Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hello

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Hello

Hoi, ik ben DJ uit Hoeselt en ik heb een Transalp XL600V van '89

Ben op dit forum geraakt dankzij Criz.

Ik ben programmeur en zodoende zal je me dus eerder tijdens de kantooruren online vinden

In de schaarse vrije tijd die me nog rest ben ik tevens actief in de auto- en motorsport, ik ben reeds 16 jaar lang baancommissaris (die mannekes in hun brandvrije oranje overals die langs de baan staan te vlaggen) op Zolder en Francorchamps en zodoende heb ik reeds heel wat motorraces live mogen zien. Helaas ook al veel rijders moeten oprapen maar dat hoort er ook bij. Spijtig genoeg zijn er tegenwoordig voor zover ik weet zo goed als geen motorraces meer in België
    http://photos-b.ak.fbcdn.net/hphotos..._7646663_n.jpg

Oorspronkelijk geplaatst door DJ_Scorpio
    Hoi, ik ben DJ uit Hoeselt en ik heb een Transalp XL600V van '89
    ........Spijtig genoeg zijn er tegenwoordig voor zover ik weet zo goed als geen motorraces meer in België
    OOSTENDE was effe terug toch weer de moeite !
    if you can't fuck it or ride it,

it's not worth having it ! :biggrin:

Comment

welkom op't forum. Ben zelf ook programmeur ma kan jammer genoeg nie veel tijdens de kantooruren op forum zitten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dr.Brainiac
        welkom op't forum. Ben zelf ook programmeur ma kan jammer genoeg nie veel tijdens de kantooruren op forum zitten
        Dank je

Heb zelf ook niet altijd zoveel tijd. Ik ben consultant en wordt dus altijd gedetacheerd bij klanten. Momenteel zit ik helaas bij een klant waar er niet zoveel werk is. Ofwel werk ik te snel ofwel plannen zij te ruim maar al bij al zit ik hier vaak te wachten tot het tijd is om naar huis te gaan en dan duurt de dag vreselijk lang. Gelukkig is er dan nog altijd het internet.

In welk taal programmeer je? Ikzelf werk in Powerbuilder.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fré
          OOSTENDE was effe terug toch weer de moeite !
          Heb er iets van vernomen ja, maar ben er helaas niet geweest

Comment

Dank je

Heb zelf ook niet altijd zoveel tijd. Ik ben consultant en wordt dus altijd gedetacheerd bij klanten. Momenteel zit ik helaas bij een klant waar er niet zoveel werk is. Ofwel werk ik te snel ofwel plannen zij te ruim maar al bij al zit ik hier vaak te wachten tot het tijd is om naar huis te gaan en dan duurt de dag vreselijk lang. Gelukkig is er dan nog altijd het internet.

Ik meer naar webdesign toe, php, asp, en vb.net voor tools te maken voor beheer van websites.
            Ik heb het gelukkig altijd druk genoeg op werk en zo gaan de dagen nog redelijk snel om.

Comment

tss wat een mentaliteit, surfen op de kosten van de klant loll

Dank je

I'm not speeding, I'm qualifying!!!
              - When we ride on our enemies -

Comment

ikke ook web developer: asp, asp.net, vb6, vb.net, COM enz..
                btw kom vandaag "misschien" op tv loll -> iloket (=digitaal loket in diepenbeek) heb ik geschreven..

Oorspronkelijk geplaatst door Dr.Brainiac
                Ik meer naar webdesign toe, php, asp, en vb.net voor tools te maken voor beheer van websites.
                Ik heb het gelukkig altijd druk genoeg op werk en zo gaan de dagen nog redelijk snel om.
                I'm not speeding, I'm qualifying!!!
                - When we ride on our enemies -

Comment

welkom hier !

de halve zolder crew is ondertussen al lid precies
                  nice
                  als ik mijn rijbewijs terug heb ga ik mij ook inschrijven om te vlaggen
                  dan kan ik met die bonnen vrij rijden want anders is da toch vrij duur vind ik
                  yzf 1000 RR 'red devil'

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door the devil's own racer
                    welkom hier !

de halve zolder crew is ondertussen al lid precies
                    nice
                    als ik mijn rijbewijs terug heb ga ik mij ook inschrijven om te vlaggen
                    dan kan ik met die bonnen vrij rijden want anders is da toch vrij duur vind ik
                    Hier kan ik even niet volgen welke bonnen bedoel je? Ik heb nog nooit bonnen gekregen

Wie is hier dan nog lid van de marshals club van Zolder ?????

Comment

Ik ben geen marshal, maar hoor wel bij het 'clubje' van zolder...

Hier kan ik even niet volgen welke bonnen bedoel je? Ik heb nog nooit bonnen gekregen

Wie is hier dan nog lid van de marshals club van Zolder ?????

Comment

awel as je een dag gaat vlaggen krijg je een bon van 50e

as je die opspaart kan je ermee gaan vrij rijden of zo
                        op motorsportschool links aanklikken voor info
                        yzf 1000 RR 'red devil'

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door belle
                          Ik ben geen marshal, maar hoor wel bij het 'clubje' van zolder...
                          Ben jij dan dezelfde Belle die ook op het DePaddock.net-forum zit?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door the devil's own racer
                            awel as je een dag gaat vlaggen krijg je een bon van 50e

as je die opspaart kan je ermee gaan vrij rijden of zo
                            op motorsportschool links aanklikken voor info
                            Denk dat er een misverstand is, volgens mij is dat niet hetzelfde vlaggen als ik doe. Als ik het goed begrijp ga jij vlaggen bij de motorsportschool, ik sta daarentegen eerder bij de autosportraces langs de baan zoals bij de 24-uren in Zolder en Francorchamps of de F1 in Francorchamps of zelfs in het buitenland.

Welk is de site van de motorsportschool?

Comment

www.motorsportschool.be is het adres en daar staat da
                              das ni bij wedstrijden of zo denk ik
                              meer bij vrij rijden etc.
                              yzf 1000 RR 'red devil'

Comment

Working...
                              X