ontopic: heb sinds maandag mn duc niet meer. Maar ben nooit een echte ducrijder geweest. "echte ducrijders" zijn mensen die roepen dat zo'n ding nooit kapot gaat en zeiken andere merken (jappen) af. Heb ik nooit gedaan
yep, dit topic is volgens mij echt niet bedoeld om elkaars merk beginnen af te zeiken.
'k was al stilaan aan't hopen dat hier geen commentaar van andere merkenrijders zou inkomen, maar dat is alweer mislukt, houw't hier bij de duc's pleese.....
ontopic: [Qoute=Racesmurf.]heb sinds maandag mn duc niet meer. Maar ben nooit een echte ducrijder geweest. "echte ducrijders" zijn mensen die roepen dat zo'n ding nooit kapot gaat en zeiken andere merken (jappen) af. Heb ik nooit gedaan[/QUOTE] Tja , racesmurf zijn definitie van " echte ducrijders " wijst wel op een beperkte IQ en levenservaring
yep, dit topic is volgens mij echt niet bedoeld om elkaars merk beginnen af te zeiken.
'k was al stilaan aan't hopen dat hier geen commentaar van andere merkenrijders zou inkomen, maar dat is alweer mislukt, houw't hier bij de duc's pleese.....
I'm not speeding, I'm qualifying!!!
- When we ride on our enemies -
Comment