Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PROTESTMARS TE BRUSSEL 28/04/2012

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• PROTESTMARS TE BRUSSEL 28/04/2012

Beste motor vrienden,

Dit is DE PROTESTMARS waar iedereen MOET bij zijn ,sinds de vorige editie die ik heb georganiseerd in Gent op 24/09/2011 zo een 7 maand terug is tot op heden NIETS VERANDERD. De groep F.B.M.C. heeft daarom beslist om die nu terug nog eens op de agenda te zetten op de hoop nu eens inplaats met 3500 mensen er eens 20.000 mee rijden om de ontevredenheid aan te kaarten .Het wordt echt tijd dat er in ons land dingen veranderen en met de nieuwe regering zal dat nog moeilijker worden door al de besparingen. Er zullen nog MEER DODEN EN ZWAAR GEWONDEN MOETVALLEN .Dan komt er op het nieuws nog bovenop dat er daar een Juffrouwke van het B.I.V.V. komt verklaren dat het doden cijfer is gestegen door het goede weer vorig jaar.Maar geen woord over de echte problemen.WE ZIJN HET ZAT . Daarom heb ik mijn meedewerking verleend om alle hens aan dek te roepen.Ik hoop nog maar eens aan jullie goede wil en SOLIDARITEIT .Dank voor uw steun. U kan op onderstaande link meer informatie vinden wat betreft vertrek plaatsen en uren.

http://www.demotorsite.be/content/groot ... se-plannen

Re: PROTESTMARS TE BRUSSEL 28/04/2012

hey marc

ik heb effe de be"een komsten waar de motar's bij een komen op 28/4

De vertrekpunten zijn onderstaande (op elk punt staat iemand van de organisatie die de kolonne verzamelt om in groep naar Brussel te rijden)

Antwerpen: Rumst E19 - 10u
    Limburg: Rotselaar E314 - 9.30u
    Oost en West Vlaanderen: Wetteren E40 - 9.30u
    Brussel: Heizel 10.30u
    Charleroi: Place du Manège - 9.30u
    Luik: station de Berlot E40 - 9.30u
    Luxemburg: Marche-en-Famène 'la Tour' - 8.30u
    Bergen: station Thieux 'Le Roeuix' E19 - 9.30u
    Namen: station de Bierges E411 - 9.30u
    Doornik en Lille: station de Ghislenghien A8 - 9.00u

beste groetjes valley

Comment

Sorry, ik pas
      Ik heb de protestmars in Gent gedaan geleden jaar en mijn moto altijd in overhitting
      2006 Yamaha FJR 1300
      ex Suzuki GSX1400 - ex Honda VTR SP1 - ex Honda Firestorm - ex Yamaha R1

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wazaa
        Sorry, ik pas
        Ik heb de protestmars in Gent gedaan geleden jaar en mijn moto altijd in overhitting

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door marc fireblade
          Beste motor vrienden,

Dit is DE PROTESTMARS waar iedereen MOET bij zijn ,sinds de vorige editie die ik heb georganiseerd in Gent op 24/09/2011 zo een 7 maand terug is tot op heden NIETS VERANDERD. De groep F.B.M.C. heeft daarom beslist om die nu terug nog eens op de agenda te zetten op de hoop nu eens inplaats met 3500 mensen er eens 20.000 mee rijden om de ontevredenheid aan te kaarten .Het wordt echt tijd dat er in ons land dingen veranderen en met de nieuwe regering zal dat nog moeilijker worden door al de besparingen. Er zullen nog MEER DODEN EN ZWAAR GEWONDEN MOETVALLEN .Dan komt er op het nieuws nog bovenop dat er daar een Juffrouwke van het B.I.V.V. komt verklaren dat het doden cijfer is gestegen door het goede weer vorig jaar.Maar geen woord over de echte problemen.WE ZIJN HET ZAT . Daarom heb ik mijn meedewerking verleend om alle hens aan dek te roepen.Ik hoop nog maar eens aan jullie goede wil en SOLIDARITEIT .Dank voor uw steun. U kan op onderstaande link meer informatie vinden wat betreft vertrek plaatsen en uren.

http://www.demotorsite.be/content/groot ... se-plannen
          zal er niet bij kunnen zijn want ben dan in Zolder op het circuit zonder limieten en db grenzen
          RIDE IT LIKE YOU STOLE IT !!!!!
          GSXR 1000 on the move!!
          ZOLDER 4 APRIL SNEL/METTET 7 APRIL ADVANCED/FOLEMBRAY 9-10MEI EXPERT
          ZOLDER14 JULI/SNEL CROIX 16AUGUSTUS/SNEL ZANDVOORT 20 AUGUSTUS SNEL
          FRANCORCHAMPS 6OKTOBER ZEER SNEL

Comment

was er vorig jaar ook bij en vond 3500 man al ne hoop om zo traag rond te rijden laat staan dat je dar mee 20.000 man staat !
            Als het vorig jaar niet door gedrongen is zal het dit jaar ook niet lukken denk ik .
            Daarbij deze regering is er om geld uit uw zakken te halen en niet om geld uit te geven ,zal hun worst wezen dat we in brussel staan . Das mijn gedacht é . Denk dus dat ik niet mee kom want die gasten hebben daar toch geen last van die zitten lekker in ne zetel hier in belge land of int buiten land en ge ziet er hmm 1 min. iets van op het nieuws .

Comment

Ik was er in Gent ook bij, maar voel nu ook niet zo veel om aan 5 per uur door Brussel te rijden.
              Overigens vond ik het vorige keer jammer dat er geen drank of eet kraampje voorzien was. (Behalve dat ijsjeskraam dat zijn slag zag en waarschijnlijk direct uitverkocht geraakte).
              En de speeches waren niet zo goed verstaanbaar.
              Ik rij Sooooeeeezzzoooeeeekiiieeee

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Michy
                Ik was er in Gent ook bij, maar voel nu ook niet zo veel om aan 5 per uur door Brussel te rijden.
                Overigens vond ik het vorige keer jammer dat er geen drank of eet kraampje voorzien was. (Behalve dat ijsjeskraam dat zijn slag zag en waarschijnlijk direct uitverkocht geraakte).
                En de speeches waren niet zo goed verstaanbaar.
                En wat heeft het uitgehaald: nouga bollen
                2006 Yamaha FJR 1300
                ex Suzuki GSX1400 - ex Honda VTR SP1 - ex Honda Firestorm - ex Yamaha R1

Comment

Comment

Thuis blijven zal nog minder uithalen. Ik was er ook bij in Gent en mijn polsen doen nog zeer van het traag rijden
                    Moest ik hier zijn dan 28'ste dan ben ik zeker naar Brussel, maar ik zit 4 dagen in Duitsland. Tripje gaan doen met de vrienden met wie ik ook in Duitsland gewoond heb. Met een uitvalsbasis in den Eifel. Memorytrippen
                    Dec 2009 Yamaha XT660X.
                    QUOTE: Trouwens kuipen zijn voor mietjes die bang zijn voor de wind ... hahaha ©Speedofiel
                    Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
                    **You will be missed Tommy**/**You will be missed Cathy**

Comment

nah... pas.
                      was eerlijk gezegd al beschaamd van dat in Gent... wa file op de e40 maken, das ni echt bevorderend voor de naam van motorrijders...
                      Pink is not just a color.... it's a lifestyle
                      A racer NEVER looks back...
                      R6 2004 it's Barbie bitch!

Comment

Het haalt misschien niet veel uit maar als je/we ons niet laten zien/horen dan gaat het ZEKER niets uithalen...

Ik kan zelf wel niet
                        Is 1x per jaar grondonderzoek verrichten meer dan voldoende? sigpic

Comment

Noem mij achterlijk, maar ik kan uit het bericht totaal niet afleiden tegen WAT er exact geprotesteerd wordt. Ook uit het artikel haal ik dat er precies enkel tegen een motorkeuring wordt geprotesteerd (waar ik zelfs een voorstander van ben...). Ma bon.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scratchpaw
                            Noem mij achterlijk, maar ik kan uit het bericht totaal niet afleiden tegen WAT er exact geprotesteerd wordt. Ook uit het artikel haal ik dat er precies enkel tegen een motorkeuring wordt geprotesteerd (waar ik zelfs een voorstander van ben...). Ma bon.

wel de eerste bijeen komst in gent ging hem ooral over de staat van de wegen , als ik mij goed herinner was de protest starter zijn zoon verloren door de controle te verliezen van zijn motor door de slechte staat van de baan .
                            Nu persoonlijk vind ik dit wel juist er mag wel eens iets gebeuren maar veel geeft het niet uitgehaald toen behalve dat we gent effe stil gelegt hebben waar waarschijnlijk veel mensen hun aan geirriteerd hebben (auto's) .
                            En of wij nu gent of brussel effe plat leggen wat zal illio (of gelijk welke politieker ) daar van merken
                            t'is gewoon storm in een glas water en de volgende dag ist vergeten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door niko
                              Oorspronkelijk geplaatst door Scratchpaw

wel de eerste bijeen komst in gent ging hem ooral over de staat van de wegen , als ik mij goed herinner was de protest starter zijn zoon verloren door de controle te verliezen van zijn motor door de slechte staat van de baan .
                              Nu persoonlijk vind ik dit wel juist er mag wel eens iets gebeuren maar veel geeft het niet uitgehaald toen behalve dat we gent effe stil gelegt hebben waar waarschijnlijk veel mensen hun aan geirriteerd hebben (auto's) .
                              En of wij nu gent of brussel effe plat leggen wat zal illio (of gelijk welke politieker ) daar van merken
                              t'is gewoon storm in een glas water en de volgende dag ist vergeten
                              Achzo. Ik kan alleen maar akkoord gaan met uw standpunt. Veel zal het niet uithalen, nee.

Om alle slechte wegen in België te verbeteren is onmogelijk. Het kapitaal dat ervoor nodig is alleen al... Ookal heeft zo'n protestmars in het kleinste geval succes, dan worden die kosten voor het repareren van de wegen toch waarschijnlijk via een extra belasting aan de gewone man doorgerekend, en dan is het ook weer niet goed . Maarja, zo draait de wereld rond zeker?

Volgens mij ligt de oplossing nog altijd bij de motorrijder zelf, maar dat is mijn mening...

Comment

Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎