9 Landentocht
het komt steeds dichter dus bij deze al eens stilaan polsen naar kandidaten om mee te rijden
zoals de titel zegt wil ik een 9-landentocht doen:
belgie
luxemburg
frankrijk
zwitserland
italie
oostenrijk
Tsjechie
duitsland
nederland
dit is ongeveer een 3000km'ers
'k wou dit eerst op 3 dagen doen, maar dan krijg ik helemaal niemand mee denk'k.
het plan is voorlopig om:
woensdagnm-avond al te vertrekken, rijden tot 'n uur of 10-11 in een hotelletje dat gereserveerd is
do,vr,za,zo vertrekken 7-8h smorgens tot 10-11(of wanneer moe)
ma ook verlof nemen om bij te komen of als backup als we niet rondgeraken.
stoppen, eten en overnachten zonder op voorhand te plannen, wel een hele lijst maken van mogenlijke hotels,b&b's op de route. eventueel 'n tentje kan ook.
'k heb mss al enkele zotten die momenteel nog hard aan't nadenken zijn om te volgen met de auto, dan kunnen we tentjes genoeg meepakken
de route wil ik wel op voorhand al zo goed mogenlijk plannen om op gps te rijden, ik probeer er dan ook tips en routepunten van top-aventuriers in te steken, autostrade wil ik er niet in hebben(enkel woe-avond tot luxemburg ofzo)
bij deze al een zeer grof plannetje van de rit:

let's GO
het komt steeds dichter dus bij deze al eens stilaan polsen naar kandidaten om mee te rijden

zoals de titel zegt wil ik een 9-landentocht doen:
belgie
luxemburg
frankrijk
zwitserland
italie
oostenrijk
Tsjechie
duitsland
nederland
dit is ongeveer een 3000km'ers
'k wou dit eerst op 3 dagen doen, maar dan krijg ik helemaal niemand mee denk'k.
het plan is voorlopig om:
woensdagnm-avond al te vertrekken, rijden tot 'n uur of 10-11 in een hotelletje dat gereserveerd is
do,vr,za,zo vertrekken 7-8h smorgens tot 10-11(of wanneer moe)
ma ook verlof nemen om bij te komen of als backup als we niet rondgeraken.
stoppen, eten en overnachten zonder op voorhand te plannen, wel een hele lijst maken van mogenlijke hotels,b&b's op de route. eventueel 'n tentje kan ook.
'k heb mss al enkele zotten die momenteel nog hard aan't nadenken zijn om te volgen met de auto, dan kunnen we tentjes genoeg meepakken

de route wil ik wel op voorhand al zo goed mogenlijk plannen om op gps te rijden, ik probeer er dan ook tips en routepunten van top-aventuriers in te steken, autostrade wil ik er niet in hebben(enkel woe-avond tot luxemburg ofzo)
bij deze al een zeer grof plannetje van de rit:

let's GO

Comment