Mededeling

Collapse
No announcement yet.

nu maandag 26/3 - rerun Eifeltour ??

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• nu maandag 26/3 - rerun Eifeltour ??

Vorige donderdag kreeg ik geen verlof om in het vaarwater van Stef de Eifeltour te rijden. Komende maandag heb ik overdag onverwacht verlof waar ik dan weer niet om vroeg. De weersvoorspellingen zijn gelukkig goed.

Ik zal die bewuste Eifeltour tegen dan op de 660 zetten. (in geval van nood rijden we een onRoute ritje; heb zowel BELUX als Duitsland in onRoute.)

De bedoeling is om tussen 8u45 en 9u15 af te spreken aan de carpool te Aarschot. 's Avonds begin ik wel te werken om 18u30 te Aarschot. Dus ten laatste terug om 18u in Aarschot. Dus eventueel de eerste kms via snelweg richting Duitse bochten om het gros van de dag op goeie asfalt bochten te trekken.

objectief: warp 2,5 a 3: sportief toeristisch zonder rijbewijs te verziezen / vlot door de bochten, maar wel verantwoord door de bebouwde kom en waar de bochten onoverzichtelijk zijn.

Iemand zin om mee te rijden?

Re: nu maandag 26/3 - rerun Eifeltour ??

deze volg ik, als mn agenda het toelaat ben ik wsl van de partij

Comment

Hmmm, na de goede herinneringen van de vorige ritten(door Visio voorgereden) heb ik wreed veel goesting om mee te gaan. Ik denk alleen dat er zo kort op geen verlogdagske meer af kan. Verdorie.
      Geniet ervan mannen en misschien tot op de volgende!
      08- GSX 750 F '00

Comment

Hier kriebelt het ook, maar als ik m'n kalender van't werk bekijk gaat het me niet lukken om alles te verzetten. Maar veel plezier in ieder geval !
        Kawasaki ER6-f 2008 - For sale
        MV Agusta Brutale 800 2013

Comment

t is wat kort dag om nog verlof te regelen, anders had ik graag aangepikt...
          maar t jaar is nog lang, dus zal er nog wel eens een ritje die richting uit gaan denk ik
          Ready to

Comment

Als ik het goed gelezen heb, is Hendrik tot nu toe de enige die eventueel mee rijdt?

(da gaat het in elk geval makkelijk maken om overeen te komen, maar meer zielen zijn nog steeds welkom)

Comment

zonder PM met GSM nr ga ik er morgenochtend van uit dat ik solo-slim ga rijden .. Ik ben er in ieder geval klaar voor

Comment

sorry zeer late reactie... Spijtig genoeg is er iets tussengekomen waar ik écht nie onderuit kan. Believe me I've tried . Have fun!

Comment

bandenspanning --> check
                  niveau's --> check
                  ketting --> check
                  benzine --> oeps .. herplannen route: eerste pitstop na 500 m

...

curves .. here I come!

Comment

strange .. 'k zit met nen brede smile op 't werk .. helm ziet helemaal zwart van de vliegskes

Comment

Vandaag met m'n schaduw op trot geweest .. via de snelweg tot de Oostkantons gereden, vandaar via onRoute binnendoor naar Bitburg, verder door naar Trier. daar eens op compas gereden, en in noord oostelijke richtring opgeklommen om onroute te dwingen een andere weg terug naar België aan te bieden.

de algemeen bekende brouwerij in de Eifel:

En een beetje verder aan het meer, me op het terras gevleid om gezellig te tafelen in 't lentezonnetje alvorens ik verder reed naar Trier:

Eens terug in België was het braaf op de snelweg doorrijden, want anders was ik een beetje te laat terug geweest. Wel heerlijk op een maandag dat je ginds al die bochtenwegen volledig voor u alleen hebt. bijna geen andere weggebruikers (een keer half vijf was 't wel iets anders ;o)

deze keer geen echte camera meegenomen .. dus met dees GSM-shots ga je het moeten doen

Comment

Hmmm, dat ziet er goed uit. Volgende keer hoop ik zeker mee te kunnen gaan!
                        08- GSX 750 F '00

Comment

Working...
                        X
                        😀
                        🥰
                        🤢
                        😎
                        😡
                        👍
                        👎