Hallo, ik ben Jazzthieve, ik woon in de regio van Diest in zo'n klein onbenullig dorp waar niets te doen is. Ik rijd met een GSX-R 600 nw model en heb deze site gevonden op aanraden van een maat.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nog een nieuwe
Collapse
X
-
welcome!
Oorspronkelijk geplaatst door JazzthieveHallo, ik ben Jazzthieve, ik woon in de regio van Diest in zo'n klein onbenullig dorp waar niets te doen is. Ik rijd met een GSX-R 600 nw model en heb deze site gevonden op aanraden van een maat.I'm not speeding, I'm qualifying!!!
- When we ride on our enemies -
Comment
-
-
Comment
-
welkom, er is nog iemand met een gsxr600 uit diest: Dr. Brainiac
zeer schone moto trouwens
'k vind dat de schoonste kleurstelling van ne gsxr(sry doc)Oprichter 2fast4u 2004
#From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@
-------------------------------------------
hoe gekker hoe liever
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JazzthieveHeeft Dr. Brainiac toevallig geen blauw-wit model met een blauw scherm erop? Zo ééntje heb ik al een paar keer hier in de buurt zien rijden.Oprichter 2fast4u 2004
#From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@
hoe gekker hoe liever
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JazzthieveMet plezier, ge zegt maar waar en wanneer.
Hier staat meer info http://www.2fast4u.be/forums/showthread.php?t=511
Comment
Comment