Yo iedereen, ben dus ook één van de rookies die zich met rasse schreden begeeft op deze site. Tis mn broer (Jazzthieve) die erover verteld heeft en het lijkt me best wel interessant en leerrijk en ook handig om anders motorrijders op deze manier te leren kennen. Ik rijd met een Ducati 900 SS in Senna uitvoering en dit is mn derde moto op mijn naam. Den deze heb ik ik nog maar een maand ongeveer, ne tweedehandse van 2002 gekocht in motomania waar ik mn vorige moto ne monster 600 dan ook heb gekocht en terug verkocht. Voor de rest als ge iets moet weten just ask! Voor foto nog ff geduld want mijn formaat van foto is te groot blijkbaar en mij zijnde ne zware informatica leek...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Yodel
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door WrakkeYo iedereen, ben dus ook één van de rookies die zich met rasse schreden begeeft op deze site. Tis mn broer (Jazzthieve) die erover verteld heeft en het lijkt me best wel interessant en leerrijk en ook handig om anders motorrijders op deze manier te leren kennen. Ik rijd met een Ducati 900 SS in Senna uitvoering en dit is mn derde moto op mijn naam. Den deze heb ik ik nog maar een maand ongeveer, ne tweedehandse van 2002 gekocht in motomania waar ik mn vorige moto ne monster 600 dan ook heb gekocht en terug verkocht. Voor de rest als ge iets moet weten just ask! Voor foto nog ff geduld want mijn formaat van foto is te groot blijkbaar en mij zijnde ne zware informatica leek...
[email protected]tis altijd ombouwtijd ....
Comment
-
-
Welkom op't forum.
vee leesplezierOprichter 2fast4u 2004
#From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@
-------------------------------------------
hoe gekker hoe liever
-------------------------------------------
Comment
-
Comment