Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Z750

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Z750

goeiemiddag

ik ben nieuw hier op dit forum en ook vrij nieuw in het motorrijden, 3 jaar, 17000 KM.
    Ik rijd Honda VFR750 maar wou graag overschakelen naar de nieuwe Kawa Z750,
    lijkt me handiger voor filerijden en woon-werk.

wie rijdt er op dit moment met Z of denk over die aankoop. Ik flash op de look maar nog nooit kawa gereden. Motortestverslagen OK maar wat denk de dagelijkse gebruiker ? Duo-rijder ?

greetz
    Ik wil aan de "Z"..!!

welkom op ons forum
    , sry voor de late reactie.

maar ik denk dat je al verder geholpen bent met je vraag niet?

trouwens die Z750 is een prachtfiets, zeker een foto postne als je hem hebt
    Oprichter 2fast4u 2004
    #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
    hoe gekker hoe liever
    -------------------------------------------

Comment

Welkom op het forum beste Marc,

Ik kan je niet helpen met je keuze, maar een 750 is zowieso meest ideaal voor dag dagelijks gebruik en duo rijden

Comment

Welkom, hoe meer zielen hoe meer vreugd.
        Suzuki rules
        “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

Comment

welkom

Comment

hey marc vfr,

ik heb onlangs de kans gehad om met mene kameraad zijne nieuwe Z750 te rijden. Het is een sjiek machien met de looks van een beest en is zeer schappelijk in prijs. Maar voor het rij comfort moet je hem zeker niet kopen.Mene maat klaagt voortdurend van vervellende trilligen in armen en benen, mijn armen lagen te slapen na 20km en ik rij normaal op ene TL(dus trillingen ben ik wel gewend). Het is zelfs zo erg dat hij van plan is ene andere te gaan halen . Hij wou overschakelen naar ene Z1000 omdat ze bij die niet naar het prijskaartje hebben gekeken.bv Z750 heeft geen regelbare vering en de z1000 wel. Hij heeft gisteren bij de dealer op een Z1000 gereden en stond hem heel erg aan.
            Dus als het een paar euro meer niet steekt koop dan ene 1000.
            ook stond er een paar maanden geleden in motorrijder een artikel (Z1000 vs Z750) die ongeveer tot de zelfde conclussie kwam een Z750 is een mooi ding met veel power maar de z1000 is toch een veel mooiere, completere en plezantere moto om mee te rijden
            “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”[font=Century Gothic][/font]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door loudy condor
              hey marc vfr,

ik heb onlangs de kans gehad om met mene kameraad zijne nieuwe Z750 te rijden. Het is een sjiek machien met de looks van een beest en is zeer schappelijk in prijs. Maar voor het rij comfort moet je hem zeker niet kopen.Mene maat klaagt voortdurend van vervellende trilligen in armen en benen, mijn armen lagen te slapen na 20km en ik rij normaal op ene TL(dus trillingen ben ik wel gewend). Het is zelfs zo erg dat hij van plan is ene andere te gaan halen . Hij wou overschakelen naar ene Z1000 omdat ze bij die niet naar het prijskaartje hebben gekeken.bv Z750 heeft geen regelbare vering en de z1000 wel. Hij heeft gisteren bij de dealer op een Z1000 gereden en stond hem heel erg aan.
              Dus als het een paar euro meer niet steekt koop dan ene 1000.
              ook stond er een paar maanden geleden in motorrijder een artikel (Z1000 vs Z750) die ongeveer tot de zelfde conclussie kwam een Z750 is een mooi ding met veel power maar de z1000 is toch een veel mooiere, completere en plezantere moto om mee te rijden
              da zie je buiten de vering ook aan de afwerking,gebruikte onderdelen
              de z750 is eerder een budgetbike(zo werd hij ook voorgesteld)

Comment

Welkom!!

Grtzz
                The only thing that can beat you, is you're own fear

Comment

welkom

wou even zeggen da je er spijt van ga krijgen ne goeie honda weg te doen (de beste ne vfr dan nog hehe)
                  vind de z ook wel sjiek zeker in oranje en met de 4 pijpkes op
                  ma gene kawa in de plek van ne honda ze
                  yzf 1000 RR 'red devil'

Comment

als hij genoegen neemt met ene honda dan zal dat met een kawa zeker moeten lukken
                    “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”[font=Century Gothic][/font]

Comment

welcome

hallo ik heb met beide z ' s gereden een 750 rijd heel leuk ma is zeker geen sportmachien en zo sportief als u vfr . DE 1000 is al een beetje sterker maar zo zot veel nie . en de vering is ma regelbaar aan 1 kant zodus andere been is nie regelbaar wat eigenlijk nie logisch is. de 1000 heeft eigenlijk weinig power voor een 1000 vergelijkbaar met andere motors . ken er al verschillende die de kawas terug weggedaan hebben en terug naar hun oude liefde gegaan zijn zoals fazer 1000 of terug racers gekocht hebben . bij deze nog veel fun op forum .

Comment

welgekomen Marc!

Comment

Eerst en vooral:

Dan ff overgaan tot de orde van de dag, zelf rij ik dagelijks met een Z1000 en ik moet zeggen, da bolt ongeloooofelijk plezierig, in't stad en op de autostrade.
                          Natuurlijk op een naked moet je niet verwachten om even tegen 200 naar de ardennen of de zee te rijden. Het is natuurlijk aanpassen in het begin ik heb nl mijn ZX9R weggedaan voor een Z'tje
                          http://i95.photobucket.com/albums/l156/w_vdd/Finger.gif http://i95.photobucket.com/albums/l1...joker30ce2.gif http://i95.photobucket.com/albums/l156/w_vdd/Finger.gif

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tweety
                            welgekomen Marc!
                            Ze zijn hier allemaal aan het flippen denk ik
                            Al eens naar den datum van den eerste post gezien ;-)

mvg

Stef

Comment

[quote="steffz1"]Ze zijn hier allemaal aan het flippen denk ik
                              Al eens naar den datum van den eerste post gezien ]

What the f...
                              Ne mens doet rare dingen, met zo'n slecht weer. 'T is hoog tijd dat ik eens kan ontspannen op mijn brommerke
                              http://i95.photobucket.com/albums/l156/w_vdd/Finger.gif http://i95.photobucket.com/albums/l1...joker30ce2.gif http://i95.photobucket.com/albums/l156/w_vdd/Finger.gif

Comment

Working...
                              X