Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Even voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Even voorstellen

Hallo iedereen, ik ben Fons 53 jaar en mijn hobby is natuurlijk moto rijden en op vakantie gaan en liefst met de moto. Ik ben ook een fervent liefhebber van de GP en de superbike waar ik tracht er niet te veel van te missen. Dit jaar weest kijken in Assen, Oscherleben, Hockenheim, Magny Court en Barcelona.
    Ik rij sinds een jaar met een Honda ST 1300, een dijk van een moto, ik weet het sommige zeggen een ouwe zakken motor maar je kan er rustig mee toeren en ook de sportieve toer opgaan. Hij is dan ook niet meer te vergelijken met zijn voorganger de ST1100.
    De Groetjes aan iedereen van Fons
    ST, Simply The Best

Oorspronkelijk geplaatst door Fons
    Ik rij sinds een jaar met een Honda ST 1300, een dijk van een moto, ik weet het sommige zeggen een ouwe zakken motor maar je kan er rustig mee toeren en ook de sportieve toer opgaan. Hij is dan ook niet meer te vergelijken met zijn voorganger de ST1100.
    De Groetjes aan iedereen van Fons
    Welkom, hoe meer zielen hoe meer vreugd.
    Dat van de sportieve tour da weten we, zijt ma gerust (dikwijls met Guido gaan meerijden)
    Suzuki rules
    “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

Comment

welkom, fotootjes van je moto?

Comment

Welkom en mischien tot op een van de meetings hé.

Comment

ha nog ne liefhebber van de gp en superbike, zal je daar dan wel eens tegenkomen :-)

Comment

welkom bij den hoop
            keep on riding :biggrin:

Comment

Welkom!!

Grtzz
              The only thing that can beat you, is you're own fear

Comment

ge gaat U hier direkt thuisvoelen
                Welkom
                en geen nood ze rijden hiet met van alles.
                Okinawa Goyu Ryu

[font=Verdana]To search for the old is to understand the new.[/font]

The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it.

Comment

welkom!
                  --->> yam

Comment

Ha fonske,welkom hé makker.Tour met onzen hoop maar eens een keertje mee,het zal u bevallen
                    [font=Comic Sans MS][/font]

Comment

Welkom bij de bende.

Comment

Heyy welkom Fonzie! Wat wijs verstand erbij komt altijd goed van pas

*Groetjes*

Comment

welkom Fons

ouwe zakken hangen thuis voor hun tv, dus een ouwe zakken moto bestaat niet:biggrin:

Comment

Working...
                          X