Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hallo bikers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Hallo bikers

Ik ben ook nieuw hier en deze site "toevallig" ontdekt... ziet er plezante bende uit, knappe site !!!
    Zijn er nog mensen van omgeving Zoersel die regelmatig eens gaan bollen? Grts Erik

welkom op 't forum, very nice bike btw!!!

Comment

amai ni

kzou wel meewille ze, mor denk ni da'k u kan bijhouden
      wa een beest

Comment

welkom bij den hoop
        keep on riding :biggrin:

Comment

yep das wel ne fijnen bike! welkom hier,als we is naar den herman verboven rijden laten we wel is iets weten
          R.I.P. CHL en dimi fly safe in biker's heaven...
          maar hou het daar wel proper he mannen.
          Root hou ze wa in de gaten he..Hellraiser666 we miss you man....R I P

make choises and don't look back

Comment

Welkom,ik woon niet zo ver van uw deur.Poederlee(lille).Wij rijden zeer regelmatig naar de ardennen.Vandaag zijn we nog naar luxemburg geweest.Kunt altijd mee.We rijden aan een tamelijk vlotte snelheid.In de zomer rijd ik soms alleen en doe dan grote toeren(6 à 800 km per dag)dus laat maar weten.Zolang het op zondag goed weer blijft rijden we met enkelen van het forum iedere keer uit.SEE YOU vandaag nog een agusta voorbij gereden tijdens de terugrit.
            [font=Comic Sans MS][/font]

Comment

Amai, veel reakties

Van de middag even gaan toeren en mn nieuwe achterband gaan "inrijden", veel collega motards gezien onderweg
              Hopelijk nog wat deftig weer van de week om wat te toeren...

Comment

Welkom, ik geloof dat jij al de tweede MV agusta eigenaar bent op deze forum.

Comment

Welkom, hoe meer zielen hoe meer vreugd.
                  Suzuki rules
                  “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

Comment

welkom en nog veel rij plezier
                    rs 250 driver = The Antverpian Pirate

Comment

Welkom in het clubke !Grtzz
                      The only thing that can beat you, is you're own fear

Comment

gegroet, sterveling!
                        ps knappe bike!
                        Time you enjoy wasting, Isn't wasted time...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Niekes & Gitte
                          Welkom,ik woon niet zo ver van uw deur.Poederlee(lille).Wij rijden zeer regelmatig naar de ardennen.Vandaag zijn we nog naar luxemburg geweest.Kunt altijd mee.We rijden aan een tamelijk vlotte snelheid.In de zomer rijd ik soms alleen en doe dan grote toeren(6 à 800 km per dag)dus laat maar weten.Zolang het op zondag goed weer blijft rijden we met enkelen van het forum iedere keer uit.SEE YOU vandaag nog een agusta voorbij gereden tijdens de terugrit.
                          Allereerst,welkom,zoals Niekes zegt zijn we wel een Agusta voorbijgereden,maar dit was op een rechte baan die Blade die we voorbijgereden zijn in de bochten vlak na Hamoir,daar had ik wel veel plezier in,die gast wou absoluut voor ons blijven en gaf dan op de korte rechte stukken volgas,maar hij ging als een slak in de bochten

Comment

damn heb die agusta ni gezien ?
                            was da op weg na tienen dan ?
                            die me zenne blade zenne moto zal wel te koop staan hihi
                            buitenkant bocht door ne pan ingehaald worden en binnen kant door e 18jaar oud rammelend wrak :biggrin:
                            Oorspronkelijk geplaatst door guido
                            Allereerst,welkom,zoals Niekes zegt zijn we wel een Agusta voorbijgereden,maar dit was op een rechte baan die Blade die we voorbijgereden zijn in de bochten vlak na Hamoir,daar had ik wel veel plezier in,die gast wou absoluut voor ons blijven en gaf dan op de korte rechte stukken volgas,maar hij ging als een slak in de bochten
                            yzf 1000 RR 'red devil'

Comment

Ja, die Agusta was vlak voor Hannut.

Comment

Working...
                              X