Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ff voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• ff voorstellen

hallo, ik ben 23 jaar en sinds kort erg geïnteresseerd in moto's.

maar praktisch heb ik geen idee hoe ik er moet aan beginnen.
    ik heb ng bijna geen ervaring met gemotoriseerde tweewieler, en ik zou graag weten welke moto jullie aanraden om mee te beginnen. ik weet dat er waarsch geen een concreet antwoord is, maar ik hoop toch op goeie reacties.

ik ben wel fan van sport motoren, en absoluut geen fan van 125 of 250 cc's.

cbr 600 als supersport (eender welke 600 dan e is ma een voorbeeld)
    of een 750 in toersport (gsx 750 /vfr750)
    of een 750 supersport met fluwelen handjes
    een 600cc ben je redelijk snel moe wegens weinig koppel
    je kan ook iets als een sv650 pakken om te beginnen
    niet echt veel vermogen ma een redelijk koppel ni te hoog in de toeren
    Oorspronkelijk geplaatst door fan of fast
    hallo, ik ben 23 jaar en sinds kort erg geïnteresseerd in moto's.

maar praktisch heb ik geen idee hoe ik er moet aan beginnen.
    ik heb ng bijna geen ervaring met gemotoriseerde tweewieler, en ik zou graag weten welke moto jullie aanraden om mee te beginnen. ik weet dat er waarsch geen een concreet antwoord is, maar ik hoop toch op goeie reacties.

ik ben wel fan van sport motoren, en absoluut geen fan van 125 of 250 cc's.
    yzf 1000 RR 'red devil'

Comment

Ik denk da dat just aan u eigen ligt. As ge u verstand erbij kunt houden denk ik da ge direct met iet zwaarder kunt beginne. Moet daarom nie direct ne 1000 zijn (hebben bijna geen foutmarche, dwz kunt ge geen of bijna geen fouten mee veroorloven met de gasdosering as beginner).
      En ne 600 gaat ge rap moe zijn, der zijn der hier al die daar van kunne meespreken, dus zou zegge kunde u verstand der wa bijhouden koopt ne 750 (hier is keus genoeg in) na u goesting en begin rustig.
      Alé das mijn mening, maja wie ben ik.
      Suzuki rules