ik zat voor dit forum altijd op www.motor-forum.nl, en die manne bestaan al verschillende jaren.
zij houden geen meetings en rondritten zoals ons, maar ze doen wel enkele keren per jaar(1-2) een MEGA-Meeting.
dat loopt op tot 800-900 motoren.
'k ben er nog nooit geweest, maar ik ga het deze keer wel doen omdat het wel sjiek is zoveel motoren samen te zien.
om het simpel te houden wie er meegaat met mij stel ik een poll op, het aantal mensen dat hierop gestemd hebben geef ik door aan motor-forum.nl.
er is geen limiet op het aantal, iedereen mag mee. LET WEL: de rit naar daar is op een rustig tempo zodat iedereen kan volgen, maar de rit is NIET begeleid door wegkapiteins.
Dit heeft ook niets met 2fast4u.be te maken en is geen meeting van ons zelf.
ik vermoed ookwel dat als we met een grote groep zijn, dat we elkander ginds zullen kwijtspelen, dus zorg dat je ongeveer de weg terug naar huis weet.(kaartjes en wegbeschrijvingen volgen nog)
hier even de link naar het topic van de Mega-Meeting
waar? wanneer?
OP 8 mei 2005 (zondag)
Verzamelen rond een uur of 11 bij de Mac Donalds te Veenendaal.
(wij spreken in zolder af om 08:50, vertrek is stipt om 09:00. De heenrit is ongeveer 150 km)
wat?
er word afgesproken aan de mac Donalds in Veenendaal.
erna bollen ze meestal richting Amersfoort.
meestal zijn er ook stuntrijders voor wat animatie,
en uiteraard veel veel moto's...
ze zitten nu al aan de 357 moto's.
Wie heeft er zin in?
zij houden geen meetings en rondritten zoals ons, maar ze doen wel enkele keren per jaar(1-2) een MEGA-Meeting.
dat loopt op tot 800-900 motoren.
'k ben er nog nooit geweest, maar ik ga het deze keer wel doen omdat het wel sjiek is zoveel motoren samen te zien.
om het simpel te houden wie er meegaat met mij stel ik een poll op, het aantal mensen dat hierop gestemd hebben geef ik door aan motor-forum.nl.
er is geen limiet op het aantal, iedereen mag mee. LET WEL: de rit naar daar is op een rustig tempo zodat iedereen kan volgen, maar de rit is NIET begeleid door wegkapiteins.
Dit heeft ook niets met 2fast4u.be te maken en is geen meeting van ons zelf.
ik vermoed ookwel dat als we met een grote groep zijn, dat we elkander ginds zullen kwijtspelen, dus zorg dat je ongeveer de weg terug naar huis weet.(kaartjes en wegbeschrijvingen volgen nog)
hier even de link naar het topic van de Mega-Meeting
waar? wanneer?
OP 8 mei 2005 (zondag)
Verzamelen rond een uur of 11 bij de Mac Donalds te Veenendaal.
(wij spreken in zolder af om 08:50, vertrek is stipt om 09:00. De heenrit is ongeveer 150 km)
wat?
er word afgesproken aan de mac Donalds in Veenendaal.
erna bollen ze meestal richting Amersfoort.
meestal zijn er ook stuntrijders voor wat animatie,
en uiteraard veel veel moto's...
ze zitten nu al aan de 357 moto's.
Wie heeft er zin in?

Comment