Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Een ritje deze avond 02 april 2005 ??

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Een ritje deze avond 02 april 2005 ??

De grote kids gaan naar de mama na 18 u.. dus ik kan de moto eens buitenlaten. Iemand zin om een uurtje of 2-3 bollen ? Via het Hageland tot in Leuven, even de scherpe op en afritten nemen en dan Overijse (en ook oud-heverlee) en terug ?

Spreken we af om 18 :15 onder de brug van de afrit Tiel-Winge - Scherpenheuvel ??

Mvg

Stef

Oorspronkelijk geplaatst door steffz1
    De grote kids gaan naar de mama na 18 u.. dus ik kan de moto eens buitenlaten. Iemand zin om een uurtje of 2-3 bollen ? Via het Hageland tot in , even de scherpen op en afrit nemen en dan Overijse (oud-heverlee) en terug ?

Spreken we af om 18 :15 onder de brug van de afrit Tiel-Winge - Scherpenheuvel ??

Mvg

Stef
    Amai blijkbaar is iedereen nu aan het rijden .. k zal alleen moeten vertrekken denk ik. Voor de liefhebbers ik blijf wel een tijdje in de buurt van Leuven aan het groot pompstation ... een paar toertjes draaien ;-)

mvg

Stef

Comment

Te laat gezien Stef maar ik zal eens gaan kijken in the general direction van het pompstation.

diagonally parked in a parallel universe
      - IsaMotion-

Comment

Welk pompstation wordt hier bedoelt ?
        Okinawa Goyu Ryu

[font=Verdana]To search for the old is to understand the new.[/font]

The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it.

Comment

Hey Koldark,

het is het groot pompstation naast de autostrade richting Luik. Ik heb daar mijn bandjes wat rond gereden tot ik op een bepaald moment een gele SV zag. Dit bleek Isabella te zijn. Ik heb Isabella mee op sleeptouw genomen vanuit Leuven over de kleine bochtige wegen richting Overijse - Waver - Pecrot - Oud-Heverlee - Holsbeek - Kortijk Dutsel - Nieuwrode over de bochtige wegen van de Kriesberg en de kronkelweg van de Tienbunder richting Tielt-Winge. Ze heeft dus een voorsmaakje gekregen van de aanrijroute van de Rit de Charlemagne. Aan haar om te zeggen of dit doenbaar is voor de bende van 2 fast 4 u ;-)

mvg

Stef

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Isabella
            Te laat gezien Stef maar ik zal eens gaan kijken in the general direction van het pompstation.
            Hey Isabella,

was in ieder geval de goeie general direction, al een sjans dat ik u juist nog kon inhalen voor diene scherpe bocht ;-)

PS heel goed gevolgd , goe bezig wil ik maar zeggen.

mvg

Stef

Comment

[quote="steffz1"]Hey Isabella,

was in ieder geval de goeie general direction, al een sjans dat ik u juist nog kon inhalen voor diene scherpe bocht ]

LOL.
              Dat ritje was in ieder geval een prima afsluiter voor deze zonnige dag. Heb er van genoten. We moeten dat zeker nog eens doen op een vroege avond met de bende van 2fast en dan stoppen voor een terrasje.

diagonally parked in a parallel universe
              - IsaMotion-

Comment

Working...
              X