Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hallo iedereen!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Hallo iedereen!

Vooreerst proficiat met de knappe site!
    Na heel wat gelezen te hebben lijkt 2fast4u me echt wel toffe bende

hehe ik ben Dieter(23j) kstuif rond met ne SRAD750 '98 Mn eerste moto, kheb hem nu (nog maar) 4 maand, wel al 7000km en net vorige week mn vast rijbewijs behaald yoohooo!
    Ik kijk er enorm naar uit om is een van jullie meetings mee te maken

Ha ik ben de eerste. Welkom bij de bende, nu nog een sticker van 2fast4u.be om een beke reclam te make.

Comment

Haha yep de eerste thx "Sticker"...hmm zal op mn eerste 2fast4u-meeting wel 1tje probere te bemachtigen en mss t-shirt ook

Groetjes

Comment

wees welkom en dat je nog lang mag rondtuffen

rs 250 driver = The Antverpian Pirate

Comment

welkom,

Is dat niet de ninovensestwg waar je staat, opgepast voor de foto's ginder he en hou het veilig .
          Okinawa Goyu Ryu

[font=Verdana]To search for the old is to understand the new.[/font]

The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KOLDARK
            welkom,

Is dat niet de ninovensestwg waar je staat, opgepast voor de foto's ginder he en hou het veilig .
            Thx en haha nee tis niet de Ninoofsesteenweg, maar wees gerust ik ken de Ninoofsesteenweg op mn duimpje, vooral dan de plaatsen waar ze de fotokes nemen
            Deze foto is genomen bij vriend van mij, tis de steenweg door Burst en Erpe-Mere enz...

Comment

Welkom, hoe meer zielen hoe meer vreugd.
              Suzuki rules
              “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dieterke750
                Vooreerst proficiat met de knappe site!
                Na heel wat gelezen te hebben lijkt 2fast4u me echt wel toffe bende

hehe ik ben Dieter(23j) kstuif rond met ne SRAD750 '98 Mn eerste moto, kheb hem nu (nog maar) 4 maand, wel al 7000km en net vorige week mn vast rijbewijs behaald yoohooo!
                Ik kijk er enorm naar uit om is een van jullie meetings mee te maken

hey, welkom...
                we gaan dit jaar nog enkele winteractiviteiten(zoals pocketbiken) doen, heel mischien nog een meeting,maar dat is niet zeker, volgend jaar beginnen we weer...
                Oprichter 2fast4u 2004
                #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
                hoe gekker hoe liever

Comment

[quote="Dieterke750"]Haha yep de eerste thx ]
                  kan je ook bemachtigen via de gadgets pagina,deze vind je op de homepage.
                  of alles ligt ook te koop bij HG hasselt en haasrode.
                  want meestal hebben we geen stickers,en zeker geen t-shirts of hemden bij.
                  Oprichter 2fast4u 2004
                  #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

hoe gekker hoe liever

Comment

welkom, join the club!!
                    [font=Arial Black]Gixxer-Rules [/font]

Comment

Welkom dieterke750,en mooie bike trouwens

Comment

Welkom
                        http://photos-b.ak.fbcdn.net/hphotos..._7646663_n.jpg

Comment

welkom en het zal u hier zeker en vast bevallen op het forum en zeker op de meetings.

Comment

Hehe efkes mn topic updaten

Kheb(dankzij yvoshkiro) fotoke gevonden van mn eerste brommer toen ik 16-18 jaar was
                            Hehe mn eerste klein Suzukiken, de RG50 (ik had hem wel in blauw-witte kleuren) Kvond de pinkers vooraan wel cool en ik had achteraan pinkers die op het kontje plakten. Hehe het verfraaien zat er toen ook al in :cool
                            Toen ik hem van mn broer overhield, was hij al 4jaar oud. En bijna van in den begin opgedreven. Ik heb er dan nog n jaar of drie mee gereden en trouwes NOOIT motorische problemen gekend, zelfs geen klein plekje olieverlies. Hehe kheb hem zelfs nog :cool

Comment

schoon tufken

en je sjieke pinkerkes
                              ma hyper sports ???
                              Oorspronkelijk geplaatst door Dieterke750
                              Hehe efkes mn topic updaten

Kheb(dankzij yvoshkiro) fotoke gevonden van mn eerste brommer toen ik 16-18 jaar was
                              Hehe mn eerste klein Suzukiken, de RG50 (ik had hem wel in blauw-witte kleuren) Kvond de pinkers vooraan wel cool en ik had achteraan pinkers die op het kontje plakten. Hehe het verfraaien zat er toen ook al in :cool
                              yzf 1000 RR 'red devil'

Comment

Working...
                              X