Mededeling

Collapse
No announcement yet.

laat ons eens een echte 2fast4u party organiseren

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• laat ons eens een echte 2fast4u party organiseren

ik denk da het heel tof zou zijn om eens een echte party te houden we zijn met zoveel volk hier da moet lukken en met de opbrengst kan de crew van het forum beslissen wa ze er mee doen zij steken nu ook veel geld in da alles en wij hebben er geniet van
    alle das mij gedacht wat denken jullie:biggrin: :biggrin:
    I never drive fasther then my guardian angel can fly

stevek4 -->the ghost

Ik vind da een goed idee

Wil natuurlijk altijd meedoen om van alles te organiseren !!!!
    Ik zou zeggen --->> laat de gedachten gaan en kom op de proppen met goeie voorstellen !

God must love stupid people, he made so many!
    Vikske per sempre !!!!!!

Comment

Ja, ik wil ook wel meehelpen!

Comment

Wil ook doen wa ik kan, laat de voorstellen maar komen
        http://imageshack.us/http://imageshack.us/
        [font=Impact]http://groups.msn.com/_Secure/0SgAaH...58622981636627[/font]
        [font=Impact]Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal......[/font]

Comment

komt blijkbaar goede reactie dus zou zeggen laat de crew beslissen en dan kunnen we met de mensen die hier aan willen helpen iedereen hoop ik eens aan tafel gaan zitten en het een en het ander bespreken

dus wie een goed voorstel heeft laat horen of moest er een dj tussen de leden zitten das al meegenomen dan

stevek4 -->the ghost

Comment

Indien de party niet tijdens mijn werkuren valt, wil ik graag meehelpen

Greetzz

Sanka
            Ik HAAT mensen die hun zin nooit

Comment

Mmmmmmmm wat een voorstellen om te feesten zeg, sebiet gaat men agenda helemaal vol geraken tis nu al druk
              Comming soon, new trips
              De hele dag leuke bochten, de hele dag hetzelfde tempo, das hallucinerend, das psychedelisch
              ------>>> DOMINO <<<------

Comment

heh stevek4, uw ondertitel is bekans hetzelfde als die van mij

Ik kan meehelpen aan de tap of security, heb 8 jaar gewerkt in de horeca.

Greetzzz

Sanka

Oorspronkelijk geplaatst door stevek4
                komt blijkbaar goede reactie dus zou zeggen laat de crew beslissen en dan kunnen we met de mensen die hier aan willen helpen iedereen hoop ik eens aan tafel gaan zitten en het een en het ander bespreken

dus wie een goed voorstel heeft laat horen of moest er een dj tussen de leden zitten das al meegenomen dan
                Ik HAAT mensen die hun zin nooit

Comment

ja klopt sanka 1976 goe hee

en ik heb ook al eens rond gehoord en heb al twee sponsers gevonden die indien het ooit zou door gaan wel wa centjes willen geven voor reclame maar das dan ook nog wel off the record

stevek4 -->the ghost

Comment

Ik zal er ook zijn voor te helpen, is idd een zeer goed idee een fuif

2004: GSXR 600 K4--2005: GSXR 1000 K5--2006: DR-Z SM--2007: ????

Comment

beste leden die vol ongeduld op een 2fast4u.be-fuif staan te wachten.
                      momenteel gaat er nog NIKS door.

maar we geven julie een kans om dit wel te laten lukken.
                      hoe?

iedereen heeft tijd tot Zondag 6 maart -- 18h, om zoveel mogelijk te weten te komen wat julie kunnen regelen/helpen.
                      al is het dat je een ideale zaal (heel belangrijk) weet, of (ook belangrijk) aan een DEFTIGE muziek en licht instalatie kan geraken, een DJ, of gewoon veel ervaring hebt in het organiseren van fuiven.
                      maar ook vooral... hoe we zoveel mogenlijk geld hiermee verdienen.als we een fuifje organiseren met enkel forumleden komt er mischien 50 man, en schieten we buiten massa's werk, er nog op in ook.

dus moeten we volk aantrekken buiten het forum(flyers in motorwinkels, jeugd,...) en veel reclame maken

en ook erg belangrijk dat we muziekinstallatie, dj, zaal, belichting, toog, .... heel goedkoop kunnen vastkrijgen.
                      Anders zijt ge een fortuin kwijt als ge da moet betalen.

DUS:
                      degene die iets via via kunnen regelen, spullen goedkoper kunnen verkrijgen, een zaal, toog, dj,.. weten , of gewoon veel ervaring hierin hebben en willen meewerken hieraan.
                      dan word je op Zondag 6maart om 18h verwacht in:
                      Zaal St. Baaf
                      Padbroekweg 1
                      3550 Heusden-Zolder
                      (zelfde als kersteeting & receptie).

uiteraard zou het handig zijn als je al je ideeën, of wat je dan ook maar hebt gevonden opschrijft en meebrengt die avond.

als er die avond niet genoeg ideeën uit de bus komen, of dat we er financieel gewoon niet aan uit geraken gaat de fuif niet door.
                      en als het wel meevalt word enkele weken erna opnieuw vergaderd.

dus wil je komen, stuur dan naar [email protected], met als titel "vergadering 2fast4u.be-fuif", en met hoeveel personen je komt.
                      "drank is wel voor eigen rekening"
                      Oprichter 2fast4u 2004
                      #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
                      hoe gekker hoe liever
                      -------------------------------------------

Comment

Als we een fuif organiseren gaat dit hoogstwaarschijnlijk een thema-fuif worden (iets speciaals = meer volk). Het liefst een motorgerelateerd thema. Ideeën mag je dus ook bewaren voor de vergadering, of doormailen naar [email protected]

Comment

sanka1976heh stevek4, uw ondertitel is bekans hetzelfde als die van mij

Ik kan meehelpen aan de tap of security, heb 8 jaar gewerkt in de horeca.

Greetzzz

Sanka

Zoals we al hadden afgesproken, ik aan de tap(kort bij de bron). Paco ging portier zijn dacht ik.:biggrin:
                          Werken is leuk, werken is heerlijk en fijn. Laat genoeg over voor al je leuke collega's.

Comment

Ik wil ook wel achter de voortoog staan niet den hele avond nog wat amusement ook hé
                            Comming soon, new trips
                            De hele dag leuke bochten, de hele dag hetzelfde tempo, das hallucinerend, das psychedelisch
                            ------>>> DOMINO <<<------

Comment

ik wil ook wel op de toog staan....:biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::bigg rin:
                              God must love stupid people, he made so many!
                              Vikske per sempre !!!!!!

Comment

Working...
                              X