Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mescaline

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Mescaline

Yow yow, Kzen dus Tommy en vermits ik mij hier al een tijdje geregistreerd heb vond ik dat het wel tijd werd om mij eens voor te stellen. Kzen 20 jaar nog niet echt veel ervaring met het rijden maar de passie is er zonder twijfel wel al enige jaren (vooral wegens financieel dan was het probleem). Maar nu dat van de baan is zou ik jullie graag wat raad en tips willen vragen omtrent welke moto, merk, enz ... Liefst supersport natuurlijk. Kzen redelijk zot van alles wa me yamaha te maken heeft vooral R1 en R6 dan, maar kdenk dat dat nog niet voor direct zal zijn. Ook wel wa ducati maar nog niet echt zoveel goede dingen van gelezen en gehoord so ... (kan altijd verkeerd zijn ook hoor ). Dus voor wie zich geroepen voelt voor mij al wat op weg te zetten: let me know !!!!Greatz, mescaline

heel verkeerd bezig :tongue:

as je iets wilt da goed is en lang meegaat koop een honda
    yzf 1000 RR 'red devil'

Comment

over merken, valt heel lang te discuteren.
      maar koop iets wat je zelf mooi vind, je goed zit en waar je je goed bij voelt
      /edit/ Welkom trouwens
      Oprichter 2fast4u 2004
      #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
      hoe gekker hoe liever
      -------------------------------------------

Comment

Wilkomme

jah kstel voor om een paar testritjes te maken,
        testen is weten...

Comment

hey welkom

stomme vraag misschien maar wat is mescaline

kies nen ducati kies nen ducati dan hebben we hier nog een streling voor het oog bij

Comment

Welkom, hoe meer zielen hoe meer vreugd.
            As ge iet koopt zeker iet kopen waar ge u goed op voelt en wa ge schoon vind.
            Suzuki rules
            “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kay
              hey welkom

kies nen ducati kies nen ducati dan hebben we hier nog een streling voor het oog bij
              Check eens op http://leda.lycaeum.org/index.pl?ID=12

Of als je de hele zooi niet wil lezen: een cactus waar je van gaat "flippen".

GReetZ

Comment

ps: mescaline zit oa ook in champignonnekes
                maar dan wel ni die vande gb, maar dan die dat muscimol en psilocybine
                bevatten..

//einde drugstoelichting

Comment

Kay, mijne duc al niemeer goed genoeg??

btw: welkom!

Oorspronkelijk geplaatst door kay
                  hey welkom

I'm not speeding, I'm qualifying!!!
                  - When we ride on our enemies -

Comment

Ja merci eh allemaal . Kga hier precies nog wa mijnen draai vinden. Ma wa da ik eigenlijk nog wou weten is of ge eigenlijk beter begint me nen 125 of al direct iets zwaarder. Der hebben der mij wel al een paar aangeraden voor ne mito. Kvind da zeker nie lelijk ma is da nie precies een brommerken?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mescaline726
                      Ja merci eh allemaal . Kga hier precies nog wa mijnen draai vinden. Ma wa da ik eigenlijk nog wou weten is of ge eigenlijk beter begint me nen 125 of al direct iets zwaarder. Der hebben der mij wel al een paar aangeraden voor ne mito. Kvind da zeker nie lelijk ma is da nie precies een brommerken?
                      Ik denk da dat just aan u eigen ligt. As ge u verstand erbij kunt houden denk ik da ge direct met iet zwaarder kunt beginne. Moet daarom nie direct ne 1000 zijn (hebben bijna geen foutmarche, dwz kunt ge geen of bijna geen fouten mee veroorloven met de gasdosering as beginner).
                      En ne 600 gaat ge rap moe zijn, der zijn der hier al die daar van kunne meespreken, dus zou zegge kunde u verstand der wa bijhouden koopt ne 750 na u goesting en begin rustig.
                      Alé das mijn mening, maja wie ben ik.
                      Suzuki rules
                      “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

Comment

In elk geval Welkom al !
                        Kwa keuze zijn de meningen steeds verdeeld, voor elk wat wils,maar persoonlijk gaat er niks boven Honda en of er nu snellere zijn of niet maakt me niet uit het is geheel op zich en mocht er ooit een andere komen is het weer ene .

Grtzz
                        The only thing that can beat you, is you're own fear

Comment

heykes, ikrij nog maar een maand en ik heb een suzuki sv650 gekocht, dus ge moet echt ni eesrt ne 125 pakken ofzo, mijn vriend is begonnen met ne fireblade en da is ook goe gegaan! tligt aant manneke dat er op zit he

al van harte welkom hier, en als ge iets koopt laat het weten he!
                          greetz
                          kiki
                          R.I.P. CHL en dimi fly safe in biker's heaven...
                          maar hou het daar wel proper he mannen.
                          Root hou ze wa in de gaten he..Hellraiser666 we miss you man....R I P

make choises and don't look back

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mescaline726
                            Yow yow, Kzen dus Tommy en vermits ik mij hier al een tijdje geregistreerd heb vond ik dat het wel tijd werd om mij eens voor te stellen. Kzen 20 jaar nog niet echt veel ervaring met het rijden maar de passie is er zonder twijfel wel al enige jaren (vooral wegens financieel dan was het probleem). Maar nu dat van de baan is zou ik jullie graag wat raad en tips willen vragen omtrent welke moto, merk, enz ... Liefst supersport natuurlijk. Kzen redelijk zot van alles wa me yamaha te maken heeft vooral R1 en R6 dan, maar kdenk dat dat nog niet voor direct zal zijn. Ook wel wa ducati maar nog niet echt zoveel goede dingen van gelezen en gehoord so ... (kan altijd verkeerd zijn ook hoor ). Dus voor wie zich geroepen voelt voor mij al wat op weg te zetten: let me know !!!!Greatz, mescaline
                            Als het een Yam moet zijn die klinkt als een Duc dan is er maar één antwoord: den TRX!!!

(Ik ben, denk ik, dan ook den enige op heel dit forum dat ermee rijdt maar neem het van mij aan: it rocks! )
                            http://img509.imageshack.us/img509/3760/asmallhu3.jpg http://i147.photobucket.com/albums/r...derschrift.jpg http://img509.imageshack.us/img509/3760/asmallhu3.jpg

A-gang Member

Comment

Zou toch aanraden om te beginnen met een 600 of 750.Zelf begonnen met gsx 750 f en vond dit een zeer goede opstapmotor.Begint ge bij een 125 dan gaat ge volgens mij op een paar weken tijd al spijt hebben hoor.Als ge een r 6 mooi vind dan zou je er eens op moeten gaan zitten.Zit hij goed of niet???Of je de juiste keuze gemaakt hebt zal je pas achteraf kunnen zeggen.Ik zelf ben bij suzuki begonnen en ben reeds aan men 3de motor en blijf voorlopig nog steeds bij dat merk.
                              [font=Comic Sans MS][/font]

Comment

Working...
                              X