Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ritje rebecq - leuven

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• ritje rebecq - leuven

Hoi,

Zou vandaag rond 12.30 uur vertrekken vanuit Leuven - richting rebecq om dan een ritje te maken van 125 km naar Leuven. Bedoeling is niet de snelheid wel genieten van zon en landschap. Iemand die mee wil? ik bekijk hier het forum tot ongeveer 12.15u.
    2004: Honda Transalp - 2006 BMW F800ST - 2008 BMW R1200GS - 2015 Triumph Tiger XCA

te laat ... ben vertrokken ...
    2004: Honda Transalp - 2006 BMW F800ST - 2008 BMW R1200GS - 2015 Triumph Tiger XCA

Comment

Verdorie was weeral te laat uit men bed, als ik dat geweten had was ik mee. Ken die streek daar is heel schoon om te bollen.
      Comming soon, new trips
      De hele dag leuke bochten, de hele dag hetzelfde tempo, das hallucinerend, das psychedelisch
      ------>>> DOMINO <<<------

Comment

Beter zo iets een dagje vroeger zeggen,dan kunnen wij er op tijd zijn he
        Okinawa Goyu Ryu

[font=Verdana]To search for the old is to understand the new.[/font]

The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it.

Comment

Eendagje vroeger he.
          Werken is leuk, werken is heerlijk en fijn. Laat genoeg over voor al je leuke collega's.

Comment

Het spijt me jongens, was een ingeving van het moment, ... en het was een fijn ritje. Even binnengewipt in de abdij van Villers, en natuurlijk in het café ernaast. Was er duidelijk niet de enige motorrijder ;-).

Zal mijn best doen om het iets vroeger te zeggen, al bepaald het weer momenteel of ik ertussenuit trek ja of neen.

Zaterdag trouwens de voerstreek en het drielandenpunt gaan verkennen ... ook een heel mooi ritje.

Comment

Leuk gebold dees wk transalpje, ik heb daar met TDM aan de abdij van villers la ville eens bijna een Ducati moeten blussen die onderaan zijn windkuip in brand stond.
              Comming soon, new trips
              De hele dag leuke bochten, de hele dag hetzelfde tempo, das hallucinerend, das psychedelisch
              ------>>> DOMINO <<<------

Comment

Dat was waarschijnlijk diene die zijn olie verloren had.
                Okinawa Goyu Ryu

[font=Verdana]To search for the old is to understand the new.[/font]

The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it.

Comment

Working...
                X