Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Enkel voor alle suzuki rijders

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Enkel voor alle suzuki rijders

Heb hier just een folderke van suzuki gekregen, nu blijkt dat suzuki dit jaar op 4 juli 2005 in Spa - Francorchamps hun suzuki day houdt, als er geintresseerden zijn voor mee te gaan, wil al zekers gaan :biggrin: , info verschijnt weldra op www.suzuki.be . Greetz

SUZUKI DAY - 4 JULI 2005 – SPA-FRANCORCHAMPS

28/2/2005
    Nog spectaculairder dan ooit ! De SUZUKI DAY wordt een dag om niet te missen …

Vorig jaar kende de Suzuki Day een enorm succes. Niet alleen ware alle sessies vrij-rijden en de stages voor de Bikers’ School volledig uitverkocht. Er kwam ook een groot aantal motor-liefhebbers afgezakt naar het mooiste circuit ter wereld om zich te laten doordringen van de Suzuki-sfeer en volop te genieten van alle activiteiten in en rond de paddock.

Dit jaar gaan we nog een stap verder.

Net als altijd zullen alleen Suzuki rijders zich kunnen inschrijven voor de sessies vrij-rijden of de Bikers’ School (aan een speciaal Suzuki tarief !)
    Inschrijven weldra mogelijk via www.bikersdays.com

Vorig jaar hadden we al een voorsmaakje met 2 piloten van het Alstare team die onze gelederen kwamen vervoegen.
    Dit jaar zal het VOLTALLIGE ALSTARE TEAM aanwezig zijn, met niet alleen hun ganse infrastructuur, maar ook alle piloten (Troy Corser, Yukio Kagayama, Javi Fores, Riccardo Chiarello en onze eigen Belgische belofte Xavier Siméon)
    Er is ook heel wat te beleven om en rond de Alstare Hopitality Unit (wedstrijden, racesimulatoren, fotosessies, handtekeningsessies, …)
    Bovendien kan u ook een rondje Spa-Francorchamps winnen achterop bij één van de Alstare piloten.

Kortom, aan adrenalinestoten zeker geen tekort op de SUZUKI DAY.

Voor wie het wat rustiger aan wil doen, wordt een mooie toerrit uitgestippeld waarvan u het roadbook die dag gratis kan bekomen en zijn er ook de testsessies met het Suzuki gamma.

Ook voor de off-road liefhebbers zijn we volop aan het werk om een leuke formule uit te dokteren (quad, enduro, cross)

Bezoek regelmatig onze site, van zodra wij meer details hebben vindt u ze hier terug.

En reserveer alvast 4 juli in uw agenda, het wordt een dag om niet te missen !!!!!

2004: GSXR 600 K4--2005: GSXR 1000 K5--2006: DR-Z SM--2007: ????

Rij wel niet met Suzuki,maar denk toch dat ik eens kom kijken en eens een gixxer ga testen :biggrin:

Comment

Awel Guido, ge moogt dan wel eens met mijne rijden als ge wilt.

2004: GSXR 600 K4--2005: GSXR 1000 K5--2006: DR-Z SM--2007: ????

Comment

als ik thuis ben ga ik mee denk ik.

Comment

was al lang aant uitkijken wanneer het dit jaar ging doorgaan.Vorig jaar was ik er als toeschouwer maar dit jaar zal het als rijder worden.Kreeg vandaag ook dat bericht via de post
          [font=Comic Sans MS][/font]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door The Doctor
            Awel Guido, ge moogt dan wel eens met mijne rijden als ge wilt.
            Bedankt,zal die optie open houden als het te druk is bij de testmoto's.

Comment

zie dat ook wel zitten alé als ik buiten mag van men vrouw hé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guido
                Bedankt,zal die optie open houden als het te druk is bij de testmoto's.
                Guido, ikke oook , ikke oook testen.... schrijft ge me ineens mee in voor een testrit pleeaaassssse !!

mvg

Stef

Comment

ik zie da wel zitten daar eens te gaan zien
                  bandit 4 ever and ever
                  MZ mastiff keeps them all on a safe distance

Comment

zal misschien ook eens gaan zien. Mag ik daar wel binnen met mijne kawa?:biggrin:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door steffz1
                      Guido, ikke oook , ikke oook testen.... schrijft ge me ineens mee in voor een testrit pleeaaassssse !!

mvg

Stef
                      Ik denk dat het alleen ter plaatse zal gaan om in te schrijven,zal in elk geval de suzuki site in't oog houden.

Comment

Ik denk dat de Hayabusa Club Belgie ook weer van de partij zal zijn

Als zij gaan zal ik er ook zijn

We gaan weer met een eigen stand staan zoals vorig jaar

De groeten Frank & Petra

Veiligheid moet een verworven recht zijn voor iedereen in Belgie & Frankrijk !!!!!!!

Comment

Suzuki rules

Dagje circuit is altijd welkom .Als ik verlof heb ben ik van de partij hè hè...

Comment

Working...
                          X