Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ff voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• ff voorstellen

hallo, ik ben 23 jaar en sinds kort erg geïnteresseerd in moto's.

maar praktisch heb ik geen idee hoe ik er moet aan beginnen.
    ik heb ng bijna geen ervaring met gemotoriseerde tweewieler, en ik zou graag weten welke moto jullie aanraden om mee te beginnen. ik weet dat er waarsch geen een concreet antwoord is, maar ik hoop toch op goeie reacties.

ik ben wel fan van sport motoren, en absoluut geen fan van 125 of 250 cc's.

cbr 600 als supersport (eender welke 600 dan e is ma een voorbeeld)
    of een 750 in toersport (gsx 750 /vfr750)
    of een 750 supersport met fluwelen handjes
    een 600cc ben je redelijk snel moe wegens weinig koppel
    je kan ook iets als een sv650 pakken om te beginnen
    niet echt veel vermogen ma een redelijk koppel ni te hoog in de toeren
    Oorspronkelijk geplaatst door fan of fast
    hallo, ik ben 23 jaar en sinds kort erg geïnteresseerd in moto's.

maar praktisch heb ik geen idee hoe ik er moet aan beginnen.
    ik heb ng bijna geen ervaring met gemotoriseerde tweewieler, en ik zou graag weten welke moto jullie aanraden om mee te beginnen. ik weet dat er waarsch geen een concreet antwoord is, maar ik hoop toch op goeie reacties.

ik ben wel fan van sport motoren, en absoluut geen fan van 125 of 250 cc's.
    yzf 1000 RR 'red devil'

Comment

Ik denk da dat just aan u eigen ligt. As ge u verstand erbij kunt houden denk ik da ge direct met iet zwaarder kunt beginne. Moet daarom nie direct ne 1000 zijn (hebben bijna geen foutmarche, dwz kunt ge geen of bijna geen fouten mee veroorloven met de gasdosering as beginner).
      En ne 600 gaat ge rap moe zijn, der zijn der hier al die daar van kunne meespreken, dus zou zegge kunde u verstand der wa bijhouden koopt ne 750 (hier is keus genoeg in) na u goesting en begin rustig.
      Alé das mijn mening, maja wie ben ik.
      Suzuki rules
      “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

Comment

mja , neem toch maar 600tje , heeft genoeg pk om mee te beginnen,
        en houd er aub rekening mee da er met elke eerste moto wel eens geschoven wordt..
        dus neem mischien iets 2e hands ni te duur (met valtoppen :tongue: )
        gsx-r,cbr,gsf,z6R, R6,er-5,...modelleke <'99

Oorspronkelijk geplaatst door the devil's own racer
        of een 750 supersport met fluwelen handjes
        een 600cc ben je redelijk snel moe wegens weinig koppel
        wa wilde hier juist mee zegge?

Comment

Een sv 650 is inderdaad een leuke moto om te beginnen en een 600 sport gaat zeker snel genoeg,alleen zoals Paco zegt weinig koppel,doch met de juiste rijstijl kun je hier ook zeer snel meerijden (veel schakelen) en hoge toeren rijden,maar dan ga je eigenlijk al te hard voor een beginneling.De nieuwe Bandit 650 lijkt me ook wel wat,maar ja is moeilijk om op te antwoorden,misschien bij goed weer een paar testritten proberen te versieren.

BTW. welkom

Comment

Btw: Welkom, hoe meer zielen hoe meer vreugd.
            Suzuki rules
            “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

Comment

merci vo de adviezen!

kheb zo al is ff gekeken en de gsx r 600, de honda cbr 600 of de r6 zeggen me wel iets.

kga idd eens kijken op de tweedehandsmarkt, maar ze mogen ook niet te oud zijn.

Comment

Welkom makker,ge zult uw goesting wel vinden hier of daar,27 en 28 november kan je al eens gaan kijken in de nekkerhallen van mechelen .Daar staan veel 2de hands motoren te koop en het is daar gezellig toeven.Op de meeste mag je gaan opzitten dan weet je al een beetje hoe de motoren aanvoelen qua zithouding
                [font=Comic Sans MS][/font]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Paco
                  Ik denk da dat just aan u eigen ligt. As ge u verstand erbij kunt houden denk ik da ge direct met iet zwaarder kunt beginne. Moet daarom nie direct ne 1000 zijn (hebben bijna geen foutmarche, dwz kunt ge geen of bijna geen fouten mee veroorloven met de gasdosering as beginner).
                  En ne 600 gaat ge rap moe zijn, der zijn der hier al die daar van kunne meespreken, dus zou zegge kunde u verstand der wa bijhouden koopt ne 750 (hier is keus genoeg in) na u goesting en begin rustig.
                  Alé das mijn mening, maja wie ben ik.
                  Ik zou zeker gene 600 sport kopen, daar gade idd spijt van krijgen (heb hetzelfde voor). Zou dan toch voor ne 750 gaan of zwaarder

Ahja welkom op het forum hé

Comment

ne 600 toch ook ng te licht om te beginnen denkte?

ah in verband met de nekkerhallen in mechelen, das geweldig nieuws want ik woon daar helemaal niet ver af en ik ga er zeker eens gaan kijken.

idd, dan kan je ook een aanvoelen hoe hij "zit", want ik ben relatief groot en misschien heeft dat toch ook wel invloed.

Comment

Mja ne 600 is goed om te beginnen, da hoorde mij nie ontkennen. Enige probleem is zo min koppel op lage toeren. En geloof mij het is redelijk agressief rijden op hoge toeren, ma da is de enige manier dat em iets of wa fatsoenlijk vooruitgaat. en als ge van zin zijt duo mee te pakken, pakt dan zeker iets zwaarders

btw gene gsxr600 (model 2004) kopen? 14000 km heeft ie nu

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fan of fast
                        ne 600 toch ook ng te licht om te beginnen denkte?
                        Dat verschild van persoon tot persoon,is moeilijk uit te leggen,een 600 is zeer snel,maar ge moet om echt snel te gaan voortdurend hoge toeren rijden en met een zwaardere niet.
                        Runnerx bv. rijd met een cb 500 twee cilinder en die rijd ge toch nie makkelijk los.Een 750 heeft meer koppel,maar kunt ge daarom ook vlugger onderuitrekken in een bocht .Zou toch proberen om ergens een testrit te doen.

Comment

Hey FOF, welkom

Ik raad u aan om eerst met een lichtere motor te leren rijden bv. ne CBR 600 en daar eerst een jaarke mee te rijden, da moet genen dure zijn hé. Er zijn occasie's genoeg. En dan ne zwaardere kopen of mss als ne ge ne 600 zwaar genoeg vindt( wat bij de meeste niet het geval is!!!), koopt ge ne nieuwe(re).

Ik ben ook begonnen met ne 600, en ik heb nu ne 750.

greets
                          [font=Arial Black]Gixxer-Rules [/font]

Comment

welkom kies een ducske!!!!!!!!

Comment

Tsss kay, die mens geen oor aannaaien eh," HONDA "

Fan welkom op het forum en wie weet in de toekomst op een meeting.
                              Kwa motorkeuze kun je alle kanten op, de vraag is hoe ga je er mee rijden ?
                              Als toerist of iet wat sportiever?

Grtzz
                              The only thing that can beat you, is you're own fear

Comment

Working...
                              X