Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mag ik me voorstellen ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• mag ik me voorstellen ?

[font=Fixedsys][font=Century Gothic]Hoi ik ben Black Intruder en mijne Suzuki Intruder 1400 staat sinds april 1995 geparkeerd in een garage in het Limburgse, tussen water, wei en bos. Enfin hij staat er niet steeds hoor, rij regelmatig rond, zowel bij goed, slecht, warm, droog, nat, hot of ijskoud weer. Maar als ik mag kiezen heb ik toch graag de zon mee als begeleidster, iets gezelliger. Liefst van al rij ik in groep, plezanter om te terrassen tussendoor, want zeg nu zelf wat is er plezant aan om in je eentje tegen een colaatje te beginnen praten over de bochten die je zonet genomen hebt. Dus in groep en liefst waar er heel veel bochten zijn, hmmm daar kom ik echt tot leven. Bochten en snelheid, niks zo fijn als die twee !!En al ben ik dan een vrouw ik sta heus mijn mannetje tussen de mannen Nog vragen ? Ik anders wel; zijn er hier veel bikers die 5-landentocht met vertrek in Viversel op 14 en 15/8 rijden[/font] ?[/font]

[font=Arial]Genieten is de kunst ![/font]

hey welkom.
    heftig machientje heb je, mischien een foto ervan?

en over dat graag groeprijden met veel bochten.
    'k wou zeggen , kom't zondag mee.
    we hebben enkele stops en op't laatst gaan we nog iets drinken...

en over die 5 landen tocht mag je een nieuw topic voor openen, en wat meer info erover.

nogmaals welkom.
    Groeten RunnerX
    Oprichter 2fast4u 2004
    #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
    hoe gekker hoe liever

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door black intruder
      [font=Fixedsys][font=Century Gothic]Hoi ik ben Black Intruder en mijne Suzuki Intruder 1400 staat sinds april 1995 geparkeerd in een garage in het Limburgse, tussen water, wei en bos. Enfin hij staat er niet steeds hoor, rij regelmatig rond, zowel bij goed, slecht, warm, droog, nat, hot of ijskoud weer. Maar als ik mag kiezen heb ik toch graag de zon mee als begeleidster, iets gezelliger. Liefst van al rij ik in groep, plezanter om te terrassen tussendoor, want zeg nu zelf wat is er plezant aan om in je eentje tegen een colaatje te beginnen praten over de bochten die je zonet genomen hebt. Dus in groep en liefst waar er heel veel bochten zijn, hmmm daar kom ik echt tot leven. Bochten en snelheid, niks zo fijn als die twee !!En al ben ik dan een vrouw ik sta heus mijn mannetje tussen de mannen Nog vragen ? Ik anders wel] ?[/font]
      welkom op dit toffe forum,regelmatig rij ik met een paar forum leden naar de ardennen (bochten genoeg),kijk hier eens http://www.2fast4u.be/forums/showthread.php?t=511

Comment

Welkom Black Intruder
        http://photos-b.ak.fbcdn.net/hphotos..._7646663_n.jpg

Comment

Welkom op 2fast4u.be

Je zal zeker plezier beleven op de rondritten die we hier organiseren, en voor het echte bochtenwerk zeker eens met Guido de ardennen intrekken

Comment

Wees welgekomen je lettertype vind ik wel moeilijk te lezen maar stoort mij niet

Comment

Welkom Black & niekes !
              See you on track.
              Grtz
              The only thing that can beat you, is you're own fear

Comment

[font=Arial]Machientje trekt inderdaad fantastisch op en is meer dan vinnig maar ondertussen niet heftig genoeg meer voor deze lady, zou willen overschakelen naar racer maar mezelf kennende....... [/font]
                [font=Arial]Heb er onlangs foto's van genomen, zijn in ontwikkeling, maar euh kzou begot niet weten hoe ik die foto's hier moet laten zien. Ben nog leek hé, idem met hoe openen van nieuwe topic ?! Met jullie hulp zal het wel lukken zeker [/font]
                [font=Arial]Lettertype beter ? [/font]

Comment

sorry voor zondag maar ik trek een weekendje naar zee..... met de auto

Comment

RunnerX, nieuwe topic ? sorry als leek weet ik niet waar ik beginnen moet, maar hier alvast enkele gegevens, misschien kan jij die dan voor me op die topic zetten!?
                    Vertrek aan zaal St.Baaf te Eversel (Heusden-Zolder)
                    zaterdag inschr. van 6.30h tot 18.00h
                    zondag inschr. van 6.30h tot 10.00h
                    tocht van ongeveer 530 km met roadbook (mogelijkheid tot kamperen onderweg)
                    meerdere inlichtingen zie http://www.mcmascotte.be//
                    Heb 5-landentocht verleden jaar meegedaan en dat was echt super, mooie rit met heel veel bochtenwerk, was echt grandioos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door black intruder
                      RunnerX, nieuwe topic ? sorry als leek weet ik niet waar ik beginnen moet, maar hier alvast enkele gegevens, misschien kan jij die dan voor me op die topic zetten!?
                      Vertrek aan zaal St.Baaf te Eversel (Heusden-Zolder)
                      zaterdag inschr. van 6.30h tot 18.00h
                      zondag inschr. van 6.30h tot 10.00h
                      tocht van ongeveer 530 km met roadbook (mogelijkheid tot kamperen onderweg)
                      meerdere inlichtingen zie http://www.mcmascotte.be//
                      Heb 5-landentocht verleden jaar meegedaan en dat was echt super, mooie rit met heel veel bochtenwerk, was echt grandioos
                      de 5 landen tocht stond al reeds in onze kalender, wil je dit extra duidelijk maken mag je er een topic over openen, en hoe? wel 'k zeg dikwijls: door zelf te doen leer je het meest(en is ook zo) dus probeer maar, doe je iets fout lossen we het wel op
                      Oprichter 2fast4u 2004
                      #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

hoe gekker hoe liever

Comment

Working...
                      X