Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rondritje nu zondag

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Rondritje nu zondag

Zondag gaan we een testrit doen met al de wegkapiteins voor dees jaar. We zoeken hiervoor nog een deel mensen die mee willen rijden als groep. Vertrekplaats is Diest om 13u. Iedereen die meewil kan een mailtje sturen naar [email protected]
    We sturen een bevestiging met exacte locatie totdat we volk genoeg hebben. Dit wordt een normale rondrit zoals alle anderen van het forum.

Greetz en tot zondag,

Dr.Brainiac
    RunnerX

Damn, ik kan weeral niet meegaan

aan diegenen die meegaan: amuzeer jullie

Greetzzz

Sanka
    Ik HAAT mensen die hun zin nooit

Comment

We zoeken nog een aantal mensen. Nog iemand interesse om mee te rijden? mailtje naar [email protected] en we verklappen de exacte gegevens (kwestie van niet met te veel volk te zitten)

Comment

hangt van het weer af , voorspellen hagelbuien! Maar als ik weet da het goed word, mag je op me rekenen Is het trouwens geen carnavalstoet nu zondag? Kun je dan wel op de markt?

Wou vorige week trouwens ook naar die info over wegkapiteins, maar kon helaas niet(ziekjes).
        [font=Fixedsys]Senna's[/font]words ; Racing is in my blood!!

Comment

Jah best zaterdagavond ten laatste mailen voor degen die meewillen. Vertrek is niet grote markt. Je krijgt pas de exacte plaats via email

Comment

Working...
          X