zijn hier nog mensen die zin hebben straks iets te gaan drinken of zo want da mag wel van de dokter:biggrin:
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
iets drinken vanavond
Collapse
X
-
Ik heb wel goesting om iets te gaan drinken ja... alleen afhankelijk van plaats en uur...
-
voor iedereen die mee wilt, spreken af tussen 21.00 en 22.00 bij mij thuis paco en isabella root en the doctor komen al voor degene die het nie weten, laat mij een PM en dan zal ik mijn adres geven. Dan kunnen we daarna zien waar we naar toe gaan. Greetz:biggrin:I never drive fasther then my guardian angel can fly
stevek4 -->the ghost
Comment
-
moet morgen naar paasfeest bij "ons moe" en als ik vandaag het karakter heb om niet op cafe te gaan dan heb ik morgen lekker geen kater.Maar ik ga waarschijnlijk toch hoor.Wij zouden best wel eens mee op stap willen bv zondag ofzo maar dan zouden we wel ergens moeten kunnen overnachten want s'nachts nog naar huis en gitte dan bob zijn is niet zo intressant.Of jullie komen hier ene hozen dat kan ook altijd[font=Comic Sans MS][/font]
Comment
-
'k zag het op't laatste moment ook nog, we zijn alleen nie ver geraakt.
Ma 't was wel funmerci voor den fijne avond.
ge heb't er ookwel veel goei schijfkes tussen zitten steve, ma 'k zal aan de paashaas vragen of em u een cd-rekske wilt bezorgen :biggrin: .
enfin, 'k gon e wa pannekoeken eten en dan maffen, Cu laterz . . .Oprichter 2fast4u 2004
#From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@
-------------------------------------------
hoe gekker hoe liever
-------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stevek4voor iedereen die mee wilt, spreken af tussen 21.00 en 22.00 bij mij thuis paco en isabella root en the doctor komen al voor degene die het nie weten, laat mij een PM en dan zal ik mijn adres geven. Dan kunnen we daarna zien waar we naar toe gaan. Greetz:biggrin:Okinawa Goyu Ryu
[font=Verdana]To search for the old is to understand the new.[/font]
The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it.
Comment
-
ja runner was toffe avond hee ben uit mijne nest nu en kan mij kot weer kuisen en van die cd's rekske da help nie ken mijn eigen lol:biggrin:Oorspronkelijk geplaatst door RunnerX'k zag het op't laatste moment ook nog, we zijn alleen nie ver geraakt.
Ma 't was wel funmerci voor den fijne avond.
ge heb't er ookwel veel goei schijfkes tussen zitten steve, ma 'k zal aan de paashaas vragen of em u een cd-rekske wilt bezorgen :biggrin: .
enfin, 'k gon e wa pannekoeken eten en dan maffen, Cu laterz . . .I never drive fasther then my guardian angel can fly
stevek4 -->the ghost
Comment
Comment