Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hello

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Hello

Hoi, ik ben DJ uit Hoeselt en ik heb een Transalp XL600V van '89

Ben op dit forum geraakt dankzij Criz.

Ik ben programmeur en zodoende zal je me dus eerder tijdens de kantooruren online vinden

In de schaarse vrije tijd die me nog rest ben ik tevens actief in de auto- en motorsport, ik ben reeds 16 jaar lang baancommissaris (die mannekes in hun brandvrije oranje overals die langs de baan staan te vlaggen) op Zolder en Francorchamps en zodoende heb ik reeds heel wat motorraces live mogen zien. Helaas ook al veel rijders moeten oprapen maar dat hoort er ook bij. Spijtig genoeg zijn er tegenwoordig voor zover ik weet zo goed als geen motorraces meer in België
    http://photos-b.ak.fbcdn.net/hphotos..._7646663_n.jpg

Oorspronkelijk geplaatst door DJ_Scorpio
    Hoi, ik ben DJ uit Hoeselt en ik heb een Transalp XL600V van '89
    ........Spijtig genoeg zijn er tegenwoordig voor zover ik weet zo goed als geen motorraces meer in België
    OOSTENDE was effe terug toch weer de moeite !
    if you can't fuck it or ride it,

it's not worth having it ! :biggrin:

Comment

welkom op't forum. Ben zelf ook programmeur ma kan jammer genoeg nie veel tijdens de kantooruren op forum zitten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dr.Brainiac
        welkom op't forum. Ben zelf ook programmeur ma kan jammer genoeg nie veel tijdens de kantooruren op forum zitten
        Dank je

Heb zelf ook niet altijd zoveel tijd. Ik ben consultant en wordt dus altijd gedetacheerd bij klanten. Momenteel zit ik helaas bij een klant waar er niet zoveel werk is. Ofwel werk ik te snel ofwel plannen zij te ruim maar al bij al zit ik hier vaak te wachten tot het tijd is om naar huis te gaan en dan duurt de dag vreselijk lang. Gelukkig is er dan nog altijd het internet.

In welk taal programmeer je? Ikzelf werk in Powerbuilder.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fré