Hallo Allemaal,
Ik werk samen met een rijinstructeur (en ene die kan rijden dat geef ik u op een blaadje) die les geeft voor VZW STAM, zelfstandig les geeft en die eveneens de motorscreenings afneemt te Brasschaat. Ik had hem de vraag gesteld of hij geen zin heeft om les te geven op aanvraag. Hij zou dit met plezier doen maar om te weten wat we wensen zou ik toch van jullie willen weten of iets dergelijks jullie interesseert.
Wat er op de planning zou kunnen staan :
Vormen van een 8, tussen kegels slalommen in verband en uit verband,
kijktechniek tijdens het vormen van een figuur afgebakend door kegels, motorkontrole, remtechniek, zithouding, kijktechniek in het algemeen dit zowel voor de ervaren rijder als de beginneling
Wat ik ook graag zou weten naar wat jullie interesse uitgaat, kunnen jullie dit vermelden in je reactie ?
Hetgene we nodig hebben is :
Deelnemers
Een gecertifiëerde lesgever + materiaal (kegels etcetera)
Een grote parking die we kunnen huren of mogen gebruiken.
Afhankelijk de interesse zouden we kunnen zien hoe dat we groepen zouden opdelen.
Een vb zou zijn :
De lesgever vraagt 200 Euro per dag verplaatsingskosten inbegrepen.
De huur van het terrein bvb 100 Euro.
MAW met groepen van 5 personen zou dit op +- 60 Eur per man kosten
voor een ganse dag ... ik denk niet dat dit te duur uitvalt.
HOE groter de groep hoe minder je in detail kan gaan.
Wat er wel niet voorzien is maar we zelf kunnen voor zorgen is hetvolgende :
Eten en drank.
Als er interesse moest zijn laten jullie iets weten aub.
Ik ga eveneens eens aan Dr Brainiac vragen of er van de organisatie interesse is. Ik heb in ieder geval mijn collega gevraagd eens kontakt met hem op te nemen.
mvg
Stephan
Ik werk samen met een rijinstructeur (en ene die kan rijden dat geef ik u op een blaadje) die les geeft voor VZW STAM, zelfstandig les geeft en die eveneens de motorscreenings afneemt te Brasschaat. Ik had hem de vraag gesteld of hij geen zin heeft om les te geven op aanvraag. Hij zou dit met plezier doen maar om te weten wat we wensen zou ik toch van jullie willen weten of iets dergelijks jullie interesseert.
Wat er op de planning zou kunnen staan :
Vormen van een 8, tussen kegels slalommen in verband en uit verband,
kijktechniek tijdens het vormen van een figuur afgebakend door kegels, motorkontrole, remtechniek, zithouding, kijktechniek in het algemeen dit zowel voor de ervaren rijder als de beginneling
Wat ik ook graag zou weten naar wat jullie interesse uitgaat, kunnen jullie dit vermelden in je reactie ?
Hetgene we nodig hebben is :
Deelnemers
Een gecertifiëerde lesgever + materiaal (kegels etcetera)
Een grote parking die we kunnen huren of mogen gebruiken.
Afhankelijk de interesse zouden we kunnen zien hoe dat we groepen zouden opdelen.
Een vb zou zijn :
De lesgever vraagt 200 Euro per dag verplaatsingskosten inbegrepen.
De huur van het terrein bvb 100 Euro.
MAW met groepen van 5 personen zou dit op +- 60 Eur per man kosten
voor een ganse dag ... ik denk niet dat dit te duur uitvalt.
HOE groter de groep hoe minder je in detail kan gaan.
Wat er wel niet voorzien is maar we zelf kunnen voor zorgen is hetvolgende :
Eten en drank.
Als er interesse moest zijn laten jullie iets weten aub.
Ik ga eveneens eens aan Dr Brainiac vragen of er van de organisatie interesse is. Ik heb in ieder geval mijn collega gevraagd eens kontakt met hem op te nemen.
mvg
Stephan
Comment