Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuw en nieuws..

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuw en nieuws..

Hallo
    Ik ben zo'n 17jarig knaapje (vandaag 17j & 9maand) en 'k heb vandaag zo'n "bijna beste dag uit m'n leven" gehad :biggrin: .
    Zo heb ik me vandaag niet alleen ingeschreven in een rijschool (topper, brugge, ook al is het een eindje rijden), maar ben 'k ook m'n toekomstige motor gaan bestellen.
    Nu is het dus volledig zeker (en dat na maanden overleg met ouders -sponsers- en dealer). 't Is de cbf500A geworden, van Honda (weliswaar in 25kw). Het lijkt me een zeer lekkere motor en de 25kw kan er worden uitgesleept (waardoor hij z'n originele 70 pk bekomt).
    Ik ben echt 'content' :biggrin:
    Dit wou ik dan maar eens meedelen

echt een mooie moto daar gaat veel plezier van beleven.
    “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”[font=Century Gothic][/font]

Comment

Nieuwe moto

Oorspronkelijk geplaatst door Peach
      Hallo
      Ik ben zo'n 17jarig knaapje (vandaag 17j & 9maand) en 'k heb vandaag zo'n "bijna beste dag uit m'n leven" gehad :biggrin: .
      Zo heb ik me vandaag niet alleen ingeschreven in een rijschool (topper, brugge, ook al is het een eindje rijden), maar ben 'k ook m'n toekomstige motor gaan bestellen.
      Nu is het dus volledig zeker (en dat na maanden overleg met ouders -sponsers- en dealer). 't Is de cbf500A geworden, van Honda (weliswaar in 25kw). Het lijkt me een zeer lekkere motor en de 25kw kan er worden uitgesleept (waardoor hij z'n originele 70 pk bekomt).
      Geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!Er kan er altijd nog eentje bij.
      Veel geluk met je nieuwe aankoop.
      Maar denk er aan......rij voorzichtig!
      Werken is leuk, werken is heerlijk en fijn. Laat genoeg over voor al je leuke collega's.

Comment

proficiat peach.
        Als je je examen doet in Brugge laat me dan iets weten, dan kom ik met een fles chmpagne af (ik werk vlakbij het examencentrum)
        tis altijd ombouwtijd ....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Peach
          Hallo
          welke kleur heb je gekozen?
          (origineel heeft hij wel maar 57pk, wat nog zeker genoeg is want zijn 2 concurrenten het met veel minder moeten doen)
          sigpic

Comment

-->> verplaatst naar "nieuwe gebruikers"

Welkom op't forum.
            en proficiat met je motor en alvast zeer veel geluk met het behalen van je rijbewijs.

de honda zal je zeer veel plezier aan beleven 't zijn fijn motors, ook ideale beginners moto's, ze kunnen ook wel tegen een stootje.ze zijn trouwens fel verbeterd met die mono vering...
            heb je er eentje met of zonder ABS?

ga je er 2 jaar mee rijden tot je op vol vermogen mag, en daarna een ander kopen, of zie je hier nog langer mee te rijden?

'k zou trouwens zo lang mogenlijk de begrenzing erin houden.

als je heb hebt laat je paar een fotokes ervan zien
            Oprichter 2fast4u 2004
            #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
            hoe gekker hoe liever

Comment

Dank je allen voor je reacties
              't Is er eentje geworden met abs, en de 25kw van Honda is enkel verkrijgbaar in zilver. Ik moet wel toegeven m'n dealer (de lieve wim van wim motors) heeft me een zeer goede korting gegeven (van maar liefst 800e)
              Verder zou het m'n bedoeling zijn om er ongeveer 5 jaar op te rijden (waaronder een 4,5j op vol vermogen).. tegen dan zou 'k normaal gezien toch al moeten werken en dus ook al een beetje kunnen gespaard hebben voor een 'echte' aantrekkelijke motor (de evolutie van cb900f of van de z1000 of ..), want ik ben een zo'n naked freak (liefst wel een sportieve naked) :biggrin:
              Verder wil ik toch maar eens de moderators proficiat wensen.. u heeft een prachtig forum ineen geknutseld

Comment

bah abs :/.Gade nie fatsoenlijk leren remme ma soit ;p

Comment

[quote="Vip"]bah abs :/.Gade nie fatsoenlijk leren remme ma soit ]
                  is ook niet nodig dat je dat kan als je abs hebt, en bij paniekreaktie kan je geen domme dingen doen
                  Oprichter 2fast4u 2004
                  #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

hoe gekker hoe liever

Comment

vind ABS ook geen slecht systeem voor een beginner, alleen niet op een rijschoolmotor!!!
                    iedereen moet eerst kunnen remmen zonder ABS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beulke
                      vind ABS ook geen slecht systeem voor een beginner, alleen niet op een rijschoolmotor!!!
                      iedereen moet eerst kunnen remmen zonder ABS
                      kan je abs niet uitschakelen via een knopje op't stuur?
                      volgens mij kan het wel nuttig zijn, ook op een rijschoolmotor
                      sigpic

Comment

ik denk het niet. wel op vb een BMW GS omdat deze verondersteld zijn om ook te rijden in zand en dan is ABS een hell!! een gS is helaas een zwaar lomp ding om je examen mee te doen
                        Sommige rijscholen gbruiken al een tijdeje BMW funuro's met ABS en deze is niet uitschakelbaar.

Comment

[quote="Vip"]bah abs :/.Gade nie fatsoenlijk leren remme ma soit ]
                          Als hij maar beseft dat remmen iets belangrijker is dan veel gas geven.
                          Werken is leuk, werken is heerlijk en fijn. Laat genoeg over voor al je leuke collega's.

Comment

Working...
                          X