Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rijden zondag 06/02/2005

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Rijden zondag 06/02/2005

Hallo iedereen, na het weerbericht gezien te hebben,hebben stevek4 en ik al besloten om te gaan rijden, wie intresse heeft kan tegen 13h naar de markt in Diest komen, wij zullen daar dan zijn. Greetz

2004: GSXR 600 K4--2005: GSXR 1000 K5--2006: DR-Z SM--2007: ????

We gaan eens in de agenda kijken :biggrin:
    Okinawa Goyu Ryu

[font=Verdana]To search for the old is to understand the new.[/font]

The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it.

Comment

hey stof, zal eens zien da ik het vrouwtje mee krijg. Is het een lang ritje? heb je al veel reakties gehad? allez,msh. tot morgen dan.

see you ,hans
      [font=Fixedsys]Senna's[/font]words ; Racing is in my blood!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KOLDARK
        We gaan eens in de agenda kijken :biggrin:
        Heb jij al in uw agenda gekeken???
        Als het zonneke morgen schijnt zen ik ook weg, naar waar gaat jullie ritje eigenlijk, hoeveel km (welke omgeving) en is het een zeer vlotte rit of eerder cruising rit. Ik heb maar nen éénpitter vandaar mijn vraagske.
        Comming soon, new trips
        De hele dag leuke bochten, de hele dag hetzelfde tempo, das hallucinerend, das psychedelisch
        ------>>> DOMINO <<<------

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door scarver
          Heb jij al in uw agenda gekeken???
          Als het zonneke morgen schijnt zen ik ook weg, naar waar gaat jullie ritje eigenlijk, hoeveel km (welke omgeving) en is het een zeer vlotte rit of eerder cruising rit. Ik heb maar nen éénpitter vandaar mijn vraagske.
          ik zal wel bij U blijven
          Okinawa Goyu Ryu

The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it.

Comment

Kunnen jullie aangeven welke richting jullie gaan nemen vanuit Diest?

Heb vandaag via Maaseik langs de Maas naar het Zuiden gereden tot aan de stuw in Borgharen vooraleer om te keren, en moet zeggen toen ik thuis kwam, na ongeveer anderhalf uur, vond ik het toch al aardig k k k k k k koud.
            B B B B B Bill
            Kawabill - The integral of all the nice moments, makes a wonderful life. I'll find as many of these moments as possible. / Ubuntu=I am what I am because of who we all are / Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten

Comment

Zijn vandaag gaan rijden. Heb zo'n 200 km gedaan. Moet zeggen....vingertopkes zagen toch weer blauw als ik thuis kwam. Zomer oh zomer, waar blijf je????
              http://imageshack.us/http://imageshack.us/
              [font=Impact]http://groups.msn.com/_Secure/0SgAaH...58622981636627[/font]
              [font=Impact]Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal......[/font]

Comment

Morgen geven ze iets warmer
                Okinawa Goyu Ryu

Comment

vandaag ook 150 km gaan rijden, en geen blauwe vingertjes ... leve de elektrisch verwarmde handschoenen en het textielpak van ixs ;-)
                  2004: Honda Transalp - 2006 BMW F800ST - 2008 BMW R1200GS - 2015 Triumph Tiger XCA

Comment

yep, vandaag zo'n 250 km gereden ( met tussenstops voor warme choco:biggrin: )

en tis nog gene zomer

twas toch plezant

greetz
                    kiki
                    R.I.P. CHL en dimi fly safe in biker's heaven...
                    maar hou het daar wel proper he mannen.
                    Root hou ze wa in de gaten he..Hellraiser666 we miss you man....R I P

make choises and don't look back

Comment

heb vandaag ook een paar kilometerkes gemaakt, moet zeggen,was blij dat ik evenkon stoppen voor ne choco . Amai,da gaat morgen druk zijn op de met in Diest als jullie allemaal gaan opduiken! Is mijn eerste seizoen en heb nog ni meegereden met een groep,ben eens benieuwd .
                      [font=Fixedsys]Senna&#39;s[/font]words ; Racing is in my blood!!

Comment

Ja mensen, zal morgen een tof ritje worden, welke richting da wa uitgaan hangt van stevek4 af of als jullie ideetjes hebben voor ergens heen te rijden laat maar weten. En we gaan gewoon rijden, wilt nie zeggen als slakken ofzo, maar gaan ook nie echt doorrijden hoor, gewoon een genietend ritje. Hoeveel km da we gaan doen hangt van de vingers af, of ze rap of nie rap bevroren gaan zijn. Greetz Kristof en Steve

Comment

runnerX twijfelt nog. dan moet'k rond 10-11h op geraken.
                          'k moet m'n uitlaat(die pas ingetaped is met uitlaatband,wegens de gaten in m'n carbon) nog monteren. en zekeringske vervangen, en nummerplaat houdertje plooien.
                          'k zal zien als'k op tijd op ben kom'k af, en als'k er nie ben lig ik nog vrolijk door te slapen... :tongue:

/edit/ denk er juist aan dat m'n ketting en tandwielen erg versleten zijn en dringend vervangen moeten worden,dus zo min mogenlijk km'ers nog hiermee.
                          Oprichter 2fast4u 2004
                          #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
                          hoe gekker hoe liever
                          -------------------------------------------

Comment

Ja runner X , zijn nu ook just thuis se, en moet sebiet ook op geraken, maar rijden zal ik :biggrin: , tot sebiet voor degene die gaan komen

Comment

Hey mannekes.....na 2 uurkes in een heet badje gisteren en dan op tijd men bedje in (23.00u op een zaterdagavond, zielig!!) ben ik nu volledig ontdooid en uitgeslapen. Dus, wie rijdt ermee? Hoelang gaan jullie rijden? En naar ik begrijp wordt het een rustige rit?
                              http://imageshack.us/http://imageshack.us/
                              [font=Impact]http://groups.msn.com/_Secure/0SgAaH...58622981636627[/font]
                              [font=Impact]Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal......[/font]

Comment

Working...
                              X