Mededeling

Collapse
No announcement yet.

motards gezocht

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• motards gezocht

hoi met jan uit het gentse ben beginnend motard heb een honda cbr600f en lederen pak dainese zoek motards om af en toe in de week en dit op vrydag te gaan touren wie geeft zin mag gerust via email iets laten weten [email protected] leeftyd geen belang als het maar leuk is saam iets drinken eten en touren eventueel ardennen of zee hoop langs deze weg reactie te krijgen thans bij voorbaat bikers uit gent of west vlaanderen

Kan je alleen op vrijdag? Kijk eens op de kalender,er zijn 2 begeleide ritten van 2fast4u in uw buurt,22/5/2005 & 14/8/2005,wel op een zondag.Misschien tot dan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door biker
      hoi met jan uit het gentse ben beginnend motard heb een honda cbr600f en lederen pak dainese zoek motards om af en toe in de week en dit op vrydag te gaan touren wie geeft zin mag gerust via email iets laten weten [email protected] leeftyd geen belang als het maar leuk is saam iets drinken eten en touren eventueel ardennen of zee hoop langs deze weg reactie te krijgen thans bij voorbaat bikers uit gent of west vlaanderen
      Proficiat met de aankoop van uwen tuffer hé. Er zijn wel nog niet zoveel leden uit uw streek maar dat komt nog wel in de loop van 2005

Comment

Uit gent of west-vlaanderen das dus wel vrij beperkt.
        Is Bassevelde, 30km ten noorden van gent in oost-vlaanderen, ook goed?

Den vrijdag-namiddag heb ik regelmatig tijd om een tourke te doen.

Comment

motards gezocht

hoi met jan hier geen probleem bassevelde is ook niet zo ver hopelijk kunnen we in kontakt blijven hoop ik bij beter weer kunnen we dan eens afspreken heb jij ook beschermende kledij of niet groets van jan en ben heel spontaan groets en thanks voor je reactie

Comment

hoi met ivo uit het gentse,ik rijd met een 10j oude bandit 600N en we gaan zeker is samen touren.. ken trouwens al een paar goede routes rond gent, vrijdag werk ik tot 15h dan is er zeker nog tijd zat om te gaan bollen, vooral als de dagen wat langer beginnen te worden tot binnenkort

Comment

hey,

ben van Lembeke,ben vandaag net gaan rijden,als jee eens een toerke wil doen stuur gerust eens een pb

Grtz
              Duc13
              <<--Go Fast Or Go Home-->>
              www.chadikev-webdesign.be

Comment

Working...
              X