Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zal me is introduceren :D

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• zal me is introduceren :D

ik zal mij hier is introduceren

ben dus david 21 jaar en woon bij mijn ouders in as

nu momenteel rij ik met een sym husky 125cc
    ma daar zal gauw verandering in komen want in de loop van volgende week
    kan ik mijn yamaha fzr600r bij devil halen

tot nu toe heb ik veel plezier al op dit forum gehad en hopen dat het zo blijft

ps. ik kan niet wachten tot de eerste 2fast4u meeting komt met 100 moto's
    (moet gewoon de max zijn met 100 moto's effe rondtoeren)

Welkom op 2fast4u.be, al zijde niemeer zo nieuw hier

En veel plezier me uwen fzr volgende week

Comment

hey,de eerste 2fast4u meeting is al voorbij(15man)
      maar eer we een meeting kunnen doen met 100 moto's, moeten we toch minstens 500-1000 leden hebben.
      maar als we zoveel volk bijeen hebben, doen we zeker zo'n meeting.
      'k denk aleen niet da da nog voor dit jaar is, alé toch niet met 100 moto's, tenzij julie heel veel reclam maken, en we ineens een pak leden bijkrijgen
      Oprichter 2fast4u 2004
      #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
      hoe gekker hoe liever

Comment

[quote="RunnerX"]hey,de eerste 2fast4u meeting is al voorbij(15man)
        maar eer we een meeting kunnen doen met 100 moto's, moeten we toch minstens 500-1000 leden hebben.
        maar als we zoveel volk bijeen hebben, doen we zeker zo'n meeting.
        'k denk aleen niet da da nog voor dit jaar is, alé toch niet met 100 moto's, tenzij julie heel veel reclam maken, en we ineens een pak leden bijkrijgen ]

ik doe in ieder mijn best om leden te ronselen

duc4ever

Comment

[quote="ducatifreakske"]ik doe in ieder mijn best om leden te ronselen ]
          i know, heeel goed zelfs
          Oprichter 2fast4u 2004
          #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

hoe gekker hoe liever

Comment

om 100 man samen te krijgen heb je echt niet zoveel leden nodig.
            remember een topic van mij over lmad sunday? doel was 100 biells samen te krijgen van het buellforum.
            wel we hebben er 231 samen gekregen (dat was echt magisch) en het buellforum heeft echt geen 1000 leden !!
            tis altijd ombouwtijd ....

Comment

Ik zit ook op hetr forum van Motorwereld, daar doen ze ook elk jaar ne keer of 2 een meeting met rit en ene BBQ dat zou mss ook nog iets voor hier zijn ??

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer750
                Ik zit ook op hetr forum van Motorwereld, daar doen ze ook elk jaar ne keer of 2 een meeting met rit en ene BBQ dat zou mss ook nog iets voor hier zijn ??
                da komt(een BBQ), we hebben nog vanalles op planning staan
                onze eerste meeting hebben we gehad, de 2de meeting volgt
                en nu is het dan nog die motorzoektocht(waar we liefst zoveel mogenlijk deelnemers mee hebben)
                Oprichter 2fast4u 2004

hoe gekker hoe liever

Comment

komt er een bbq??????? (please think of the vegie people :-p )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kay
                    als er een bbq komt zal ik zorgen dat de vegie poeple aan hun trekken kunnen komen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kay
                      we doen ons best, zeker wel.
                      maar ik kan niet beloven dat het dit jaar nog zal zijn.
                      we hebben nu die motorzoektocht, een ardennenrit, planning maken voor "vannalles" al voor volgend jaar, cursus motorbeheersing en/of circuitrijden, en dan nog een meeting of rondrit. 't 'n hele hoop werk.
                      mja als we hulp van buitenaf krijgen kan het wel mogenlijk zijn voor een BBQ dit jaar.

MAAR we zijn eigenlijk aan't afwijken, BBQ enzo moet hier niet besproken worden, kwestie van 'n beetje orde te houden...
                      Oprichter 2fast4u 2004

hoe gekker hoe liever

Comment

Back

Effe een topic uit de 2fast kerkers halen

wel i am back!!!

Voor degene die mij niet kennen.
                        Ik ben dus david en na 14 jaar afwezigheid kom ik weer mijne zever weer los laten op het forum.

Ma rijden zal nog niet voor meteen zijn.
                        14 jaar geleden ben ik mijn rijbewijs kwijtgespeeld na een 2fast4u rit.
                        Na de rit waren we met enkele nog naar diest gereden voor een terrasje te gaan doen.

Dan op de terugweg hadden ze mij serieus geflitst en was mijn rijbewijs moeten laten invorderen....

Nu 15 jaar later jeukt het te hard en ben begonnen weer achter mijn rijbewijs tegaan

De moto heb ik nog ma papieren hebben ze van mij gepikt gehad effe terug.
                        Daar ben ik nu mee bezig en wat blokken zodat ik mijne theorie binnen heb.

En eens ik de papieren heb zal ik de moto binnen doen bij jos en felix zodat zij hem weer rijklaar kunnen krijgen na dikke 10 jaar te hebben stilgestaan(hopelijk word dit niet een al te duur grapje)

Nu vraag in mij af wie kent er mij nog??

En zijn er nog leden actief van toen ik nog mocht rijden ?? (Paco, boeide, devilke en.. )
                        Last edited by folksy; vr. 29 mei. '20, 18:15. Reden: Typo

Comment

Welcome back, folksy!

Er dwalen hier nog altijd af en toe een paar dinosaurussen rond, er zal nog wel iemand tussen zitten uit uwen tijd, ...

En als de Alzheimer niet te hard heeft toegeslagen, gaan er bij hen mss een belleke rinkelen als ze de nick folksy horen
                          Road: KTM Superduke 1290 R '19
                          StuntBike: Honda CBR 600F4s (slightly Modified by RunnerX and G-Man Gerald)

Comment

Welcome. Heeft die motor 10 jaar stilgestaan? Ben benieuwd naar de bevindingen :-)

Comment

De moto heeft inderdaad 10 jaar stilgestaan wel droog met een bash erop
                              Oorspronkelijk geplaatst door Smiley Bekijk Berichten
                              Welcome. Heeft die motor 10 jaar stilgestaan? Ben benieuwd naar de bevindingen :-)

Comment

Working...
                              X