Hallo bij deze wil ik melden da stevek4 en ikke vrijdag of zateravond willen gaan pocketbiken, als er nog geintresseerden zijn laat iets weten, kan ik desnoods reserveren. Normaal gezien gaan we in Hasselt tenzij iemand ne beter weet. Greetz KristofBT. Zal normaal vanaf 19h zijn dan.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Pocketbiken nu vrijdag of zaterdagavond
Collapse
X
-
een beetje laat nieuws voor mij, dagen zijn al volgeboekt, spijtigOkinawa Goyu Ryu
[font=Verdana]To search for the old is to understand the new.[/font]
The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it.
Comment
-
zo ver is da toch niet en we kunnen altijd wa later gaan als da beter pastOorspronkelijk geplaatst door kiki & Mr. Whitedas nu toch spijtig dat da zo ver weg is....I never drive fasther then my guardian angel can fly
stevek4 -->the ghost
Comment
-
hoezo het idee isabella eigenlijk wil je met ons komen lachen zekeren ik denk da dat nog gaat lukken ook
Oorspronkelijk geplaatst door Isabellawil wel komen supporteren. Het idee alleen al van jullie op pocketbikesI never drive fasther then my guardian angel can fly
stevek4 -->the ghost
Comment
-
Hey Isabella, nemen we dan die latex pakjes mee ???
dan kunnen ze die aan doen om te rijden en zullen wij wel foto's nemen om ze op het forum te plaatsen
Oorspronkelijk geplaatst door Isabellawil wel komen supporteren. Het idee alleen al van jullie op pocketbikesGod must love stupid people, he made so many!
Vikske per sempre !!!!!!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door stevek4zo ver is da toch niet en we kunnen altijd wa later gaan als da beter pastmss ne volgende keer?
R.I.P. CHL en dimi fly safe in biker's heaven...
maar hou het daar wel proper he mannen.
Root hou ze wa in de gaten he..Hellraiser666 we miss you man....R I P
make choises and don't look back
Comment
-
ik zou jullie liever zien in die pakjes lol mijn maat hebben ze daar niet in :biggrin: en trouwen lady's waarom rijden jullie niet mee hee das toch tof en achter af kunnen iets gaan drinken in hasseltOorspronkelijk geplaatst door VikskeHey Isabella, nemen we dan die latex pakjes mee ???
dan kunnen ze die aan doen om te rijden en zullen wij wel foto's nemen om ze op het forum te plaatsenI never drive fasther then my guardian angel can fly
stevek4 -->the ghost
Comment
-
ik kon aleen vrijdag, za en zo moet'k werken.
anders had ik wel een sessie meegedaan, is nog geen 5 min rijden van m'n thuis :biggrin:Oprichter 2fast4u 2004
#From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@
-------------------------------------------
hoe gekker hoe liever
-------------------------------------------
Comment
Comment