Mededeling

Collapse
No announcement yet.

even voorstellen ronneke airbrush

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• even voorstellen ronneke airbrush

hallo iedereen
    Ik ben dus ronneke airbrush ik ben al een paar jaartjes actief in de wereld van de airbrush en ben dus ook door de microbe gebeten als jullie er vragen over hebben of jullie willen een prijs van iets weten denk niet te veel na en doe het gewoon vragen staat vrij ben woonachtig te diest (vlaams brabant) ik doe het als hobby nu toch al een paar jaren en zal jullie waarschijnlijk dan ook kunnen helpen met het realiseren van jullie eigen ontwerp . wat vragen betreft wil ik graag altijd antwoorden maar heb nog wel het probleem dat het mij niet altijd lukt omdat ik nog niet vertrouwt ben met al dat pc gebeuren maar tijd brengt raad aan allen nog vele groetjes en voor de fotokes te zien laat maar iets weten slukkes

Welkom, hoe meer zielen hoe meer vreugd.
    (http://www.2fast4u.be/forums/faq.php hier kan je altijd is kijken om te zien hoe sommige dingen van het forum werken)
    Suzuki rules
    “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

Comment

Ha ene van de geburen, ben zelf van Bekkevoort, den Brains is ook van Diest.
      Welkom bij 2fast4u.be

Comment

Welkom !!
        Zou zeggen post eens enkele werkstukjes , altijd benieuwd naar creatieve hoogstandjes.

Grtzz
        The only thing that can beat you, is you're own fear

Comment

Wees welgekomen en een airbrusher knn we altijd wel eens gebruiken

Comment

hey,welkom hé. en zo een airbrush is toch altijd wel iets speciaals hé

Comment

cool als ik is it's niew op de moto wil kom ik messchien wel is lanks En Welcom To You

Jochen

Comment

yo ronneke

ik ga zeker bij wat prijzen vragen betreft, je airbrush ik heb met regelmaat wat nodig, zeg als ge spuitmasker nodig zou hebben dat kan bij mij he ik plot zelf de masker uit
                greetz:biggrin:

Comment

Working...
                X