Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Safari ritje

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Safari ritje

Om nog even te ontstressen doe ik, jawel een safari rit. Dit betreft een ritje naar de omgeving van de Dinantse valleien. Het traject verloopt door grotendeels zeer kleine baantjes met prachtige verzichten en heel veel side-seeing . Bij de verkenning zijn we plotsklaps een kameel in een open weide tegengekomen alsook typische dekstieren met ringen in hun neus enz; vandaar de naam safari rit.

Concreet wat je moet weten:

[font=Verdana][font=Wingdings]à[/font]datum van de rit: 28 / 03 / 05 (paasmaandag)[/font]

[font=Verdana][font=Wingdings]à[/font]uur van vertrek: 10u00 stipt[/font]

[font=Verdana][font=Wingdings]à[/font]plaats van vertrek: carpool parking te BERTEM; afrit Bertem langs E40 vlakbij Leuven[/font]

[font=Verdana][font=Wingdings]à[/font]afstand van de rit: ± 350km[/font]

[font=Verdana][font=Wingdings]à[/font]snelheid: er wordt aan een kalm toch vlot tempo gereden. Soms scarf ik al wel eens .[/font]

[font=Verdana][font=Wingdings]à[/font]type wegdek: meestal asfalt; wel kleine baantjes[/font]

- er is één stuk kassei bij dat wel zeer extreem hobbelig is, lengte van deze strook± 800m

- er zijn een tweetal stukken (pakt a peu pres telkens een 1200m waarbij de toplaag van de asfalt sterk is losgekomen en er wat kleine kiezel ligt.

- enige rijervaring is wel vereist!

Opmerking:

-[font=Verdana]dit is een rit buiten de organisatie van 2fast4u; voor de meetings raadpleeg volgende link http://www.2fast4u.be/forums/showthread.php?t=1247[/font]

-[font=Verdana]dit is geen begeleide rit, iedereen op zijn eigen verantwoordelijkheid!!![/font]

[font=Times New Roman][font=Verdana]Gelieve vooraf te posten of je al dan niet komt want er is een limiet op de aanwezigen, dit omwille van het feit dat er geen begeleiding is, noch een roadbook.[/font][/font]
    Comming soon, new trips
    De hele dag leuke bochten, de hele dag hetzelfde tempo, das hallucinerend, das psychedelisch
    ------>>> DOMINO <<<------

ik kom
    Okinawa Goyu Ryu

[font=Verdana]To search for the old is to understand the new.[/font]

The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it.

Comment

Ik kom ook af.
      V4 for ever and 4 days
      met rust......na 513000 TROUWE kilometers
      Staande twin met verdraaide (270 graden ) krukas in de plaats

Comment

Als ge denkt dat ik dat aankan Scarver, kom ik graag mee.
        http://imageshack.us/http://imageshack.us/
        [font=Impact]http://groups.msn.com/_Secure/0SgAaH...58622981636627[/font]
        [font=Impact]Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal......[/font]

Comment

Zou wel leuk zijn zo in de Ardennen gaan rijden (love de ardennenbaantjes)... maar iedereen raad mij ofwel da af... ofwel zitten ze van die verhaaltjes te vertellen van "den diene is daar op zijn gezicht gegaan" enzovoort...

Zou graag meerijden ma is da wel aan te raden als noobie?
          http://www.2fast4u.be/forums/image.p...ine=1139009529

Comment

Ja dat zal u wel lukken hoor Trientje.
            Oorspronkelijk geplaatst door Trientje
            Als ge denkt dat ik dat aankan Scarver, kom ik graag mee.
            Comming soon, new trips
            De hele dag leuke bochten, de hele dag hetzelfde tempo, das hallucinerend, das psychedelisch

Comment

Jow Fiber, tja misschien eerst nog wat ervaring opdoen, want het is echt een bochtenrit. Maar geen paniek ik doe dit rit ooit nog wel is. Tegen dan heb je de nodige ervaring en kan je mee. Ik plan trouwens nog ardennen ritjes op zen scarvers; dus echt geen paniek.
              Oorspronkelijk geplaatst door Fiber
              Zou wel leuk zijn zo in de Ardennen gaan rijden (love de ardennenbaantjes)... maar iedereen raad mij ofwel da af... ofwel zitten ze van die verhaaltjes te vertellen van "den diene is daar op zijn gezicht gegaan" enzovoort...

Zou graag meerijden ma is da wel aan te raden als noobie?
              Comming soon, new trips

Comment

Ik kan niet mee,zit zondag en maandag in Givet mijn verjaardag en onze huwelijksverjaardag te vieren.Die kameel is dat niet ergens tegen Anseremme?heb dat ook al gezien

Comment

Tot nu toe de mensen die meegaan:

1. scarver
                  2. paco
                  3. koldark
                  4. lukke
                  5. trientje

Het aantal personen is beperkt tot een 15-tal. Anders zien ik het niet zitten.
                  Comming soon, new trips

Comment

Ja dat kan best wel is zijn Guido, zoveel kamelen kom ik niet tegen in de ardennen, wel tijdens mijn rit door de sahara :biggrin:
                    Oorspronkelijk geplaatst door guido
                    Ik kan niet mee,zit zondag en maandag in Givet mijn verjaardag en onze huwelijksverjaardag te vieren.Die kameel is dat niet ergens tegen Anseremme?heb dat ook al gezien
                    Comming soon, new trips

Comment

Dacht da wel...
                      http://www.2fast4u.be/forums/image.p...ine=1139009529

Comment

k zen de zondag en maandag al naar ardennen en lux gereden en nu maandag staat er nurenburgring op programma , dus andere keer beter, ......ma wie weet kom ik jullie wel tegen :-)

Comment

k zen de zondag en maandag al naar de ardennen en lux gereden, en paasmaandag staat er nurenburgring op t program.......ma t zal wel eens lukken, en wie weet kom ik jullie nie tegen :-)

Comment

Kom ook terug mee Scarver, deze keer stop ik wel om een foto te maken van deze kameel

diagonally parked in a parallel universe
                            - IsaMotion-

Comment

Ja da doen we. Iedereen die meegaat verplicht op de foto naast de kameel. Als die kameel daar nog teminste staat, anders wordt het een dekstier. [quote="Isabella"]Kom ook terug mee Scarver, deze keer stop ik wel om een foto te maken van deze kameel ]
                              Comming soon, new trips

Comment

Working...
                              X