Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2de pol-kip run

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• 2de pol-kip run

Tijdens de rit in de mist van afgelopen weekend liep ik een stel gezellige bikers tegen het lijf. Ik heb hun beloofd hun affiche te posten, hierbij dus.

Aangezien het in de buurt is (Peer), ga ik zelf mee en wellicht zijn er nog meer mensen van 2fast4u die mee willen doen aan de bepijlde rit.

Grtz,
    Bill
    Kawabill - The integral of all the nice moments, makes a wonderful life. I'll find as many of these moments as possible. / Ubuntu=I am what I am because of who we all are / Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten

hee kawabill ik ben vrij dan als het goe weer is rij ik zeker mee
    I never drive fasther then my guardian angel can fly

stevek4 -->the ghost

Comment

ik zal er wel rondlopen moet helpen tot dan groetjes

Comment

Met wat geluk heb ik dat weekend de nacht dus dan komen m'n vriendin en ik ook mee!!

Greetzzz

Sanka
        Ik HAAT mensen die hun zin nooit

Comment

dat is wat anders dan meerijden , he kevin :biggrin:

Comment

jaja maar als het mooi weer is zal ik toch om 13 uur vertrekken en ook rijden dan kom ik je weer ergens voorbij gesnort

Comment

Allez Luikes, genoeg te doen dit weekend zie ik op de diverse posts. Ik ben na de lunch (ong. 1pm) in Peer om deze -rit te gaan doen. Daarna nog even richting Hasselt om de dorst in het 2fast4u clubhuis weg te drinken.

Wie gaan er nog mee?

Grtz,
              Bill
              Kawabill - The integral of all the nice moments, makes a wonderful life. I'll find as many of these moments as possible. / Ubuntu=I am what I am because of who we all are / Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten

Comment

@ Kawabill: Ik ga misschien mee. Als het weer niet zo goed is rijdt m'n vriendin niet mee, die kan een "sportief tempo" niet zo goed volgen .

Laat nog wel iets horen!

Greetzzz

Sanka
                Ik HAAT mensen die hun zin nooit

Comment

hallo zeg dat even aan de inschrijving ( ik zit daar) dat je van hier bent dan kan ik ook wat mensen van hier leren kennen

groetjes

Comment

Kevin, geen probleem, ik ben die met de blauwe helm....

Comment

dat kan maar ik ga dat niet zien denk of jij moet je helm binnen ook ophebben :biggrin:

maar zal het in de gaten houden tot zaterdag groeten

Comment

Working...
                      X