Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bloesemrit

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• bloesemrit

Is er iemand van de wegkapiteins die nu zondag de bloesemrit wil verkennen?Post hier maar indien interesse.Vertrek te Diest op de markt om 11u30.De rit is ongeveer 150km langs voornamelijk kleine baantjes waar toch redelijk kan doorgereden worden.

euhm, guido, zondag is er ook afgesproken voor te schaatsen, maar zou wel de rit eens willen verkennen hoor

2004: GSXR 600 K4--2005: GSXR 1000 K5--2006: DR-Z SM--2007: ????

Comment

als we nu niet gingen schatsen wel,mja

of we vertrekken iets vroeger, of we leggen het gas er goed op
      Oprichter 2fast4u 2004
      #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
      hoe gekker hoe liever

Comment

Wel guido ik ga eens mijn agenda nakijken en laat nog iets weten zaterdagavond
        Okinawa Goyu Ryu

[font=Verdana]To search for the old is to understand the new.[/font]

The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door The Doctor
          euhm, guido, zondag is er ook afgesproken voor te schaatsen, maar zou wel de rit eens willen verkennen hoor
          We kunnen het volgende zondag nog eens doen hé.

Comment

Guido, is ok voor mij.

Wel een vraagje, ik zou graag de ronde van Vlaanderen zien mischien iets vroeger vertrekken dat ik op tijd thuis ben.

Wat denk je ?
            Okinawa Goyu Ryu

The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it.

Comment

Kunnen we vandaag niet gaan?

Ride On!
              "Alice lets play house, you be the door and i wil shut you"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KOLDARK
                Guido, is ok voor mij.

Wel een vraagje, ik zou graag de ronde van Vlaanderen zien mischien iets vroeger vertrekken dat ik op tijd thuis ben.

Wat denk je ?
                Ok,dan vertrekken we om 10u45 in Diest

Comment

Ok 10h45 sta ik op de met
                  Okinawa Goyu Ryu

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guido
                    Is er iemand van de wegkapiteins die nu zondag de bloesemrit wil verkennen?Post hier maar indien interesse.Vertrek te Diest op de markt om 11u30.De rit is ongeveer 150km langs voornamelijk kleine baantjes waar toch redelijk kan doorgereden worden.
                    moet da ne wegkapitein zijn ?
                    today is a good day to race !

Comment

ik ga toch moeten passen hoor guido, navenant ik nu toch nog achter de pc zit, wil ik morgen toch eens uitslapen

2004: GSXR 600 K4--2005: GSXR 1000 K5--2006: DR-Z SM--2007: ????

Comment

'k ga ook proberen om tegen 10:45 op de markt in diest te zijn.
                        ma 'k moet wel om 13:30 aan circuit zolder zijn.
                        Oprichter 2fast4u 2004
                        #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

hoe gekker hoe liever

Comment

Ik pas ook,ga wel rijden maar waarschijnlijk richting ardennen of zo
                          [font=Comic Sans MS][/font]

Comment

Working...
                          X