellingen van motorfietsen.

Ik heb 2 en 3 augustus mijn 6u les voltooid, en ik ga morgen mijn motor verzekeren, daarna is het nog wachten op een plaat en den deze kan ook cruisen

Mvg!

Foto's:

Last edited by moechy; do. 9 aug. '12, 23:46.
    Voor : CB250RS '83, CB500 (25kw) '99, Yzf600r thundercat '04, Tiger 1050 '07

Nu : FZ1 '08 (For Sale)

welkom en veel succes met je studies

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guido Bekijk Berichten
      welkom en veel succes met je studies
      en met het knutselen aan die bordeaux tweewieler!
      08- GSX 750 F '00

Comment

Welkom en veel succes ermee.

Ben best jaloers op je studies, ook altijd willen doen

Comment

Welkom hier op't forum!

En nog veel rij & knutselplezier, dat ziet er een leuk project
          Kawasaki ER6-f 2008 - For sale
          MV Agusta Brutale 800 2013

Comment

Welkom welkom en als ge wilt gaan bollen dan horen we het wel :-)

Comment

Welkom hier op 2f4u.
              Die motos doen me denken aan de grote broer van nen mbx. Zalig!!!

Comment

Welkom @ 2fast4u.

Comment

Merci iedereen voor de verwelkoming .
                  Bollen zal er voor nen tijd nog ni echt inzitten denk ik. Volgende week verzekering afsluiten en dan ist nog wachten op een nummerplaat en die mannen van den DIV kennende is da over een dikke 3weken.

Comment

Welkom,
                    It's Not the Size of the Dog in the Fight; It's the Size of the Fight in the Dog.
                    sigpic

Comment

En zoals gezegd ist zelfs 4 tot 6 weken voor ik men nummerplaat heb. Wat doen die bij den DIV? Kaarten?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door moechy Bekijk Berichten
                        En zoals gezegd ist zelfs 4 tot 6 weken voor ik men nummerplaat heb. Wat doen die bij den DIV? Kaarten?
                        't Is beter dat ge de papieren vraagt aan de verzekering, en daarmee zelf naar het kantoor gaat om het aan te vragen.
                        De volgende dag hebt ge de plaat in uw bus.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lorre91 Bekijk Berichten
                          't Is beter dat ge de papieren vraagt aan de verzekering, en daarmee zelf naar het kantoor gaat om het aan te vragen.
                          De volgende dag hebt ge de plaat in uw bus.
                          Ja dan kank er gaan staan van 4u smorgens en nog is 80euro betalen. Ik wacht wel dan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door moechy Bekijk Berichten
                            Ja dan kank er gaan staan van 4u smorgens en nog is 80euro betalen. Ik wacht wel dan
                            Als je de plaat aanvraagt moet je niks betalen, enkel als de postbode komt met de plaat moet je ongeveer 30 euro betalen (ik herinner het mij niet meer zo goed). Zo was het toch bij mij, en dit is 6 maanden geleden. Ofwel is dit recent veranderd?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lorre91 Bekijk Berichten
                              Als je de plaat aanvraagt moet je niks betalen, enkel als de postbode komt met de plaat moet je ongeveer 30 euro betalen (ik herinner het mij niet meer zo goed). Zo was het toch bij mij, en dit is 6 maanden geleden. Ofwel is dit recent veranderd?
                              Allereerst van harte welkom @2fast,veel veilige km gewenst,streekgenoot,en er is ivm de nr plaat nog niets veranderd.
                              Honda cbr 600f 2006
                              circuit:yamaha r6 2004

Comment

Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎