Ja, als we op een kartingbaan zijn en de pocket race is gedaan, wat doen we dan ????
Ons inschrijven om een sessie te karten natuurlijk!!!
Stevek4, Kristof BT, Trientje en ikke....
Stevek4 ging ons afdrogen ???? Volgens mij heeft die alleen afgewassen want ikke heb hem afgedroogd :biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::bigg rin:
shame on you Steve en dat nog wel met 1.36 seconden

Dit mag hier toch wel even gezegd worden hé...
Btw, het filmpke zal het wel bewijzen hoe ik u 3 keer heb voorbijgestoken.
En karten is de bedoeling van zo snel mogelijk het circuit rond te rijden, niet van zoveel mogelijk banden te raken !!!! :tongue::tongue::tongue::tongue::tongue::tongue::t ongue::tongue:
loooooooooooooollllllllll
Guido, als je dit ook leest, dank je wel voor de extra chipkes en de extra olijven en forummoeke, dank je wel om me veilig naar huis te brengen
tot de volgende !!!!!!!!

Ons inschrijven om een sessie te karten natuurlijk!!!
Stevek4, Kristof BT, Trientje en ikke....
Stevek4 ging ons afdrogen ???? Volgens mij heeft die alleen afgewassen want ikke heb hem afgedroogd :biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::bigg rin:
shame on you Steve en dat nog wel met 1.36 seconden

Dit mag hier toch wel even gezegd worden hé...
Btw, het filmpke zal het wel bewijzen hoe ik u 3 keer heb voorbijgestoken.
En karten is de bedoeling van zo snel mogelijk het circuit rond te rijden, niet van zoveel mogelijk banden te raken !!!! :tongue::tongue::tongue::tongue::tongue::tongue::t ongue::tongue:
loooooooooooooollllllllll
Guido, als je dit ook leest, dank je wel voor de extra chipkes en de extra olijven en forummoeke, dank je wel om me veilig naar huis te brengen
tot de volgende !!!!!!!!

Comment