ik ben zelf van bilzen maar ik vroeg mee af of er geen mensen van in de buurt op het forum zitten. Ik zou het appricieren als we een s afspraken voor een tourke te maken..Mischien ben ik van plan om bij een club te gaan weet je er mischien een goe in de buurt vertel het mij.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
toeren rond hasselt
Collapse
X
-
yep, ben van Diepenbeek.
Altijd bereid om een toerke te doen
Wat voor motor rij je?
Je laat maar iets weten voor een ritje...........
-
Ik rijd met een GSX-R 600
We kunnen misschien eens afspreken met een paar man van
2FAST4U.
Een soort van eerste (?????) rondrit
We zien wel naar de reacties ( want voor zo'n daguitstap moet toch het een en
ander geregeld worden)
Ik stel me alvast kandidaat voor de organisatie WIE VOLGT!!!!!!!!
Comment
-
ik rij met een Gs 500 (lichtjes omgebouwd), we moeten eens afspreken of zo. Blij eindelijk eends een forum tegen te komen met mensen van mijn buurt. Volg al een tijdje motorforum.nl maar al die hollanders he“Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.â€[font=Century Gothic][/font]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door loudy condorik rij met een Gs 500 (lichtjes omgebouwd), we moeten eens afspreken of zo. Blij eindelijk eends een forum tegen te komen met mensen van mijn buurt. Volg al een tijdje motorforum.nl maar al die hollanders he
heb je een foto?
Comment
-
mooi zo, ik ben van hasselt zelf, we gaan zeker dikwijls rondritten maken. en afspreken via het forum(daar dient het ook voor)
mischien een allereerste tegen eind april?
wie weet is m'n fiets dan ook weer 'n beetje in ordeOprichter 2fast4u 2004
#From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@
-------------------------------------------
hoe gekker hoe liever
Comment
-
welke datum, ergens halverwege mei ofzo?
16 mei mss?Oprichter 2fast4u 2004
#From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@
hoe gekker hoe liever
Comment
-
De bal is aan't rollen...........;;
Hoe meer zielen hoe meer vreugde
Comment
-
bij deze is de datum dus vastgezet, 15 mei zullen we toeeeeerenOprichter 2fast4u 2004
hoe gekker hoe liever
Comment
Comment