Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ritje zondag 27-02-05

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Ritje zondag 27-02-05

Weerbericht gezien? Heeft er iemand zin om zondag een toerke te doen:tongue: Beetje fris maar een mooi zonnetje voorspeld!!!
    Voor de geinteresseerden,ik vertrek om ongeveer 13.00hr op de markt in diest, eerst een choco in de gulden boom en dan kunnen we er efkes tegen!
    [font=Fixedsys]Senna's[/font]words ; Racing is in my blood!!

ik zie dat wel zitten maar ik denk da mijn vriendin nie moet werken
    en dan heeft ze liever da ik thuis blijf maar ik ga het toch eens vragen
    KAWASAKI Z750 2010

honda vtx 1300 2008 sold
    Yamaha R6 2005 sold
    Yamaha R6 2005 crash & sold
    Yamaha R6 2004 crash & sold

Comment

m'n tuffer gaat niet kunnen volgen
      Oprichter 2fast4u 2004
      #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
      hoe gekker hoe liever
      -------------------------------------------

Comment

ik moet veel oefenen 2 maart examen als ik buiten mag van mijnen baas (lees vriendin) ben ik daar
        I belong to the groep of 10cc ->1cc more than the average:biggrin:
        Itruder Alert (als hij klaar graakt deze winter)

Comment

Als ik er niet af vries door dat "beetje koud", ben ik ook daar.

diagonally parked in a parallel universe
          - IsaMotion-

Comment

mijn vriendin is ook thuis, ... vrees dat het dus niks zal worden, maar ik hou het forum in de gaten.
            2004: Honda Transalp - 2006 BMW F800ST - 2008 BMW R1200GS - 2015 Triumph Tiger XCA

Comment

Amai, mijn vriendin is ook thuis, maar ik ga proberen of zij mee de kou in wil. Zegt zij nee, dan ga ik misschien gewoon ff alleen mee, als het droog is tenminste.

Ik laat voor die dag nog even wat weten.

Nog meer mensen van hier in de buurt die misschien gaan en de weg naar Diest wel weten?

Grtz,
              Bill
              Kawabill - The integral of all the nice moments, makes a wonderful life. I'll find as many of these moments as possible. / Ubuntu=I am what I am because of who we all are / Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten

Comment

Als het weer meezit ben ik er ook
                http://imageshack.us/http://imageshack.us/
                [font=Impact]http://groups.msn.com/_Secure/0SgAaH...58622981636627[/font]
                [font=Impact]Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal......[/font]

Comment

ik ga zeker mee ik heb het eens lief gevraagt en ze had er niks op tegen

dan was ze nog eens gerust
                  KAWASAKI Z750 2010

honda vtx 1300 2008 sold
                  Yamaha R6 2005 sold
                  Yamaha R6 2005 crash & sold
                  Yamaha R6 2004 crash & sold

Comment

Ik kan ni mee nog voor ik het gevraagd had is mijn euroke gevallen nen doop van de kleine van haar zus en ze is meter en ik graak er echt ni onderuit

Ander veel plezier
                    I belong to the groep of 10cc ->1cc more than the average:biggrin:
                    Itruder Alert (als hij klaar graakt deze winter)

Comment

Als ik mij beter voel dan ik nu ben, ga ik ook wel mee een toerke doen. Ma zal ook wel veel van't weer afhangen.

2004: GSXR 600 K4--2005: GSXR 1000 K5--2006: DR-Z SM--2007: ????

Comment

waar gaat ge op aan?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kay
                          waar gaat ge op aan?
                          Ritje rond de streek zeker? Afhankelijk van de temperaturen he

Comment

we kunnen misschien een langs hoeselt rijden daar is een treffen en wa reclame maken voor het forum hee
                            I never drive fasther then my guardian angel can fly

stevek4 -->the ghost

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stevek4
                              we kunnen misschien een langs hoeselt rijden daar is een treffen en wa reclame maken voor het forum hee
                              Da's goe voor mij,maar doe jij de kop dan , want ik ben langs die kanten ni zo bekend:biggrin: Dan moet je van de kop af al een wheelie trekken,hihi:tongue:

Comment

Working...
                              X