Mededeling

Collapse
No announcement yet.

KingCharles groet u allen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• KingCharles groet u allen

Ben eigenlijk al geregistreerd van februari maar nooit wat gepost. Na het Ardennen ritje vond ik het toch nodig om niet alleen te lezen maar ook wat activer te zijn op dit forum.

Rij op een Fazer600 van 2002. Fijn machientje maar staat volgend jaar te koop wegens ankoop SS of circuitmotor.
    Wat rijden betreft, heb ik mijn hart verloren aan het circuitrijden. Heb op Zolder niveau 1 gedaan en op Croix niveau 3 van Stephane Mertens .

Circuitervaring is nog maar zeer povertjes; 2x keer vrij rijden in Zolder, waarvan 1x in de regen en 1,5 x op Croix.

Op de weg rijd ik liever als een mietje en geniet van de moto en de omgeving .

*buig* welkom king

Comment

Allé altijd tof dat de leden actief worden. Bij deze officieel welkom geheten op 2fast4u.be

Comment

[quote="Dr.Brainiac"]Allé altijd tof dat de leden actief worden. Bij deze officieel welkom geheten op 2fast4u.be ]
        idem, welkom.
        als je in de fotogalery je moto ziet staan, mag je er altijd je nickname bijzetten, is altijd handig om te weten welke moto van wie is
        Oprichter 2fast4u 2004
        #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
        hoe gekker hoe liever
        -------------------------------------------

Comment

Gegroet KingCharles, en welkom vanwege Queen:tongue: Cavalo

Comment

Kan er me iemand uitleggen wat een mietje is ?
            Anyway Welkom !!!

Grtzzz
            The only thing that can beat you, is you're own fear

Comment

Welkom, hoe meer zielen hoe meer vreugd.
              Suzuki rules
              “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

Comment

Working...
              X